رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 164837
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
1 فروردين 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : علي شجاعي
 حجاب و پوشش در قاموس شهدا
تهران - وقتی برگ برگ صفحات تاریخ دفاع مقدس را مرور می کنی و به وصیت نامه های شهدای این دوران می نگری، متوجه می شوی که مقوله حجاب از منظر آنها به اندازه ای اهمیت داشته که حفظ آن را نشانگر زیبایی روح و اندیشه و تضمین کننده سلامت جامعه دانسته اند.
 
شهدا در وصیت نامه های خود توجه ویژه ای به والدین و خانواده خود داشته اند و پس از طلب حلالیت، خانواده را به رعایت حجاب و انجام وظایف دینی و حفظ آنها سفارش می کرده اند.

در تحقیقی که بر روی این وصایا صورت گرفته، بیش از 46 درصد توصیه ها خانوادگی و از موارد فوق بوده است.

بیشتر شهدا از حجاب به عنوان لباس رزم یاد کرده اند و حفظ آن از سوی زنان و دختران جامعه را مایه افتخار و عامل خشم دشمن و خوشحالی دوستان دانسته اند.

مرور خاطرات و زندگینامه این ملکوتیان عرش نشین اهمیت پوشش و حجاب را در نظرگاه آنها برای ما بیشتر می نمایاند.

چند خاطره زیر نمونه ای از آن است:

 

** شهید ˈحسن آقاسی زادهˈ به روایت پدر

وقتی در کانادا درس می خواند، برای معاینه نزد دکتر رفت، دکتر گفت، باید داخل اتاق مخصوص رفته و لباس هایش را درآورد.

حسن وقتی وارد اتاق شد، تازه فهمید مسئولیت معاینه را خانم پرستاری برعهده دارد، سریع از اتاق بیرون آمد، دکتر تعجب کرده بود.

حسن برایش توضیح داد که ما از نظر مذهب خود برای ارتباط با نامحرم، محدودیت هایی داریم؛ تا زمانی که ضرورتی پیش نیاید، معاینه توسط نامحرم جایز نمی باشد.

آخرش هم گفت: در صورتی که اینگونه بخواهید معاینه کنید، همان بهتر که معالجه نشوم.

 

* شهید ˈمحمدعلی رجاییˈ به روایت همسر

وقتی به مجلس یا مراسمی وارد می شد که زن های بی ججاب در آن حضور داشتند یعنی غافلگیر می شد، ابتدا چیزی نمی گفت؛ گوشه ای می نشست، سرش را پایین می انداخت ؛ چند لحظه که می گذشت بلند می شد به بهانه چیزی خداحافظی می کرد، دیگر لازم نبود حرفی بزند، همه متوجه می شدند که محمدعلی آدمی نیست که به هر محفلی پا گذارد و در مقابل عمل حرام بی تفاوت بماند.

 

** شهید ˈابراهیم عباسیˈ به روایت یکی از دوستان

کنار خیابان مشغول صحبت با ابراهیم بودم که ناگهان متوجه شدم صورتش سرخ شد، رد نگاهش را گرفتم، زنی بدحجاب کنار کیوسک تلفن ایستاده بود. ابراهیم با ناراحتی رویش را برگرداند و با همان ناراحتی گفت: غیرت شوهر، پدر و همسرش کجا رفته است؟

سپس به آسمان رو کرد و با حالی پریشان گفت: خدایا تو خودت شاهد باش که ما حاضر نیستیم چنین صحنه های خلافی را در این مملکت ببینیم، مبادا به خاطر این ها بر ما غضب و بلاهای خودت را برسر ما نازل کنی؟

 

** شهید ˈسیدمحمد ناصر علویˈ به روایت خواهر

راه برایش مشخص بود، با منطقی که داشت ساده و صمیمی نوشت: خواهرم راضیه جان، حجابت را بسیار محکم حفظ کن، به بعضی ها نگاه نکن که به پیروی از شیطان، وجودشان را مانند افساری برای او درست می کنند تا شیطان بتواند کارش را انجام دهد و این افسارها را به گردن بعضی ها بیندازد.

