رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 469
بازدید هفته : 512
بازدید ماه : 559
بازدید کل : 165388
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 10:32 :: نويسنده : علي شجاعي

جرارد پيکه:نبايد به بازي هاي رئال فکر کنيم
 

جرارد پيکه، مدافع بارسا، بعد از پيروزي 4-0 تيمش مقابل ساراگوسا اعلام کرد کسب اين سه امتياز براي حفظ فشار روي رئال بسيار مهم بود.


  در دیدار شب گذشته، پیکه گل اول تیمش را به ثمر رساند و معتقد است باید همین روند را تا پایان فصل ادامه بدهند.

او در گفتگو با آ. اس گفت:" از آن بازی هایی بود که حفظ توپ امتیاز زیادی برای ما محسوب می شود، به ویژه وقتی حریف را مجبور می کردیم در لاک دفاعی فرو برد. در این دیدار ما از همان ابتدا فشار زیادی روی حریف وارد کردیم و موقعیت های زیادی به وجود آوردیم."

او همچنین در مورد دیدار پیش رو مقابل میلان در لیگ قهرمانان گفت:" ماه دشواری است، بازی های سختی در لیگ خواهیم داشت از جمله مقابل رئال. می خواهیم همچنان در صدر گروه مان در لیگ قهرمانان باقی بمانیم. ما کیفیت لازم برای رسیدن به این هدف را داریم."

پیکه از اظهار نظر در مورد پیروزی رئال مقابل والنسیا خودداری کرد و گفت:" ما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و امتیازات مان را افزایش دهیم زیرا می دانیم به زودی هر دیدار حکم فینال را خواهد داشت."

 
دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, :: 11:17 :: نويسنده : علي شجاعي

مقايسه رئال و بارسا در زمان لاپورتا

 

خوان لاپورتا، رئيس سابق باشگاه بارسلونا اين روزها درقاره آمريکا به سر مي برد و با حضور درکنفرانس هاي مختلفي درمورد مدل و سبک کاري بارسلونا به صحبت مي پردازد.

 

     او بعد از سفر به مکزیک، اکنون در السالوادور به سر می برد. او در گفت و گویی طولانی با روزنامه «ال گرافیکو» به مقایسه مدلها و سبکهای کاری رئال و بارسا پرداخته.

روزنامه آ.اس هم بخشی از صحبتهای لاپورتا را بازتاب داده. رئیس سابق باشگاه کاتالان در گفت و گو با ال گرافیکو گفت:« تسلط بارسلونا بر رئال مادرید در سال 2003 شروع شد. این را به این خاطر که در آن سال من به ریاست باشگاه رسیدم نمی گویم، دلیل من این است که از همان سال ما به تیم های پایه ای بها دادیم ولی رئال مادرید، همان شیوه ای که بارسلونا سالها قبل پیاده می کرد را دنبال می نمود.»

لاپورتا ادامه داد:« به علاوه ما به ثبات مدیریتی بیشتری رسیده بودیم.تصور کنید که در طول 7 سال ریاست من در بارسلونا، رئال 5 رئیس عوض کرد و من با 5 نفر به عنوان رئیس رئال مادرید آشنا شدم که همه آنها افراد خیلی خوبی بودند که من رابطه دوستانه خوبی با آنها داشتم ولی این گویای آن است که مادریدی ها برنامه های نه چندان روشنی رو به آینده داشتند.»

رئیس سابق باشگاه بارسلونا یکی از بهترین لحظاتش در سمت ریاست باشگاه بارسلونا را برد 2-6 مقابل رئال دانست و گفت:« یکی از بهترین لحظات من به عنوان رئیس بارسا برد 6-2 در برنابئو بود. در آن روز واقعا احساس غرور کردم، در حدی که حتی نمی توانستم احساسم را درمقابل رئیس باشگاه رئال ابراز کنم.»

 

 
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 3:19 :: نويسنده : علي شجاعي
 

 

بارسا و رئال پرطرفدارترين باشگاه هاي اروپا 
 

دو غول اسپانيايي رده هاي اول و دوم ليست پرطرفدارترين تيمهاي اروپايي را مال خود کرده اند ونمايندگان انگليس، ايتاليا و آلمان دررده هاي بعدي هستند.


 

 یوفا، لیست باشگاه پرطرفدار این قاره را در سال جاری اعلام کرد. 

 این رده بندی بر اساس تعداد هواداران رسمی در داخل و خارج کشورها انجام شده است. 

 باشگاه بایرن مونیخ در این رده بندی همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد. 

 لیست ده باشگاه اول این رده بندی به شرح زیر است : 

۱ - بارسلونا با ۶.۶۶۵.۰۰۰ هوادار 

۲ - رئال مادرید با ۶.۳۳۰.۰۰۰ هوادار 

۳ - منچستر یونایتد با ۵.۴۳۵.۰۰۰ هوادار 

۴ - یوونتوس با ۵.۴۲۵.۰۰۰ هوادار 

۵ - بایرن مونیخ با ۴.۴۴۵.۰۰۰ هوادار 

۶ - گالاتاسرای با ۴.۲۷۰.۰۰۰ هوادار 

۷ - میلان با ۳.۸۱۵.۰۰۰ هوادار 

۸ - لیورپول با ۳.۷۳۰.۰۰۰ هوادار 

۹ - اینتر میلان با ۳.۷۱۰.۰۰۰ هوادار 

۱۰ - مارسی با ۳.۳۵۰.۰۰۰ هوادار

 

 

پيروزي بارسلونا و ميلان در گروه H 
 

بارسلونا در خانه باته بوريسوف پيروز شد و ميلان در خانه ويکتوريا پلژن را برد.


 

باته بوریسوف صفر - بارسلونا 5

بارسلونا توانست در خانه باته بوریسوف با نتیجه پنج بر صفر پیروز شود.

بارسا از همان ابتدای دیدار عالی کار کرد و در دقیقه 19 به گل رسید. سانتر دنی آلوس را الکساندر ولودکو که تحت فشار از سوی لیونل مسی قرار داشت وارد دروازه خودی کرد.

پدرو در دقیقه 22 گل دوم را زد. او در میان سه مدافع به هوا پرید و سانتر داوید ویا را وارد دروازه الیاکساندر گوتور کرد.

سپس مسی در دقیقه 38 توپ را از بین دو پای گوتور به گل تبدیل کرد.

مسی مهارناپذیر بود و در دقیقه 55 هم از داخل محوطه جریمه گل چهارم را زد. او با این گل به رکورد لاسکو کوبالا رسید. این گل‌زن مجاری 194 گل برای بارسلونا زده بود و مسی در حالی به او رسید که تنها 24 سال دارد.

بارسا در دقیقه 95هم گل زد و داوید ویا بود که پیروزی بارسا را شیرین‌تر کرد.

میلان 2 – ویکتوریا پلژن صفر

میلان توانست در خانه دو بر صفر ویکتوریا پلژن را ببرد. میلانی‌ها در نیمه دوم نمایش قدرتمندی داشتند و دو گل به حریف اهل جمهوری چک خود زدند.

میلان در دقیقه 53 گل اول را زد. مارین چیسوفکی در محوطه جریمه پلژن توپ را با دست زد و پنالتی حاصل را زلاتان ایبراهیموویچ به راحتی به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 66 نیز زلاتان پاسی عالی به آنتونیو کاسانو داد و او توپ را با ضربه‌ای دقیق به گل دوم تبدیل کرد.

 

 

شكايت بازيكنان بارسلونا از پيراهن 500 گرمي 
 

بازيکنان بارسلونا با امضاي طوماري از وزن زياد پيراهن‌هاي خود و جذب عرق در لباس تازه خود شکايت کردند.


 

 پیراهن‌های جدید بارسلونا که با آرم "بنیاد قطر" وارد بازار شده به خودی خود 200 گرم وزن دارند؛ اما درست پس از پایان بازی وزن این پیراهن‌های خیس و عرق کرده به 500 گرم می‌رسد و این در سطح فوتبال حرفه‌ای برای سرعت بازیکنان به شدت تاثیرگذار و مضر است.

 لیونل مسی در راس بازیکنان معترض به کیفیت پیراهن‌های جدید نایک می‌گوید: فوق العاده آزار دهنده است، مشکل اصلی اینجا است که در ابتدای بازی این پیراهن‌ها بسیار سبک و خوب هستند و مردم هم هنگام خرید به سبکی این پیراهن‌ها توجه می‌کنند اما در هنگام بازی بلافاصله به بدن می‌چسبد و منافذ در نظر گرفته شده برای آن بیشتر تزئینی است تا کاربردی.

 بازرایاب و مدیر فروش نایک در اروپا برای حل این مشکل از الساندرو روسل مدیرعامل باشگاه بارسلونا وقت ملاقات گرفت و این احتمال وجود دارد که نایک با توجه به تعهد داده شده در ابتدای فصل جریمه سنگینی در این باره متحمل شود.

 

 

براي شکست رئال بايد بهترين بازيمان راانجام دهيم 
 

فرانک دي بوئر، سرمربي آژاکس اعلام کرد براي اينکه تيمش بتواند در ديدار فردا شب مقابل رئال به نتيجه مطلوب برسد، بايد کاملا هوشيار باشند.


 

 آژاکس فصل گذشته در برنابئو 2-0 مغلوب رئال شد اما آژاکسی ها قصد دارند این بار با نتیجه بهتری به خانه برگردند.
 

 شاگردان دی بوئر در دیدار اول شان مقابل لیون به تساوی بدون گل رسیدند و او معتقد است برای کسب سه امتیاز در خانه رئال باید بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند.
 

 ملی پوش سابق هلندی در گفتگو با نشریه آ.اس گفت:" رئال مادرید تیم فوق العاده ای است و ما برای اینکه بتوانیم به پیروزی برسیم، باید عالی کار کنیم."
 

 دی بوئر همچنین ژوزه مورینیو، سرمربی رئال را مورد ستایش قرار دادد اما محرومیت او به دلیل صحبت هایش در پایان دیدار مقابل بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته را عادلانه دانست.

 
دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:اخبار,فوتبال,اشکان دژاگه, :: 15:47 :: نويسنده : علي شجاعي

 

اداش درخشش و گلزني مقابل کايزرس ‌لاترن

دژاگه نمره 3 گرفت 
 

بازيکن ايراني تيم فوتبال ولفسبورگ به خاطر درخشش و گلزني مقابل کايزرس‌ لاترن نمره بازي خوب گرفت.


 

 اشکان دژاگه که شنبه شب در دیدار هفته هفتم بوندس‌لیگا مقابل کایزرس‌لاترن تا دقیقه 76 در زمین حضور داشت و جای خود را به حسن سالی حمیدزیچ داد، در تازه‌ترین شماره نشریه کیکر با نمره بازی خوب مواجه شد.
 این بازیکن 24 ساله که اکنون مورد توجه کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران قراردارد، در این جدال موفق شد در دقیقه 63 با سانتر زیبای شفر تک گل بازی را به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند برای فلیکس ماگات، سرمربی 58 ساله تیمش به ارمغان بیاورد.

 نشریه معتبر آلمانی با دادن نمره 3 به مهاجم ایرانی که نشان دهنده عملکرد خوب وی در زمین مسابقه است، از این بازیکن به عنوان یکی از بهترین‌های این دیدار نام برد.

 

 

چهره جديد برنابئو طراحي شد 
 

باشگاه رئال مادريد سرانجام از ميان 1800 طرح ارائه شده يک طرح برتر براي چهره جديد سانتياگو برنابئو را انتخاب کرد.


 

   به نقل از آس اسپانیا قلعه سفید مادرید قرار است به لانه‌ای درخشان و آبی‌رنگ در قلب پایتخت اسپانیا تبدیل شود.

8 میلیون یورو بودجه‌ اولیه ساخت روکش نورانی برنابئو است که در زیر خود چندین راهرو جدید،‌ مغازه چند طبقه،‌ مرکز خرید و پارکینگ طبقاتی را شامل می‌شود.

فیبرهای نوری، قابلیت‌ تغییر رنگ در شب را دارند و شهردار مادرید نیز از این تغییر چهره در برنابئو استقبال کرده است.

دو خیابان کناری برنابئو یعنی کونچا اسپینا و رافائل سالگادو به ساکنین خود در باره نور زیاد در شب اطمینان خاطر داده‌اند.

 

 

مسي و رونالدو هت‌تريک کردند

پيروزي پرگل رئال مادريد و بارسلونا 
 

هفته ششم ليگ اسپانيا موسوم به لاليگا با برتري پرگل رئال مادريد و بارسلونا پيگيري شد.


 

    شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رایو والکانو بود که در نهایت با برتری پرگل 6 بر 2 میهمانش را در هم کوبید.
گل‌های این دیدار را میچو یک و 55 برای والکانو به ثمر رساند و کریستیانو رونالدو در دقایق 38 و 51 و 84 از روی نقطه پنالتی هت‌تریک کرد و هیگواین 45، وارن 67 و بن زما 73 دیگر گلزنان رئال بودند.
در این بازی باز هم شاگردان مورینیو ده نفره بازی را به پایان رساندند و این بار نوبت دی‌ماریا بود که در دقیقه 56 از زمین بازی اخراج شد.

دیگر بازی مهم شب گذشته جدال بارسلونا و اتلتیکو مادرید بود که شاگردان پپ گواردیولا بار دیگر به یک پیروزی پرگل دست یافتند.
مسی در این دیدار در دقایق 26، 78 و 90 هت‌تریک کرد و ویا 9 و میراندا گل‌به خودی 15، دیگر گل‌های بارسا را به ثمر رساندند تا تابلوی نتایج به همراه هوادران بارسا عدد 5 را نشان دهند.

گلزنی مهاجمان رئال و بارسا بار دیگر نشان داد که عنوان آقای گلی لیگ اسپانیا (ال پی‌چی‌چی) بار دیگر از آن یکی از این دو مهاجم پرتغالی یا آرژانتینی خواهد بود.

دو غول اسپانیا با پیروزی در دیدارهایشان فاصله خود را با صدر جدول رده‌بندی کاهش دادند.

*نتایج دو دیدار برگزار شده به شرح زیر است:
سویا یک - والنسیا صفر
گل‌ها:(کانوته 18)
در این دیدار سه بازیکن از زمین بازی اخراج شدند، تروخووسکی 57 و اسکوده 68 از سویا و آدوریز 71 از والنسیا.

اتلتیک بیلبائو یک - ویارئال یک
گل‌ها:(گابیلوندو 43 برای بیلبائو و نیلمار 53 برای ویارئال)
در این دیدار نیز اکیزا در دقیقه 81 از زمین بازی اخراج شد.

 

 

5 بازي و 11 گل در ليگ برتر

روني؛ ستاره‌اي كه در هر بازي بوي گل مي‌دهد 
 

مدعي عنوان آقاي گل ليگ برتر در فصل 2012-2011 ليگ باشگاهي انگليس به بازيکني تبديل شده که در هر ديدار گل به ثمر رسانده است. 


 

   وین رونی در شرایطی که تنها 5 هفته از شروع فصل جدید لیگ باشگاهی کشورش سپری شده، موفق شده 11 گل به ثمر برساند و لقب بهترین گلزن را تصاحب کند.
 
این ستاره 26 ساله در اولین هفته که تیمش 2 بر یک برنده بازی خارج از خانه با وست‌برومویچ‌آلبیون شد، زننده گل اول سرخ پوشان بود.

در هفته دوم که یونایتدی‌ها 3 بر صفر در خانه بر تاتنهام غلبه کردند، نیز گل سوم را زد. سپس در هفته سوم و در پیروزی باورنکردنی 8 بر 2 مقابل آرسنال با زدن سه گل هت‌تریک کرد. 
این بازیکن در هفته چهارم و در برد 5 بر صفر خارج از خانه مقابل بولتون یکبار دیگر هت‌تریک کرد و سه گل زد و در مصاف روز یکشنبه با چلسی که با پیروزی 3 بر یک به پایان رسید، نیز گل سوم شیاطین سرخ را وارددروازه آبی‌پوشان کرد. 
او البته می‌توانست در دقیقه 56 با زدن پنالتی شمار گل‌های زده‌اش را به 10 افزایش دهد، ولی این ضربه را با بی‌دقتی به خارج فرستاد.
 
در رده‌بندی بهترین گلزنان لیگ برتر پس از او سرخیو آخرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی با کمی فاصله و به ثمر رساندن 8 گل در رتبه دوم جای دارد.
همین‌طور ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی منچسترسیتی نیز با 6 گل زده در پله  سوم جای گرفته است.

 

 

در پي آسيب ديدگي برابر ميلان

اينيستا يك ماه و نيم خانه‌نشين شد 
 

هافبک بازي ساز تيم فوتبال بارسلونا در پي مصدوميت در بازي شب گذشته برابر ميلان ايتاليا براي يک ماه و نيم خانه‌نشين شد.


 

   به نقل از مارکا اسپانیا، آندرس اینیستا در پای چپ از دو نقطه کشاله ران، زانو و عضله پشت ساق آسیب جدی دیده و کشیدگی عضله علت اصلی تجویز استراحت یک ماهه برای او است.

بارسلونا جدا از اینیستا، آلکسیس سانچس شیلیایی را نیز از دست داده و در چند هفته آینده در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا مشکل خواهد داشت.

پزشک معتمد باشگاه بارسلونا به گوادریولا قول داده تا نتیجه معاینات تکمیلی خود را تا پایان ساعت کاری امروز تحویل کادر فنی بدهد.

 

 

 

پويول هواداران را نگران کرد 
 

تعصب بالاي کاپيتان بارسلونا تا پايان کار اجازه بروز درد و ناراحتي را نداد اما پويول در انتهاي بازي لنگ لنگان راهي اتوبوس بازيکنان شد.


 

  به نقل از مارکا اسپانیا، کارلس پویول مدافع کلیدی بارسلونا شب گذشته پس از تعویض با کیتای پر اشتباه نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرد؛ اما به وضوح می‌شد درد در پای او را حس کرد.

پویول در پایان بازی هم لنگ لنگان راهی اتوبوس بارسلونا شد و هواداران را نگران کرد.

پزشک بارسلونا در مصاحبه‌ای با اسپورت کاتالونیا گفته است: جراحی دوباره زانوی پویول الزامی است و شاید به خاطر دستور گواردیولا تا زمستان برای این جراحی مهم صبر کنیم.
بارسلونا شب گذشته در نیوکمپ مقابل میلان تن به تساوی خانگی 2 بر 2 داد.

 

 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:ونگر,رئال,بارسا, :: 12:39 :: نويسنده : علي شجاعي

 

ونگر: رئال و بارسا بالاتر از ساير اروپا هستند 
 

مربي فرانسوي اعتقاد دارد که دو تيم اسپانيايي قدرتي دارند که آنها را بالاتر از ساير تيمهاي اروپايي قرار داده است. 


 

   آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال معتقد است که بودجه کلان رئال مادرید و بارسلونا این دو تیم را در سطحی بالاتر از سایرتیمهای اروپایی قرار داده.او معتقد است که منچسترسیتی و چلسی هم از جمله تیمهایی هستند که با هزینه های هنگفت بهترین بازیکنان دنیا را خریداری می کنند.

ونگر در آستانه دیدار تیمش با بوروسیا دورتموند در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« من معتقدم که در این فصل دو تیم بالاتر از سایرین هستند (رئال مادرید و بارسلونا) و سایر تیمها باید با این شرایط در طول فصل کنار بیایند. برای ما این شروع جدیدی است چون ما تیمی با بازیکنان جدید هستیم. آنچه در مرحله گروهی برایمان مهم است این است که نشان دهیم که می توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما چهاردهمین فصل حضورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کنیم و آنچه تغییر کرده این است که رقابتها در داخل انگلستان میان تیمهای برتر، حساس تر و بزرگتر شده است.»

ونگر ادامه داد:« قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار سخت است؛ چون تیمی که در لیگ برتر به قهرمانی می رسد، تقریبا هر سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد. در خارج از انگلیس هم رئال و بارسا از نظر اقتصادی قدرت بیشتری نسبت به 14 سال قبل دارند و به همین خاطر در حال حاضر با حضور تیمهایی مثل آنها و منچسترسیتی و چلسی، این تیمها می توانند هربازیکنی که می خواهند را به خدمت بگیرند.»

ونگر در ادامه صحبتهایش بحران بزرگی را برای آینده پیش بینی می کند که در فوتبال هم تاثیرگذار خواهد بود:« ما اولین علائم این بحران را در اسپانیا می بینیم و همه از این بحران گله می کنند.من اعتقاد دارد که اروپا به عنوان یک اتحادیه با بحران بزرگی مواجه خواهد شد و این درحالی است که کسی توقع چنین بحرانی را ندارد. به نظر من اروپا در بحران بزرگ اقتصادی در این دوره فرو خواهد رفت.»

ونگر ادامه داد:« ما در دنیای زندگی می کنیم که افراد برای تماشای فوتبال به ورزشگاه ها می آیند و با تبلیغات آنها می توانند محصولاتی را خریداری کنند. البته درآمد ما در ماه های آتی با تهدید مواجه خواهد بود. فوتبال فقط بحث پول نیست.ما به خودمان باور داریم که می توانیم با سایرین رقابت کنیم.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که خیلی زوداست که تیمش به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کند؛چرا که آنها با خریدهای متعددی که انجام داده اند، اول باید قدرتشان را به نمایش بگذارند:« ما امیدهای فراوانی داریم ولی درک می کنم که چرا برخی ها ابهاماتی دارند. ما شروع خوبی در ابتدای لیگ برتر نداشتیم و 5 بازیکن جدید داریم که کسی نمی داند که آنها چقدر خوب خواهند بود. من احتمال قهرمانی مان را رد نمی کنم ولی خیلی زود است که بخواهیم درمورد قهرمانی صحبت کنیم. اگر این را بگویم توقعات از تیم زیاد خواهد شد وفکر نمی کنم که کسی این راباور کند ولی ما باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم و در دو ماه آینده این تیم را شکل دهیم. خیلی زود است که بخواهیم  از چنین آرزوهایی صحبت کنیم.»

 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,ليگ قهرمانان اروپا,ميلان بارسلونا,سيلوا, :: 12:21 :: نويسنده : علي شجاعي

 

ليگ قهرمانان اروپا

سيلوا:در سن سيرو بارسا را شکست مي دهيم 
 

مدافع گل‌زن ميلان پس از تساوي اين تيم مقابل بارسا اعلام کرد که در بازي شب گذشته عصبي بوده است. 


 

    به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، تیاگو سیلوا در دیدار میلان برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا توانست گل تساوی بخش تیمش را در دقیق 90 به ثمر برساند.

سیلوا در این خصوص گفت: کمی عصبی بودم و دوست داشتم در دیدار موثر باشم، در تمرین‌های تیم روی ضربه‌های ایستگاهی و کرنرها کار کرده بودیم و بسیار خوشحالم که توانستم از همین راه دروازه بارسا را باز کنم. البته ما انتظار نداشتیم که بتوانیم بارسا را در نیوکمپ شکست دهیم ولی بدون شک در سن سیرو این کار را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: باید همین شیوه را ادامه دهیم، فصل بسیار سختی را پیش رو داریم. در سری آ نیز باید با ناپولی روبه‌رو شویم که تیمی قدرتمند است. اگر از ابتدای فصل عالی نباشیم، ممکن است قهرمانی را از دست بدهیم.

 

 

فهرست ده گلزن برتر حال حاضر ليگ اروپايي 
 

مهاجم ملي پوش تيم فوتبال منچستريونايتد با زدن 3 گل به تيم بولتون در صدر بهترين گلزنان قاره اروپا قرار دارد.


 

    به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، وین رونی گلزن 26 ساله شیاطین سرخ در هفته اخیر لیگ برتر (هفته چهارم) درخشش خیره کننده ای داشت، او در پیروزی 5 بر صفر مقابل بولتون هت تریک کرد و به این ترتیب شمار گل‌های خود را به عدد 8 رساند و در صدر بهترین گلزنان قاره سبز در اوایل فصل جاری قرار گرفت.

در این فهرست ماریو گومس، گلزن تیم ملی آلمان و عضو بایرن مونیخ که در بازی مقابل فرایبورگ به تنهایی 4 گل زد، رقابت شانه‌ به شانه‌ای با گلزن انگلیسی آغاز کرده است؛ وی اکنون با 8 گل زده در بالای جدول قرار دارد و تنها به خاطر یک بازی بیشتر نسبت به رونی در رده دوم جای گرفته است.

همچنین دیریس مرتنس گلزن تیم آیندهوون هلند در 4 بازی از لیگ کشور لاله‌های نارنجی 7 گل زده، تا خود را به رده سوم فهرست ده گلزن برتر حال حاضر لیگ اروپایی برساند.

*این فهرست به شرح زیر است:
1- وین رونی، منچستریونایتد، 26 ساله، 8 گل زده در 4 بازی
2- ماریو گومس، بایرن‌مونیخ آلمان، 25 ساله، 8 گل زده در 5 بازی
3-دیریس میرتنس، آیندهوون هلند، 24 ساله، 7 گل زده در 4 بازی
4-ادین ژکو، منچسترسیتی انگلیس، 25 ساله، 6 گل زده در 3 بازی
5-سرخیو آخرو، منچسترسیتی انگلیس، 23 ساله، 6 گل زده در 4 بازی
6-آلن ترائوره، اوسر فرانسه، 22 ساله، 5 گل زده در 5 بازی
7- ژرمی پرپه، رئس مون بلژیک، 26 ساله، 5 گل زده در 5 بازی
8-رودی، سرکل بروژ بلژیک، 22 ساله، ‌5 گل زده در 5 بازی
9-کریستیانو رونالدو، رئال مادرید، 26 ساله ، 4 گل زده در 2 بازی
10-روبرتو سولدادو، والنسیا اسپانیا، 4 گل زده در 2 بازی

 
سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,مسي,بارسلونا,مورينيو,مادري,رئال, :: 11:58 :: نويسنده : علي شجاعي

 

مسي: رفتار مورينيو ما را تحريك مي‌كند 
 

ستاره آرژانتيني بارسلونا با بيان اينکه بازيکنان بارسلونا به رفتارهاي مورينيو توجه نمي‌کنند گفت که گاهي اوقات حرکات و رفتار مورينيو ما را در زمين تحريک مي‌کند. 


 

  پس از پايان بازي رئال مادريد و ختافه، مورينيو سرمربي رئال مادريد اعتراف کرد که پنالتي بر روي کريستيانو رونالدو اشتباه داوري بود اما با اين وجود تاکيد کرد که رونالدو همچون بعضي از بازيکنان خود را به قصد فريب داور به زمين نمي‌زند.

مورينيو معتقد است که مسي در ديدار بارسلونا مقابل رئال سوسيداد مي‌خواست داور را فريب دهد و پنالتي بگيرد.

ليونل مسي در گفت‌وگویی درباره اين اظهارات مورينيو گفت: ما به حرکات و رفتار مورينيو توجه نمي‌کنيم اما با اين وجود گاهي اوقات او سخناني بر زبان مي‌آورد که ما را تحريک مي‌کند.

بهترين بازيکن دو سال اخير فوتبال جهان به ستايش از پپ گوارديولا سرمربي آبي ـ اناري‌ها پرداخت و گفت: مطمئنا اگر گوارديولا نبود بارسلونا هيچ گاه به اين سطح نمي‌رسيد. خوشحالم از اينکه در اين تيم حضور دارم. بازي کردن در کنار ژاوي و اينيستا لذت‌بخش است. بر اين باورم که ژاوي، اينيستا و کريستيانو رونالدو چهره‌هاي برتر کنوني فوتبال جهان هستند.

وي درباره تيم ملي فوتبال آرژانتين خاطرنشان کرد: از صفر آغاز کردن آسان نيست اما سابلا در اين مدت کوتاهي که هدايت تيم ملي را بر عهده گرفته است، کارهاي زيادي انجام داده است. مقايسه بين آرژانتين و بارسلونا اشتباه است. بارسلونا بهترين تيم جهان است. در تيم ملي براي گرفتن توپ بايد به عقب بروم اما در بارسلونا توپ را در منطقه جريمه در اختيار من مي‌گذارند و اين کار من را بسيار آسان مي‌کند. بايد اين را هم بگويم که اين گونه بازي کردن در تيم ملي هم من را در تنگنا قرار نمي‌دهد چرا که اين نهايت آن چيزي است که تيم به نمايش مي‌گذارد. اما سابلا به من گفت که دوست دارد در نزديکي‌هاي دروازه حريف حرکت کنم. يکي از عيب‌هاي من در زمين بازي اين است که وقتي توپ را در اختيار ندارم احساس سردرگمي و بيهودگي مي‌کنم.

مسي خبر کناره‌گيري خود از بازي‌هاي ملي را رد کرد و گفت: هيچ گاه در فکر کناره‌گيري از تيم ملي نبوده‌ام. مي‌خواهم بگويم که من به بازي کردن براي آرژانتين بسيار افتخار مي‌کنم و همواره از حضور در اين تيم خوشحال خواهم بود. کسب جام با تيم ملي تنها نگراني است که همواره از آن به درد مي‌آيم. به خوبي مي‌دانم که هدف راستينم قهرماني در جام جهاني است از آنجاست که عطش سيري‌ناپذيري براي رسيدن به آن دارم.

 
دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, :: 12:1 :: نويسنده : علي شجاعي

 

ليگ قهرمانان اروپا

تقابل بارسا و ميلان در نيوكمپ 
 

در اولين شب از رقابت‌هاي گروهي ليگ قهرمانان اروپا در فصل جديد فردا (سه شنبه) قهرمان آبي و اناري پوش اين پيکارها به استقبال از ميلان مي رود و در استامفوردبريج لندن کاپيتان اسبق ژرمن‌ ها با ياران سابق ملاقات مي کند. 

 



ادامه مطلب ...
 

 

ژاوي: گوآرديولا مقصر اين تساوي نيست 
 

هافبک بازي‌ساز آبي‌ـ اناري‌ها بر اين باور است که تساوي آن‌ها مقابل رئال سوسيداد به خاطر عملکرد ضعيف خط دفاعي آن‌ها بود نه گوآرديولا. 


 

    ژاوي هرناندس هافبک بارسلونا پس از تساوي دو بر دو اين تيم مقابل رئال سوسيداد در چارچوب هفته دوم لاليگا گفت که از اين که نتوانستيم بازي برده را حفظ کنيم، ناراحتم.

در اين ديدار بارسلونا ابتدا در دقايق 9 و 11 با گل‌هاي ژاوي و فابرگاس پيش افتاد، اما در نيمه دوم اين رئال سوسيداد بود که از امتياز ميزباني خود به خوبي استفاده کرد و در دقايق 57 و 59 دو گل به ثمر رساند و بازي را به تساوي کشاند.

ژاوي که در اين بازي بازوبند کاپيتاني را در غياب پويول بر بازو بست، افزود: اين تساوي هيچ ربطي به کادر فني نداشت چرا که ما بر بازي مسلط بوديم و با دو اشتباه خط دفاعي دو گل خورديم. انتظار نداشتم سوسيداد اين گونه حمله کند، اما اين فوتبال است.

ژاوي با رد نسبت دادن مسئوليت اين شکست به پپ گوآرديولا سرمربي تيم گفت: اين تساوي ربطي به گوآرديولا ندارد. ما بر بازي مسلط بوديم و مي‌توانستيم به راحتي گل سوم را به ثمر رسانيم. تيم ما فقط دو امتياز را از دست داده نه چيز ديگر.

گوآرديولا در اين ديدار چند بازيکن اصلي اين تيم از جمله مسي، اينيستا و داويد ويا را از ابتدا به بازي نفرستاد. به اين خاطر بسياري او را مقصر اين تساوي مي‌دانند.

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد