رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 164840
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 10:34 :: نويسنده : علي شجاعي

ايگواين: توپ به دستم نخورد
 

گونسالو ايگواين، مهاجم رئال مادريد، تاکيد کرد که در آخرين دقايق ديدار شب گذشته تيمش مقابل والنسيا در مستايا، توپ را با دست نزده است.


     بازیکنان والنسیا اعتقاد داشتند مهاجم آرژانتینی رئال به عمد با دست مانع از ورود توپ به دروازه شد و به همین دلیل به شدت به تکسیرا ویتینس، داور بازی اعتراض کردند.

اما ایگواین معتقد است کاری انجام نداده و تصمیم داور درست بوده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" آن اتفاق خیلی سریع رخ داد اما تا آنجا که یادم است توپ به سینه ام برخورد کرد. برخورد توپ به سینه هم پنالتی نیست.

بازی دشواری بود و پیروزی در آن برای ما بسیار مهم بود."

 

 
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 10:33 :: نويسنده : علي شجاعي

کاسياس:من ديدم که توپ به سينه ايگواين خورد
 

ايکر کاسياس، دروازه بان رئال مادريد، اعلام کرد به خوبي صحنه برخورد توپ به سينه ايگواين را ديده و مطمئن است که در آن صحنه پنالتي اتفاق نيفتاده است.


   او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من آن صحنه را به خوبی دیدم. توپ به سینه او برخورد کرد. تنش در لحظات پایانی بازی همیشه بالاست اما بازی خوبی بود و چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد."

کاپیتان کهکشانی ها تیمش را به خاطر این پیروزی مورد ستایش قرار داد و گفت:" بازی در مستایا همیشه پیچیده است. اما این فصل برای ما شرایط خیلی خوب پیش می رود و ما این پیروزی را به یاد خواهیم داشت. پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود."

رئال با این پیروزی 31 امتیازی شد و برتری سه امتیازی اش نسبت به بارسا را حفظ کرد.

شاگردان مورینیو این هفته در لیگ قهرمانان مقابل دینامو زاگرب قرار خواهند گرفت.

 
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 10:32 :: نويسنده : علي شجاعي

جرارد پيکه:نبايد به بازي هاي رئال فکر کنيم
 

جرارد پيکه، مدافع بارسا، بعد از پيروزي 4-0 تيمش مقابل ساراگوسا اعلام کرد کسب اين سه امتياز براي حفظ فشار روي رئال بسيار مهم بود.


  در دیدار شب گذشته، پیکه گل اول تیمش را به ثمر رساند و معتقد است باید همین روند را تا پایان فصل ادامه بدهند.

او در گفتگو با آ. اس گفت:" از آن بازی هایی بود که حفظ توپ امتیاز زیادی برای ما محسوب می شود، به ویژه وقتی حریف را مجبور می کردیم در لاک دفاعی فرو برد. در این دیدار ما از همان ابتدا فشار زیادی روی حریف وارد کردیم و موقعیت های زیادی به وجود آوردیم."

او همچنین در مورد دیدار پیش رو مقابل میلان در لیگ قهرمانان گفت:" ماه دشواری است، بازی های سختی در لیگ خواهیم داشت از جمله مقابل رئال. می خواهیم همچنان در صدر گروه مان در لیگ قهرمانان باقی بمانیم. ما کیفیت لازم برای رسیدن به این هدف را داریم."

پیکه از اظهار نظر در مورد پیروزی رئال مقابل والنسیا خودداری کرد و گفت:" ما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و امتیازات مان را افزایش دهیم زیرا می دانیم به زودی هر دیدار حکم فینال را خواهد داشت."

 
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 10:29 :: نويسنده : علي شجاعي

مسي در صدر و کريس همچنان دوم

نگاهي به جدول گلزنان لاليگا
 

در جدول گلزنان لاليگا اسپانيا مرد محبوب آرژانتيني بارسلونا با 15 گل در صدر است و ستاره پرتغالي رئال مادريد با 14 گل در رتبه دوم ايستاده است.

    لیونل مسی در پایان هفته سیزدهم لالیگا با انجام دوازده بازی رسمی موفق به ثبت 15 گل شده و در رتبه اول ایستاده است.

رقابت نزدیک مسی با رونالدو از سوی رسانه‌های اسپانیایی با هیجان خاصی دنبال می‌شود و گزارشگران وقتی یکی از این دو به گل می‌رسند قبل از اشاره به نتیجه بازی یا دقیقه گل به جایگاه‌شان در جدول گلزنی اشاره می‌کنند.
کریستیانو رونالدو با 14 گل زده ( 4 پنالتی) در رتبه دوم ایستاده و پس از او گونزالو هیگواین با 11 گل در رتبه سوم قرار گرفته است.
روبرتو سولدادو از والنسیا نیز با 8 گل زده جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.
کرین بن‌زما 7 گل، فالکائو از اتلتیکومادرید 7 گل ( 3 پنالتی)، بارال از گیخون 5 گل رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

 
دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, :: 11:17 :: نويسنده : علي شجاعي

زيدان: مورينيو بهترين مربي دنياست

 

زين الدين زيدان اسطوره سالهاي نه چندان دور باشگاه رئال مادريد و تيم ملي فرانسه معتقد است که رئال مادريد مي تواند در رقابتهاي اين فصل لاليگا به سلطه بارسلونا پايان دهد؛ چون از نظر او شاگردان مورينيو الان بهتر از تيم کاتالان هستند.

 

  رئال درحال حاضر صدرنشین جدول لالیگاست و 3 امتیاز بیشتر از بارسا کسب کرده

این درحالی است که در فصل گذشته کاتالونیایی ها توانستند با پشت سرگذاشتن رئال ، قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را  مال خود کنند ورئال تنها در جام حذفی اسپانیا به قهرمانی رسید.

زی زو اکنون در صحبتهایی به کانال پلوس گفت:« فکر می کنم اگر رئال بهتر از بارسا نباشد، اقلا این دو تیم در یک سطح هستند.»

او در ادامه صحبتهایش با تمجید از عملکرد مورینیو گفت:« مورینیو بهترین مربی دنیاست و من از او درسهای زیادی گرفته ام. زمانی که یک بازیکن هستی، به اهمیت و ارزش مربی پی نمی بری ولی من الان این نکته را درک می کنم.»

اولین مصاف رودرروی رئال و بارسلونا در ماه دسامبر و در دیدار رفت ال کلاسیکو خواهد بود.

 
دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, :: 11:17 :: نويسنده : علي شجاعي

مقايسه رئال و بارسا در زمان لاپورتا

 

خوان لاپورتا، رئيس سابق باشگاه بارسلونا اين روزها درقاره آمريکا به سر مي برد و با حضور درکنفرانس هاي مختلفي درمورد مدل و سبک کاري بارسلونا به صحبت مي پردازد.

 

     او بعد از سفر به مکزیک، اکنون در السالوادور به سر می برد. او در گفت و گویی طولانی با روزنامه «ال گرافیکو» به مقایسه مدلها و سبکهای کاری رئال و بارسا پرداخته.

روزنامه آ.اس هم بخشی از صحبتهای لاپورتا را بازتاب داده. رئیس سابق باشگاه کاتالان در گفت و گو با ال گرافیکو گفت:« تسلط بارسلونا بر رئال مادرید در سال 2003 شروع شد. این را به این خاطر که در آن سال من به ریاست باشگاه رسیدم نمی گویم، دلیل من این است که از همان سال ما به تیم های پایه ای بها دادیم ولی رئال مادرید، همان شیوه ای که بارسلونا سالها قبل پیاده می کرد را دنبال می نمود.»

لاپورتا ادامه داد:« به علاوه ما به ثبات مدیریتی بیشتری رسیده بودیم.تصور کنید که در طول 7 سال ریاست من در بارسلونا، رئال 5 رئیس عوض کرد و من با 5 نفر به عنوان رئیس رئال مادرید آشنا شدم که همه آنها افراد خیلی خوبی بودند که من رابطه دوستانه خوبی با آنها داشتم ولی این گویای آن است که مادریدی ها برنامه های نه چندان روشنی رو به آینده داشتند.»

رئیس سابق باشگاه بارسلونا یکی از بهترین لحظاتش در سمت ریاست باشگاه بارسلونا را برد 2-6 مقابل رئال دانست و گفت:« یکی از بهترین لحظات من به عنوان رئیس بارسا برد 6-2 در برنابئو بود. در آن روز واقعا احساس غرور کردم، در حدی که حتی نمی توانستم احساسم را درمقابل رئیس باشگاه رئال ابراز کنم.»

 

 
دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:کاکا, :: 11:16 :: نويسنده : علي شجاعي

کاکا در جمع شياطين سرخ

 

باشگاه منچستر يونايتد در صورت رضايت کاکا ، تمايل بسيار زيادي دارد تا با کاهش چند درصدي قيمت اين بازيکن، او را در پايان فصل بطور دائم به خدمت بگيرد.

 

   سر الکس فرگوسن این روزها به شدت خط میانی خود را آشفته و نا به سامان می بیند . در روزهایی که کریگ در بند مصدومیت است و فلچر نیز از آمادگی جسمانی بالایی ندارد . در این میان اندرسون نیز نتوانسته خواسته های فرگی را میانه میدان برآورده سازد . بنابراین تمام این عوامل دست در دست هم داد تا فرگی به فکر جذب یک هافبک خلاق برای تیمش بیفتد ، تا دیگر مجبور به استفاده از رونی در این پست نباشد. 

آمادگی بالای این روزهای کاکا و درخشش های او در رئال مادرید نیز مزید بر علت شد تا فرگی او را برای تیمش نشان کند و او را تا پایان فصل جاری در اختیار بگیرد.

یک منبع آگاه از باشگاه رئال مادرید خبر می دهد که مقامات رئال روابط بسیار خوبی را با سران شیاطین سرخ دارند و آمادگی خود را برای انتقال قرضی کاکا تا پایان فصل به منچستریونایتد اعلام کرده اند و در صورت امکان انجام این انتقال رضایت کامل دارند.

فرگوسن به کاکا اعتماد دارد و مطمئن است که کاکا در جمع شیاطین سرخ خواهد درخشید . از طرف دیگر فرگوسن از جانب اینکه کاکا مدتی را تحت نظر مورینیو کار کرده ، بسیار خوشحال است و این امر او را برای انجام این انتقال دلگرم تر می نماید.

باشگاه منچستر یونایتد در صورت تمایل کاکا ، بسیار زیادی دارد تا با کاهش چند درصدی قیمت این بازیکن ، او را در پایان فصل بطور دائم به خدمت بگیرد.

 
دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: 11:14 :: نويسنده : علي شجاعي
 
دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:فرگوسن:اين بدترين نتيجه تاريخ زندگي‌ام بود , :: 12:44 :: نويسنده : علي شجاعي

 

فرگوسن:اين بدترين نتيجه تاريخ زندگي‌ام بود 
 

سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد از شکست تحقيرآميز مقابل منچسترسيتي به عنوان بدترين روز خودش و تيمش ياد کرد.


 

 تیم فوتبال منچستریونایتد عصر یکشنبه در شهرآورد منچستر با نتیجه سنگین 6 بر یک در اولدترافورد به منچسترسیتی باخت.
 
 سرآلکس فرگوسن در پایان بازی اظهار داشت: این بدترین روزی بود که ما تا به حال تجربه کرده بودیم. این بدترین نتیجه تاریخ زندگی ام بود. حتی به عنوان یک بازیکن هم به یاد نمی آورم با نتیجه 6 بر یک باخته باشم.
 

 وی افزود: نمی توانم تابلوی نتایج را باور کنم.  گل نخست به ما لطمه زد اما می توانستیم نتیجه را برگردانیم. فکر می کنم بازیکنان باتجربه ای چون ریو فردیناند و پاتریس اورا این موضوع را دریافتند. اما تیم ما فقط حمله کرد و برای همین خیلی باز بودیم.
 
 سرمربی منچستریونایتد اظهار داشت:  این نتیجه ای است که باید نسبت به آن واکنش نشان دهیم. امروز در رختکن تیم ما شرمندگی حرف اول را می زد. همه بازیکنان ناراحت بودند که این موضوع باعث خواهد شد شاهد تغییراتی باشیم.

 
دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:200 کودک بي سرپرست ميهمان رئال مادريد , :: 12:32 :: نويسنده : علي شجاعي

در آستانه ديدار با ليون و با هزينه زيدان

200 کودک بي سرپرست ميهمان رئال مادريد
 

براي بازي فردا شب رئال مادريد مقابل المپيک ليون 200 کودک بي سرپرست با هزينه زيدان در برنابئو پذيرايي مي‌شوند.


   به نقل از مارکا اسپانیا، 200 کودک بی سرپرست که عمدتا از بازماندگان پناهندگان آفریقایی یا فقرای ایالت‌های مختلف اسپانیا محسوب می‌شوند فردا میهمان زین الدین زیدان مشاور عالی ورزشی پرس هستند.

زیدان از صبح فردا پذیرایی از این کودکان را آغاز می‌کند. بازدید از پارک رتیرو مادرید، موزه برنابئو، صرف صبحانه، ناهار و شام و همچنین اهدای جوایزی شامل توپ و پیراهن رئال مادرید در این برنامه گنجانده شده است.

این 200 کودک بی سرپرست در بخشی از جایگاه ویژه برنابئو مستقر می‌شوند و فلورنتینو پرس به خاطر این کودکان حاضر به لغو برخی دعوتنامه‌های رسمی از میهمانان ویژه خود شده است.

 

رکورد گل نخوردن نوير به 1108 دقيقه افزايش يافت
 

دروازه‌بان ملي پوش تيم فوتبال بايرن‌مونيخ در بازي با هرتابرلين رکورد محفوظ نگه داشتن دروازه‌اش را ارتقا داد.


  به نقل از روزنامه دی‌ولت، مانوئل نویر که تا پایان فصل گذشته از سنگر تیم شالکه مراقبت می‌کرد و تابستان سال جاری به عضویت باوارایی‌ها درآمد، شب گذشته در بازی خانگی هفته نهم بوندس‌لیگا مقابل هرتابرلین نیز دروازه‌اش را بسته نگه داشت.
 
وی پس از تک گلی که در بازی هفته نخست مقابل بورسیامونشن‌گلادباخ دریافت کرد، اجازه ورود هیچ توپی را در این پیکارها نداده است. نویر با انجام بازی منجر به برد 4 بر صفر دیشب به رکورد 748 دقیقه عدم دریافت گل در لیگ آلمان رسید.
 
همچنین در مجموع دیدارهای که تیمش در رقابت های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا انجام داده، نویر 1108 دقیقه است که در پیراهن بایرن اجازه ورود توپ به سنگرش را نداده است.

 

 
دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:هيگواين: خوشحال‌ترين مرد جهان هستم , :: 12:27 :: نويسنده : علي شجاعي

پس از درخشش در تيم ملي و لاليگا

هيگواين: خوشحال‌ترين مرد جهان هستم
 

مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: اکنون خوشحال‌ترين مرد جهان هستم.


    به نقل از مارکا اسپانیا، گونزالو هیگواین که پس از هت‌تریک در تیم ملی آرژانتین موفق شد در لالیگا نیز چهارمین هت‌تریک خود را در هفته هشتم مقابل رئال بتیس ثبت کند گفت: همیشه منتظر بازی کردن بودم و حالا منتظر فرصت برای درخشیدن هستم، هیچ چیز حتی تداوم این هت‌تریک‌ها تضمینی برای حضورم در ترکیب اصلی تیم نیست و به خواسته‌های مورینیو احترام می‌گذارم. او مسئول نتایج تیم است و ما باید به انتخاب او احترام بگذاریم.

هیگواین ادامه داد: مطالب خوب و مثبتی از من در روزنامه‌ها به چاپ رسیده اما تشنه انتقادات رسانه‌ها هستم و دوست ندارم همیشه مورد ستایش خبرنگاران قرار بگیرم.

 

 

براي مقابله با ليون

مورينيو به بن‌زما دل بست
 

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در آستانه ديدار مقابل المپيک ليون ستاره فرانسوي خود را مهره کليدي اين جدال توصيف کرد.


    به نقل از آس اسپانیا، خوزه مورینیو که در بازی‌های اخیر تیمش شاهد درخشش کاکا، هیگواین و اوزیل بوده قصد دارد در بازی فردا شب رئال مادرید مقابل لیون فرانسه از زوج رونالدو و بن‌زما در خط حمله استفاده کند.

مورینیو در این خصوص گفت: بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارم و از این نظر به خود می‌بالم، برای مقابله با لیون بهترین مهره ما کریم بن‌زما است و اطمینان کامل دارم که او سرنوشت این بازی مهم را در دست خود خواهد گرفت.

وی افزود: شکست دادن لیون برای من اهمیت زیادی دارد و خیلی نکات مبهم با این پیروزی روشن می‌شود. امیدوارم مردانم نیز خوش بدرخشند و پاسخ انتقادات اخیر را به درستی بدهند.

 

مدرکي براي افزايش محبوبيت ال‌پيپيتا

هيگواين در10 سالگي از عشق به رئال گفته بود
 

ستاره آرژانتيني تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در سن 10 سالگي از عشق و علاقه خود به رئال مادريد گفته و عضويت در رئال مادريد را آرزوي خود خوانده بود.


  به نقل از آس اسپانیا، گونزالو هیگواین یکی از بهترین گلزنان تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در سن ۱۰ سالگی در یک برنامه تلویزیونی در شبکه ملی آرژانتین شرکت و انتشار فیلم سخنان ال‌پیپیتا در این مسابقه هواداران رئال مادرید را خوشحال کرده است.

هیگواین در این برنامه و در حالی که در آن سن عضو آکادمی فوتبال بوینس آیرس بوده می‌گوید: آرزو دارم روزی عضو بهترین تیم اروپا یعنی رئال مادرید باشم، نمی‌دانم به این خواسته خود خواهم رسید یا نه اما تلاشم را می‌کنم.

او ادامه می‌دهد: دوست دارم و می خواهم در اولین اولین‌ها عضویت داشته باشم، در قویترین تیم اروپایی و این یعنی رئال مادرید.

 

 

برد پرگل رئال مادريد با هت‌تريک زيباي ايگواين
 

گونسالو ايگواين از غيبت کريم بنزما استفاده کرد و سه گل عالي زد.

 
رئال مادرید با هت‌تریک گونسالو ایگواین به فاصله یک‌امتیازی بارسلونا در صدر جدول رسید. آنها در پایتخت کاتالونیا اسپانیول را چهار بر صفر بردند.

مادریدی‌ها که مانند بارسلونا پیراهن مشکی به تن کرده بودند با دفاع خوبی از سوی حریف مواجه شدند اما در نهایت بازی را بردند.

ابتدا در ضدحمله‌ای سریع، رونالدو پاس کاکا را گرفت و آن را به ایگواین سپرد و او هم با شوتی محکم با پای راست توپ را به گوشه بالای دروازه اسپانیول زد. این گل در دقیقه 17 به ثمر رسید.

اسپانیول بعد از این گل خوب بازی می‌کرد اما نتوانست گلی بزند.

در دقیقه 66، ایگواین پاس آلوارو آربلوا را گرفت و با شوت پای راست توپ را به گوشه بالا و راست دروازه حریف فرستاد. این ضربه او مهارناپذیر بود.

هنگامی که خوسه کایخون، بازیکن سابق اسپانیول در اواخر بازی به میدان آمد، طرفداران او را تشویق کردند، اما او در دقیقه 82 دل هواداران تیم سابقش را شکست و روی پاس رونالدو که با از خودگذشتگی همراه بود گل سوم را زد.

ایگواین در وقت‌های تلف‌شده روی اشتباه اکتور مورنو گل چهارم را زد. اکنون مادرید 13 امتیاز دارد، یک امتیاز کمتر از بارسلونا.

 

 

 

برترين گلزنان ليگ هاي معتبر اروپا 
 

پيشي گرفتن مسي از رونالدو،جشن سه گله ها در کالچو و وين روني و سرخيو آگوئرو دو گلزن برتر ليگ جزيره تا به اينجاي کار هستند



 

 در حالی که هنوز یک دیدار دیگر تا پایان هفته پنجم رقابتهای لالیگا باقی مانده، رئال بتیس با 12 امتیاز از 4 بازی در صدر جدول است. بارسلونا، لوانته و سویا با 11 امتیاز در رده های دوم تا چهارم هستند و رئال مادرید ،مالاگا و والنسیا با 10 امتیاز در رده های بعدی هستند.

 در جدول گلزنان هم لیونل مسی آرژانتینی با 8 گل در صدر است و کریستیانو رونالدو با یک گل کمتر در رده دوم است

1-     لیونل مسی (بارسلونا) 8 گل

2-     کریستیانو رونالدو (رئال مادرید) 7 گل

3-     روبرتو سولدادو (والنسیا) 5 گل

4-     رادامل فالکائو (اتلتیکومادرید) 5 گل

5-     سسک فابرگاس (بارسلونا) 4 گل

 هفته چهارم رقابتهای سری آ دوشنبه شب به پایان رسید و در حال حاضر تیمهای یوونتوس و اودینزه با 8 امتیاز در رده های اول و دوم هستند و جنوا، ناپولی، فیورنتینا ، پالرمو، کالیاری و کیه وو همگی هفت امتیازه هستند.

در جدول گلزنان این رقابتها هم 7 گلزن، شانه به شانه هم به جلو حرکت می کنند و همگی با 3 گل رقابتها را ادامه می دهند. لیست برترین گلزنان سری آ بدین ترتیب است:

1-     آنتونیو دی ناتاله (اودینزه) 3 گل

2-     دیه گو میلیتو (اینتر) 3 گل

3-     فابریتزیو میکولی (پالرمو) 3 گل

4-     ادینسون کاوانی (ناپولی) 3 گل

5-     سباستین جوویآنکو (پارما) 3 گل

6-     جرمن دنیس (آتالانتا) 3 گل

7-     رودریگو پالاسیو (جنوا) 3 گل

 با پایان یافتن هفته ششم رقابتهای لیگ برتر، منچستریونایتد و منچسترسیتی رقابت شانه به شانه ای با هم دارند و هر دو تیم با 16 امتیاز در صدر جدول هستند. البته یونایتد با تفاضل گل بیشتر، رده اول را از آن خود کرد و سیتی دوم است. چلسی هم با 13 امتیاز رده سوم جدول را  مال خود کرده است.

 جدول برترین گلزنان رقابتهای لیگ برتر هم تا به اینجای کار بدین ترتیب است:

1-     وین رونی (منچستریونایتد) 9 گل

2-     سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی) 8 گل

3-     ادین ژکو (منچسترسیتی) 6 گل

4-     ایوان کلاسنیچ (بولتون) 3 گل

 

 

پرس: مورينيو سال‌هاي سال در کنار ما خواهد بود 
 

مديرعامل باشگاه رئال مادريد اسپانيا از مربي تيمش قاطعانه حمايت کرد و گفت: مورينيو تحت هر شرايطي براي سال‌هاي سال در کنار ما خواهد بود.


 

 فلورنتینو پرس در اجلاس سالیانه و مجمع عمومی موسوم به مادریدی‌ها تصریح کرد: قرارداد مورینیو با باشگاه رئال مادرید بر روی کاغذ 4 ساله و خارج از مسائل اداری مادام العمر است، او در بورس مادرید سهام دارد و از دید من او چیزی بیش از یک مربی بزرگ است.

 پرس ادامه داد: متاسفانه ناکامی‌های اخیر مخالفان ما را اسیر جوسازی‌های رسانه‌ای کرده و برخی گمان می‌کنند که با یک شکست یا تساوی در لالیگا با لیگ قهرمانان اروپا باید منتظر شنیدن خبر تغییر مربی یا مدیر باشند، شکست و پیروزی در فوتبال دو اتفاق تعریف شده است و اگر می‌شد هر دو تیم در یک مسابقه پیروز شوند حتما این کار صورت می‌گرفت، اما مسئله مهم قولی است که من داده‌ام و این من هستم که مسئول تمام ناکامی‌ها خواهم بود، بدون من هم رئال مادرید خوشبخت است چون مورینیو و بازیکنان خوب او را دارد.

 

 

786 رأي موافق سانتياگو برنابئو نو مي شود 
 

مجمع عمومي باشگاه فوتبال رئال مادريد اسپانيا با اکثريت آرا، نو سازي ورزشگاه سانتياگو برنابئو را تصويب کرد. 


 

 بر این اساس ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که قدمت آن به 63 سال می رسد، علاوه بر تجهیزات جدید، چهره نویی پیدا خواهد کرد. 
 تصاویری که از این ورزشگاه جدید در وب سایت باشگاه رئال مادرید منتشر شده است نشان می دهد، دور تا دور ورزشگاه را نور نئون آبی فرا خواهد گرفت. 
''فلورنتینو پرس'' رییس باشگاه رئال مادرید در این باره گفت: ورزشگاه تغییرات اساسی خواهد کرد و چهره جدیدی پیدا می کند. 
پرز این ورزشگاه را تحولی در معماری جهان در قرن 21 توصیف کرد و اظهار داشت: برنابئو باید یک ورزشگاه منحصر به فرد و بهترین ورزشگاه جهان شود تا به عنوان میراث ما برای نسل های آینده باقی بماند. 
 طرح نوسازی این ورزشگاه با کسب 786 رأی موافق، 10 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع به تصویب رسید. 
 در مجمع عمومی باشگاه رئال مادرید که یکشنبه برگزار شد، تمامی سه طرح پیشنهادی به تصویب رسید و اعضای باشگاه با 961 رأی حمایت خود را از رییس و هیأت اجرایی این باشگاه اعلام نمودند. 
 بودجه و گزارش مالی سالانه از جمله طرح های دیگری بودند که در این مجمع به تصویب رسیدند. 

 
دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:اخبار,فوتبال,اشکان دژاگه, :: 15:47 :: نويسنده : علي شجاعي

 

اداش درخشش و گلزني مقابل کايزرس ‌لاترن

دژاگه نمره 3 گرفت 
 

بازيکن ايراني تيم فوتبال ولفسبورگ به خاطر درخشش و گلزني مقابل کايزرس‌ لاترن نمره بازي خوب گرفت.


 

 اشکان دژاگه که شنبه شب در دیدار هفته هفتم بوندس‌لیگا مقابل کایزرس‌لاترن تا دقیقه 76 در زمین حضور داشت و جای خود را به حسن سالی حمیدزیچ داد، در تازه‌ترین شماره نشریه کیکر با نمره بازی خوب مواجه شد.
 این بازیکن 24 ساله که اکنون مورد توجه کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران قراردارد، در این جدال موفق شد در دقیقه 63 با سانتر زیبای شفر تک گل بازی را به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند برای فلیکس ماگات، سرمربی 58 ساله تیمش به ارمغان بیاورد.

 نشریه معتبر آلمانی با دادن نمره 3 به مهاجم ایرانی که نشان دهنده عملکرد خوب وی در زمین مسابقه است، از این بازیکن به عنوان یکی از بهترین‌های این دیدار نام برد.

 

آشنایی با باشگاه رئال مادرید (1902-)

 باشگاه رئال مادرید در سال 1902 در اسپانیا تاسیس شد.

پایه‌ اولیه‌ این باشگاه در سال 1895 شکل گرفت، جایی که یک سری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، موسسه‌ای به نام موسسه آموزشی آزاد تاسیس کردند و روزهای یکشنبه در منطقه مونک لوا به بازی فوتبال پرداختند.

در سال 1900 این موسسه به دو بخش باشگاه اسپانیایی مادرید و باشگاه جدید فوتبال مادرید تقسیم شد. باشگاه دوم در سال 1902 بار دیگر تقسیم شد. نخستین رییس باشگاه جولیان پالا سیوس بود که پس از تقسیم‌بندی باشگاه در سال 1902 جای خود را به خوان پادروس روبیو داد.

نخستین جام کسب شده توسط رئال مادرید، 3 سال پس از تاسیس باشگاه و در سال  1905 بود جایی که آنها در ورزشگاه چامارتین قهرمان جام حذفی اسپانیا شدند.

سانتیاگو برنابئو یسته در سال 1945 ریاست باشگاه را به عهده گرفت. در زمان مدیریت او، ورزشگاه رئال که در جریان جنگ‌های داخلی اسپانیا تخریب شده بود، بازسازی شد.

همچنین در سال 1953 باشگاه رئال سیاست به خدمت گرفتن بازیکنان خوب خارجی را در پیش گرفت و آلفردو دی استفانو را به خدمت گرفت. رئال از نخستین باشگاه‌هایی بود که بازیکنانی با چند ملیت در ترکیب خود داشت.

سال 1955 بود که به همت گابریل هانوت نویسنده‌ ورزشی نشریه اکیپ فرانسه و هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان کشورهای اسپانیا، پرتغال و ایتالیا، مسابقاتی که امروزه به عنوان لیگ قهرمانان شناخته می‌شود، راه‌آندازی شد.

این باشگاه تا سال 2008 میلادی 31 بار قهرمان لالیگا، 17 بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، 9 بار قهرمان جام قهرمانان اروپا، 2 بار قهرمان جام یوفا و 3 بار قهرمان جام بین‌قاره‌ای شده و پر افتخارترین و ثروتمندترین باشگاه جهان است.

طی مراسمی که در 23 دسامبر سال 2000 برگزار شد، رئال به عنوان بهترین باشگاه قرن بیستم انتخاب شد. بر اساس مطالعات دانشگاه هاروارد در سال 2007، باشگاه رئال مادرید عنوان بزرگ‌ترین، مردمی‌ترین و ثروتمندترین باشگاه دنیا را از آن خود کرده است