فکر نکن در صورتی که حجاب و تفکر درست داشته باشی، مسخره ات می کنند؛ البته آنها شیطان هستند، شما به حضرت زهرا ˈسˈ نگاه کن که چگونه زیست و چگونه خود را حفظ کرد.

 

** شهید ˈاحمد یزدیˈ به روایت مادر

واقعا انتظار نداشتم، وقتی از دفتر مدرسه مرا خواستند و گفتند، احمد این کار را کرده، داشتم شاخ درمی آوردم، او بچه بدی نبود؛ به مسائل مذهبی علاقه نشان می داد.

با ناراحتی به سراغش رفتم و پرسیدم: چرا کلاس قرآن را برهم زدی؟

گفت: اگر قرار است یک زن با سر برهنه بیاید و قرآن درس بدهد، نیاید بهتر است، این ها دروغ می گویند؛ اهل قرآن نیستند.

 

 
1 فروردين 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : علي شجاعي
یا حسین جان این ضریح عجمی کاش بشیند به تنت جای آن کهنه لباسی که عربها بردند.

ضریح نو مبارک.

 

خبرگزاری فارس: ضریح جدید مرقد مطهر امام حسین(ع) رونمایی شد

 

 

عکس ها از: http://www.farsnews.com/

 
1 فروردين 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : علي شجاعي
القای سبک زندگی غربی در ماهواره های فارسی زبان
.

.

.

 

** رهبر معظم انقلاب در باره خیانت غرب به زنان می فرمایند:

ما از دنیا طلبکاریم دنیا که عرض می کنم، یعنی دنیای غرب. ما هستیم و به آنها خطاب میکنیم و میگوئیم: شما به بشریت عموما و به زن خصوصا خیانت کرده اید، با کشاندن زن و مرد به وادی ابتلائات جنسی و بر افروختن و دامن زدن به آتش زیاده روی های جنسی بی قانون و بی نظم در جامعه و با آوردن زن به شکل متبرج به وسط میدان. معلوم است که زن، آن بخش زیبایی آفرینش بشر است. این بخش زیبا بطور طبیعی با اندکی در پرده بودن همراه است. این خاصیت زیبا و لطیف وجود انسانی است این پرده را دریدن، و آنچه را که باید با نظم و قانون پیگیری شود_آن نیاز غریزی انسانی، چه در زن و چه در مرد _ بی قانونی و بی نظمی در جامعه رواج دادن، بزرگترین خیانتی است که در درجه اول به زن و در درجه بعد به همه بشریت_ زن و مرد_ انجام گرفته، آن طور جنس زن را، یعنی همان بخش زیبا و لطیف و مستور و در پرده ی وجود بشر را برای شغل، برای تبلیغ، برای کار، به میدان کشاندن، از لبخند او، از زیبائی های او، از جسم او، از چهره ی او برای ترویج فلان جنس بی ارزش و پست، برای به دست آوردن پول استفاده کردن، این چیزها رو هم به دنبال خود دارد ،طبیعی است. این کارها را دنیای غرب کرده، این کارها را سیاستهای غربی کرده اند.

.

.

.

«الامام علی (علیه السّلام): صیانه المرأه أنعم لحال‌ها و أدوم لجمال‌ها»

محفوظ بودن و پاکدامنی برای سلامتی زن مفیدتر است و زیبایی او را بادوام تر می کند.

منبع:  http://pendar2.ir/

.

.

.

متن کامل را در ادامه مطلب مطالعه کنید.


 

 
1 فروردين 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : علي شجاعي
ره یافتگان:

                 مصاحبه ي خواندني يك وهابي ِ شيعه شده

 

 در بين شخصيت هاي محبوب من، شخصيتي مثل امام حسين(عليه السلام) پيدا نكردم

مصاحبه ای جالب حتما در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

 

 
1 فروردين 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : علي شجاعي
شلمچه در شعر مقام معظم رهبری
شلمچه که متبرک به قدوم حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) میباشد و شهدای گرانقدر ما هر شب جمعه شور و نوایی با ارباب خود بر پا میکنند.

 

 
ز آه سینه سوزان ترانه میسازم 
چونی زمایه ی جان این فسانه میسازم

 .

.

.

بقیه شعر زیبای حضرت آقارو در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 
1 فروردين 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : علي شجاعي
عکسی دیده نشده از حضرت آقا خامنه ای در دوران ریاست جمهوری شان. حتما در ادامه مطلب مشاهده کنید.
 
1 فروردين 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : علي شجاعي

عظیم‌ترین نعمت خدا را نعمت عظیم ولایت می‌دانم و استحكام در پیوند با ولایت را ضمانت بخش  عاقبت بخیری می‌پندارم و لذا نه تنها با قلب و زبان بلكه در عمل كوشیده‌ام ارادتم را به ولایت به ثبوت برسانم و از خداوند متعال مسئلت دارم مرا در این مهم یاری فرماید.

 

سپهبد علی صیاد شیرازی

 

 

 

امتداد شماره 6 / صحفه 21؛ اگر می‌خواهی حزب‌الله را بشناسی این‌چنین بشناس

 
1 فروردين 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : علي شجاعي
ده خاطره از امیر سپهبد علی صیاد شیرازی

مقاله فرهنگی | امیر سپهبد علی صیاد شیرازی | www.vefagh.co.ir
1) خیلی اشکش را نگه می داشت ، توی چشمش ، همسرش فقط یکبار گریه اش را دید ، وقتی امام رحلت کرد. دوستش می گفت: « ما که توی نماز قنوت میگیریم از خدا می خواهیم که...

برای مطالعه ی این مطالب بسیار زیبا و  عالی به ادامه مطلب برود.

 
1 فروردين 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : علي شجاعي
متن های زیبا برای تبریک سال نو
مجموعه: اس ام اس های جالب 
 

برای مشاهده اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 
1 فروردين 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : علي شجاعي
نوروز و ایام عید که می‌شد،‌ در شرایط عادی جبهه و جنگ تا پنج روز از صبحگاه خبری نبود، عیدی بچه‌ها سکه‌های یک تا 50 ریالی و اسکناس‌های 100 تا 1000 ریالی متبرک به دست حضرت امام رضوان الله تعالی علیه بود؛ همچنین پولهایی که یادگاری نوشته شده بود از سوی خود بچه‌ها یا فرماندهان بود.

غذاهای این ایام بهترین غذاها و پذیرایی با میوه و شیرینی در همه جا دایر بود، در کنار همه این نعمتها، مراسم جشن و سرور بود؛ تئاترها و و نمایشنامه‌های نشاط آور که به وسیله خود بچه‌ها تهیه و اجرا می‌شد و نمایش فیلمهای سینمایی که زحمت تدارک آنها را بچه‌های واحد تبلیغات می‌کشیدند. در این ایام بچه‌ها راه می‌افتادند برای عرض تبریک؛ از محل فرماندهان شروع می‌کردند و بعد به سنگرهای مجاور می‌رفتند؛ در حالی که همه‌باهم می‌گفتند: برادرا برادرا عیاد شما مبارک. اهل سنگر هم جوابی می‌دادند؛ یا چیزی به شوخی می‌گفتند و از میهمانان دعوت می‌کردند که به داخل سنگر آنها بروند تا پذیرایی بشوند . سنت «هفت سین» چیدن عید را بعضیها حفظ کرده بودند؛ منتها با همان رنگ و صبغه جنگی آن.

 
مثل هفت سین گردان تخریب لشگر27 که عبارت بود از:
 ۱ــ مین «سوسکی»،‌ ۲ـ مین «سبدی» ۳ـ سیم تله، 4ـ سیم چین، 5ـ‌ سیم خاردار،۶ـ سرنیزه ، 7ـ سی، چهار(c4) که نوعی خرج و مواد منفجره غیر حساس بود. یا در مواردی سوزن اسلحه، سیمینوف،‌ سمبه و سنگر را هم به عنوان مواردی از هفت سین ذکر کرده‌اند که در جای دیگر معمول بوده است.  

 
جمعه 2 دی 1390برچسب:, :: 6:3 :: نويسنده : علي شجاعي

در واکنش به اظهارات دني آلوز

پپه:ما بهترينيم،دليلي براي حسادت جود ندارد

 

مدافع پرتغالي رئال مادريد در واکنش به سخنان دني آلوس هافبک آبي اناري‌ها گفت که رئال مادريد بهترين باشگاه جهان است، بنابراين دليلي براي حسادت بازيکنان اين تيم به ديگر تيم‌ها وجود ندارد.


 

 دني آلوس هافبک برزيلي بارسلونا در واکنش به سخنان جنجالي اخير ژوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد گفت که مورينيو حسود است.

 پپه مدافع پرتغالي رئال مادريد که در بازي جام حذفي مقابل پونفرادينا بازوبند کاپيتاني تيمش را بر بازو بست در پاسخ به آلوس گفت: ما به هيچ تيمي حسودي نمي‌کنيم. رئال مادريد بهترين تيم فوتبال جهان است و بازيکنان اين تيم هيچ‌گاه به تيم‌هاي ديگر حسادت نخواهند برد. ما در اين فصل نمايش بسيار خوبي در هر سه جام داشته‌ايم. در ديدار مقابل پونفرادينا هم با وجود آنکه بازيکنان ذخيره بازي کردند اما نمايش بسيار خوبي داشتيم. در آن بازي من بازوبند کاپيتاني را بر بازو بستم. از اينکه رهبري چنين تيم بزرگي را بر عهده داشتم احساس غرور و افتخار مي‌کردم. رئال مادريد تيم بسيار بزرگي است اميدوارم در ادامه فصل هم در رقابت‌هاي مختلف با اقتدار ظاهر شويم.
 

در واکنش به اظهارات دني آلوز

پپه:ما بهترينيم،دليلي براي حسادت جود ندارد

 

مدافع پرتغالي رئال مادريد در واکنش به سخنان دني آلوس هافبک آبي اناري‌ها گفت که رئال مادريد بهترين باشگاه جهان است، بنابراين دليلي براي حسادت بازيکنان اين تيم به ديگر تيم‌ها وجود ندارد.


 

 دني آلوس هافبک برزيلي بارسلونا در واکنش به سخنان جنجالي اخير ژوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد گفت که مورينيو حسود است.

 پپه مدافع پرتغالي رئال مادريد که در بازي جام حذفي مقابل پونفرادينا بازوبند کاپيتاني تيمش را بر بازو بست در پاسخ به آلوس گفت: ما به هيچ تيمي حسودي نمي‌کنيم. رئال مادريد بهترين تيم فوتبال جهان است و بازيکنان اين تيم هيچ‌گاه به تيم‌هاي ديگر حسادت نخواهند برد. ما در اين فصل نمايش بسيار خوبي در هر سه جام داشته‌ايم. در ديدار مقابل پونفرادينا هم با وجود آنکه بازيکنان ذخيره بازي کردند اما نمايش بسيار خوبي داشتيم. در آن بازي من بازوبند کاپيتاني را بر بازو بستم. از اينکه رهبري چنين تيم بزرگي را بر عهده داشتم احساس غرور و افتخار مي‌کردم. رئال مادريد تيم بسيار بزرگي است اميدوارم در ادامه فصل هم در رقابت‌هاي مختلف با اقتدار ظاهر شويم.
 

 
سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, :: 12:25 :: نويسنده : علي شجاعي

شيث از فردا در تمرين توئنته هلند
 

سايت رسمي باشگاه توئنته حضور شيث رضايي در تمرينات اين هفته اين تيم را تاييد کرده است


شیث رضایی مدافع محروم پرسپولیس بامداد امروز راهی هلند شد. بر خلاف تصور او هفته گذشته در تهران بود و طبق اعلام سایت رسمی باشگاه توئنته ، او از این هفته در تمرین این تیم هلندی شرکت می کند. اولین جلسه تمرین شیث با تیم توئنته فردا خواهد بود. سایت رسمی این باشگاه هلندی خبر حضور این مدافع ایرانی در تمرینات این هفته را تایید کرده است و حتی باشگاه توئنته برای او درخواست ویزا نیز داده بود.
 
سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, :: 12:23 :: نويسنده : علي شجاعي

سال گذشت

8 آذر؛ به ياد بازي ايران- استراليا
 

امروز 8 آذر ماه و 14 سال از بازي تاريخي ايران و استراليا سپري شد. اين هم چند عکس مربوط به آن بازي تاريخي براي زنده کردن خاطرات خوب شما از آن بازي به ياد ماندني.


بازی برگشت ایران و استرالیا

 

 

 

 

 
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 10:34 :: نويسنده : علي شجاعي

ايگواين: توپ به دستم نخورد
 

گونسالو ايگواين، مهاجم رئال مادريد، تاکيد کرد که در آخرين دقايق ديدار شب گذشته تيمش مقابل والنسيا در مستايا، توپ را با دست نزده است.


     بازیکنان والنسیا اعتقاد داشتند مهاجم آرژانتینی رئال به عمد با دست مانع از ورود توپ به دروازه شد و به همین دلیل به شدت به تکسیرا ویتینس، داور بازی اعتراض کردند.

اما ایگواین معتقد است کاری انجام نداده و تصمیم داور درست بوده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" آن اتفاق خیلی سریع رخ داد اما تا آنجا که یادم است توپ به سینه ام برخورد کرد. برخورد توپ به سینه هم پنالتی نیست.

بازی دشواری بود و پیروزی در آن برای ما بسیار مهم بود."

 

 
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 10:33 :: نويسنده : علي شجاعي

کاسياس:من ديدم که توپ به سينه ايگواين خورد
 

ايکر کاسياس، دروازه بان رئال مادريد، اعلام کرد به خوبي صحنه برخورد توپ به سينه ايگواين را ديده و مطمئن است که در آن صحنه پنالتي اتفاق نيفتاده است.


   او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من آن صحنه را به خوبی دیدم. توپ به سینه او برخورد کرد. تنش در لحظات پایانی بازی همیشه بالاست اما بازی خوبی بود و چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد."

کاپیتان کهکشانی ها تیمش را به خاطر این پیروزی مورد ستایش قرار داد و گفت:" بازی در مستایا همیشه پیچیده است. اما این فصل برای ما شرایط خیلی خوب پیش می رود و ما این پیروزی را به یاد خواهیم داشت. پیروزی در این دیدار و کسب سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود."

رئال با این پیروزی 31 امتیازی شد و برتری سه امتیازی اش نسبت به بارسا را حفظ کرد.

شاگردان مورینیو این هفته در لیگ قهرمانان مقابل دینامو زاگرب قرار خواهند گرفت.

 
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 10:32 :: نويسنده : علي شجاعي

جرارد پيکه:نبايد به بازي هاي رئال فکر کنيم
 

جرارد پيکه، مدافع بارسا، بعد از پيروزي 4-0 تيمش مقابل ساراگوسا اعلام کرد کسب اين سه امتياز براي حفظ فشار روي رئال بسيار مهم بود.


  در دیدار شب گذشته، پیکه گل اول تیمش را به ثمر رساند و معتقد است باید همین روند را تا پایان فصل ادامه بدهند.

او در گفتگو با آ. اس گفت:" از آن بازی هایی بود که حفظ توپ امتیاز زیادی برای ما محسوب می شود، به ویژه وقتی حریف را مجبور می کردیم در لاک دفاعی فرو برد. در این دیدار ما از همان ابتدا فشار زیادی روی حریف وارد کردیم و موقعیت های زیادی به وجود آوردیم."

او همچنین در مورد دیدار پیش رو مقابل میلان در لیگ قهرمانان گفت:" ماه دشواری است، بازی های سختی در لیگ خواهیم داشت از جمله مقابل رئال. می خواهیم همچنان در صدر گروه مان در لیگ قهرمانان باقی بمانیم. ما کیفیت لازم برای رسیدن به این هدف را داریم."

پیکه از اظهار نظر در مورد پیروزی رئال مقابل والنسیا خودداری کرد و گفت:" ما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و امتیازات مان را افزایش دهیم زیرا می دانیم به زودی هر دیدار حکم فینال را خواهد داشت."

 
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 10:29 :: نويسنده : علي شجاعي

مسي در صدر و کريس همچنان دوم

نگاهي به جدول گلزنان لاليگا
 

در جدول گلزنان لاليگا اسپانيا مرد محبوب آرژانتيني بارسلونا با 15 گل در صدر است و ستاره پرتغالي رئال مادريد با 14 گل در رتبه دوم ايستاده است.

    لیونل مسی در پایان هفته سیزدهم لالیگا با انجام دوازده بازی رسمی موفق به ثبت 15 گل شده و در رتبه اول ایستاده است.

رقابت نزدیک مسی با رونالدو از سوی رسانه‌های اسپانیایی با هیجان خاصی دنبال می‌شود و گزارشگران وقتی یکی از این دو به گل می‌رسند قبل از اشاره به نتیجه بازی یا دقیقه گل به جایگاه‌شان در جدول گلزنی اشاره می‌کنند.
کریستیانو رونالدو با 14 گل زده ( 4 پنالتی) در رتبه دوم ایستاده و پس از او گونزالو هیگواین با 11 گل در رتبه سوم قرار گرفته است.
روبرتو سولدادو از والنسیا نیز با 8 گل زده جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.
کرین بن‌زما 7 گل، فالکائو از اتلتیکومادرید 7 گل ( 3 پنالتی)، بارال از گیخون 5 گل رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

 
دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, :: 11:17 :: نويسنده : علي شجاعي

زيدان: مورينيو بهترين مربي دنياست

 

زين الدين زيدان اسطوره سالهاي نه چندان دور باشگاه رئال مادريد و تيم ملي فرانسه معتقد است که رئال مادريد مي تواند در رقابتهاي اين فصل لاليگا به سلطه بارسلونا پايان دهد؛ چون از نظر او شاگردان مورينيو الان بهتر از تيم کاتالان هستند.

 

  رئال درحال حاضر صدرنشین جدول لالیگاست و 3 امتیاز بیشتر از بارسا کسب کرده

این درحالی است که در فصل گذشته کاتالونیایی ها توانستند با پشت سرگذاشتن رئال ، قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را  مال خود کنند ورئال تنها در جام حذفی اسپانیا به قهرمانی رسید.

زی زو اکنون در صحبتهایی به کانال پلوس گفت:« فکر می کنم اگر رئال بهتر از بارسا نباشد، اقلا این دو تیم در یک سطح هستند.»

او در ادامه صحبتهایش با تمجید از عملکرد مورینیو گفت:« مورینیو بهترین مربی دنیاست و من از او درسهای زیادی گرفته ام. زمانی که یک بازیکن هستی، به اهمیت و ارزش مربی پی نمی بری ولی من الان این نکته را درک می کنم.»

اولین مصاف رودرروی رئال و بارسلونا در ماه دسامبر و در دیدار رفت ال کلاسیکو خواهد بود.

 
دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, :: 11:17 :: نويسنده : علي شجاعي

مقايسه رئال و بارسا در زمان لاپورتا

 

خوان لاپورتا، رئيس سابق باشگاه بارسلونا اين روزها درقاره آمريکا به سر مي برد و با حضور درکنفرانس هاي مختلفي درمورد مدل و سبک کاري بارسلونا به صحبت مي پردازد.

 

     او بعد از سفر به مکزیک، اکنون در السالوادور به سر می برد. او در گفت و گویی طولانی با روزنامه «ال گرافیکو» به مقایسه مدلها و سبکهای کاری رئال و بارسا پرداخته.

روزنامه آ.اس هم بخشی از صحبتهای لاپورتا را بازتاب داده. رئیس سابق باشگاه کاتالان در گفت و گو با ال گرافیکو گفت:« تسلط بارسلونا بر رئال مادرید در سال 2003 شروع شد. این را به این خاطر که در آن سال من به ریاست باشگاه رسیدم نمی گویم، دلیل من این است که از همان سال ما به تیم های پایه ای بها دادیم ولی رئال مادرید، همان شیوه ای که بارسلونا سالها قبل پیاده می کرد را دنبال می نمود.»

لاپورتا ادامه داد:« به علاوه ما به ثبات مدیریتی بیشتری رسیده بودیم.تصور کنید که در طول 7 سال ریاست من در بارسلونا، رئال 5 رئیس عوض کرد و من با 5 نفر به عنوان رئیس رئال مادرید آشنا شدم که همه آنها افراد خیلی خوبی بودند که من رابطه دوستانه خوبی با آنها داشتم ولی این گویای آن است که مادریدی ها برنامه های نه چندان روشنی رو به آینده داشتند.»

رئیس سابق باشگاه بارسلونا یکی از بهترین لحظاتش در سمت ریاست باشگاه بارسلونا را برد 2-6 مقابل رئال دانست و گفت:« یکی از بهترین لحظات من به عنوان رئیس بارسا برد 6-2 در برنابئو بود. در آن روز واقعا احساس غرور کردم، در حدی که حتی نمی توانستم احساسم را درمقابل رئیس باشگاه رئال ابراز کنم.»

 

 
دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:کاکا, :: 11:16 :: نويسنده : علي شجاعي

کاکا در جمع شياطين سرخ

 

باشگاه منچستر يونايتد در صورت رضايت کاکا ، تمايل بسيار زيادي دارد تا با کاهش چند درصدي قيمت اين بازيکن، او را در پايان فصل بطور دائم به خدمت بگيرد.

 

   سر الکس فرگوسن این روزها به شدت خط میانی خود را آشفته و نا به سامان می بیند . در روزهایی که کریگ در بند مصدومیت است و فلچر نیز از آمادگی جسمانی بالایی ندارد . در این میان اندرسون نیز نتوانسته خواسته های فرگی را میانه میدان برآورده سازد . بنابراین تمام این عوامل دست در دست هم داد تا فرگی به فکر جذب یک هافبک خلاق برای تیمش بیفتد ، تا دیگر مجبور به استفاده از رونی در این پست نباشد. 

آمادگی بالای این روزهای کاکا و درخشش های او در رئال مادرید نیز مزید بر علت شد تا فرگی او را برای تیمش نشان کند و او را تا پایان فصل جاری در اختیار بگیرد.

یک منبع آگاه از باشگاه رئال مادرید خبر می دهد که مقامات رئال روابط بسیار خوبی را با سران شیاطین سرخ دارند و آمادگی خود را برای انتقال قرضی کاکا تا پایان فصل به منچستریونایتد اعلام کرده اند و در صورت امکان انجام این انتقال رضایت کامل دارند.

فرگوسن به کاکا اعتماد دارد و مطمئن است که کاکا در جمع شیاطین سرخ خواهد درخشید . از طرف دیگر فرگوسن از جانب اینکه کاکا مدتی را تحت نظر مورینیو کار کرده ، بسیار خوشحال است و این امر او را برای انجام این انتقال دلگرم تر می نماید.

باشگاه منچستر یونایتد در صورت تمایل کاکا ، بسیار زیادی دارد تا با کاهش چند درصدی قیمت این بازیکن ، او را در پایان فصل بطور دائم به خدمت بگیرد.

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد