رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 165408
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 10:32 :: نويسنده : علي شجاعي

جرارد پيکه:نبايد به بازي هاي رئال فکر کنيم
 

جرارد پيکه، مدافع بارسا، بعد از پيروزي 4-0 تيمش مقابل ساراگوسا اعلام کرد کسب اين سه امتياز براي حفظ فشار روي رئال بسيار مهم بود.


  در دیدار شب گذشته، پیکه گل اول تیمش را به ثمر رساند و معتقد است باید همین روند را تا پایان فصل ادامه بدهند.

او در گفتگو با آ. اس گفت:" از آن بازی هایی بود که حفظ توپ امتیاز زیادی برای ما محسوب می شود، به ویژه وقتی حریف را مجبور می کردیم در لاک دفاعی فرو برد. در این دیدار ما از همان ابتدا فشار زیادی روی حریف وارد کردیم و موقعیت های زیادی به وجود آوردیم."

او همچنین در مورد دیدار پیش رو مقابل میلان در لیگ قهرمانان گفت:" ماه دشواری است، بازی های سختی در لیگ خواهیم داشت از جمله مقابل رئال. می خواهیم همچنان در صدر گروه مان در لیگ قهرمانان باقی بمانیم. ما کیفیت لازم برای رسیدن به این هدف را داریم."

پیکه از اظهار نظر در مورد پیروزی رئال مقابل والنسیا خودداری کرد و گفت:" ما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و امتیازات مان را افزایش دهیم زیرا می دانیم به زودی هر دیدار حکم فینال را خواهد داشت."

 
دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 10:29 :: نويسنده : علي شجاعي

مسي در صدر و کريس همچنان دوم

نگاهي به جدول گلزنان لاليگا
 

در جدول گلزنان لاليگا اسپانيا مرد محبوب آرژانتيني بارسلونا با 15 گل در صدر است و ستاره پرتغالي رئال مادريد با 14 گل در رتبه دوم ايستاده است.

    لیونل مسی در پایان هفته سیزدهم لالیگا با انجام دوازده بازی رسمی موفق به ثبت 15 گل شده و در رتبه اول ایستاده است.

رقابت نزدیک مسی با رونالدو از سوی رسانه‌های اسپانیایی با هیجان خاصی دنبال می‌شود و گزارشگران وقتی یکی از این دو به گل می‌رسند قبل از اشاره به نتیجه بازی یا دقیقه گل به جایگاه‌شان در جدول گلزنی اشاره می‌کنند.
کریستیانو رونالدو با 14 گل زده ( 4 پنالتی) در رتبه دوم ایستاده و پس از او گونزالو هیگواین با 11 گل در رتبه سوم قرار گرفته است.
روبرتو سولدادو از والنسیا نیز با 8 گل زده جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.
کرین بن‌زما 7 گل، فالکائو از اتلتیکومادرید 7 گل ( 3 پنالتی)، بارال از گیخون 5 گل رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

 
دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, :: 11:17 :: نويسنده : علي شجاعي

مقايسه رئال و بارسا در زمان لاپورتا

 

خوان لاپورتا، رئيس سابق باشگاه بارسلونا اين روزها درقاره آمريکا به سر مي برد و با حضور درکنفرانس هاي مختلفي درمورد مدل و سبک کاري بارسلونا به صحبت مي پردازد.

 

     او بعد از سفر به مکزیک، اکنون در السالوادور به سر می برد. او در گفت و گویی طولانی با روزنامه «ال گرافیکو» به مقایسه مدلها و سبکهای کاری رئال و بارسا پرداخته.

روزنامه آ.اس هم بخشی از صحبتهای لاپورتا را بازتاب داده. رئیس سابق باشگاه کاتالان در گفت و گو با ال گرافیکو گفت:« تسلط بارسلونا بر رئال مادرید در سال 2003 شروع شد. این را به این خاطر که در آن سال من به ریاست باشگاه رسیدم نمی گویم، دلیل من این است که از همان سال ما به تیم های پایه ای بها دادیم ولی رئال مادرید، همان شیوه ای که بارسلونا سالها قبل پیاده می کرد را دنبال می نمود.»

لاپورتا ادامه داد:« به علاوه ما به ثبات مدیریتی بیشتری رسیده بودیم.تصور کنید که در طول 7 سال ریاست من در بارسلونا، رئال 5 رئیس عوض کرد و من با 5 نفر به عنوان رئیس رئال مادرید آشنا شدم که همه آنها افراد خیلی خوبی بودند که من رابطه دوستانه خوبی با آنها داشتم ولی این گویای آن است که مادریدی ها برنامه های نه چندان روشنی رو به آینده داشتند.»

رئیس سابق باشگاه بارسلونا یکی از بهترین لحظاتش در سمت ریاست باشگاه بارسلونا را برد 2-6 مقابل رئال دانست و گفت:« یکی از بهترین لحظات من به عنوان رئیس بارسا برد 6-2 در برنابئو بود. در آن روز واقعا احساس غرور کردم، در حدی که حتی نمی توانستم احساسم را درمقابل رئیس باشگاه رئال ابراز کنم.»

 

 
دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, :: 11:17 :: نويسنده : علي شجاعي

زيدان: مورينيو بهترين مربي دنياست

 

زين الدين زيدان اسطوره سالهاي نه چندان دور باشگاه رئال مادريد و تيم ملي فرانسه معتقد است که رئال مادريد مي تواند در رقابتهاي اين فصل لاليگا به سلطه بارسلونا پايان دهد؛ چون از نظر او شاگردان مورينيو الان بهتر از تيم کاتالان هستند.

 

  رئال درحال حاضر صدرنشین جدول لالیگاست و 3 امتیاز بیشتر از بارسا کسب کرده

این درحالی است که در فصل گذشته کاتالونیایی ها توانستند با پشت سرگذاشتن رئال ، قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را  مال خود کنند ورئال تنها در جام حذفی اسپانیا به قهرمانی رسید.

زی زو اکنون در صحبتهایی به کانال پلوس گفت:« فکر می کنم اگر رئال بهتر از بارسا نباشد، اقلا این دو تیم در یک سطح هستند.»

او در ادامه صحبتهایش با تمجید از عملکرد مورینیو گفت:« مورینیو بهترین مربی دنیاست و من از او درسهای زیادی گرفته ام. زمانی که یک بازیکن هستی، به اهمیت و ارزش مربی پی نمی بری ولی من الان این نکته را درک می کنم.»

اولین مصاف رودرروی رئال و بارسلونا در ماه دسامبر و در دیدار رفت ال کلاسیکو خواهد بود.

 
دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:کاکا, :: 11:16 :: نويسنده : علي شجاعي

کاکا در جمع شياطين سرخ

 

باشگاه منچستر يونايتد در صورت رضايت کاکا ، تمايل بسيار زيادي دارد تا با کاهش چند درصدي قيمت اين بازيکن، او را در پايان فصل بطور دائم به خدمت بگيرد.

 

   سر الکس فرگوسن این روزها به شدت خط میانی خود را آشفته و نا به سامان می بیند . در روزهایی که کریگ در بند مصدومیت است و فلچر نیز از آمادگی جسمانی بالایی ندارد . در این میان اندرسون نیز نتوانسته خواسته های فرگی را میانه میدان برآورده سازد . بنابراین تمام این عوامل دست در دست هم داد تا فرگی به فکر جذب یک هافبک خلاق برای تیمش بیفتد ، تا دیگر مجبور به استفاده از رونی در این پست نباشد. 

آمادگی بالای این روزهای کاکا و درخشش های او در رئال مادرید نیز مزید بر علت شد تا فرگی او را برای تیمش نشان کند و او را تا پایان فصل جاری در اختیار بگیرد.

یک منبع آگاه از باشگاه رئال مادرید خبر می دهد که مقامات رئال روابط بسیار خوبی را با سران شیاطین سرخ دارند و آمادگی خود را برای انتقال قرضی کاکا تا پایان فصل به منچستریونایتد اعلام کرده اند و در صورت امکان انجام این انتقال رضایت کامل دارند.

فرگوسن به کاکا اعتماد دارد و مطمئن است که کاکا در جمع شیاطین سرخ خواهد درخشید . از طرف دیگر فرگوسن از جانب اینکه کاکا مدتی را تحت نظر مورینیو کار کرده ، بسیار خوشحال است و این امر او را برای انجام این انتقال دلگرم تر می نماید.

باشگاه منچستر یونایتد در صورت تمایل کاکا ، بسیار زیادی دارد تا با کاهش چند درصدی قیمت این بازیکن ، او را در پایان فصل بطور دائم به خدمت بگیرد.

 
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 3:19 :: نويسنده : علي شجاعي
 
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:اخبار کوتاه از پرسپوليس , :: 3:17 :: نويسنده : علي شجاعي
 
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:رئال :دي ماريا فروشي نيست , :: 3:15 :: نويسنده : علي شجاعي
 
دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: 11:14 :: نويسنده : علي شجاعي
 
دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:فرگوسن:اين بدترين نتيجه تاريخ زندگي‌ام بود , :: 12:44 :: نويسنده : علي شجاعي

 

فرگوسن:اين بدترين نتيجه تاريخ زندگي‌ام بود 
 

سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد از شکست تحقيرآميز مقابل منچسترسيتي به عنوان بدترين روز خودش و تيمش ياد کرد.


 

 تیم فوتبال منچستریونایتد عصر یکشنبه در شهرآورد منچستر با نتیجه سنگین 6 بر یک در اولدترافورد به منچسترسیتی باخت.
 
 سرآلکس فرگوسن در پایان بازی اظهار داشت: این بدترین روزی بود که ما تا به حال تجربه کرده بودیم. این بدترین نتیجه تاریخ زندگی ام بود. حتی به عنوان یک بازیکن هم به یاد نمی آورم با نتیجه 6 بر یک باخته باشم.
 

 وی افزود: نمی توانم تابلوی نتایج را باور کنم.  گل نخست به ما لطمه زد اما می توانستیم نتیجه را برگردانیم. فکر می کنم بازیکنان باتجربه ای چون ریو فردیناند و پاتریس اورا این موضوع را دریافتند. اما تیم ما فقط حمله کرد و برای همین خیلی باز بودیم.
 
 سرمربی منچستریونایتد اظهار داشت:  این نتیجه ای است که باید نسبت به آن واکنش نشان دهیم. امروز در رختکن تیم ما شرمندگی حرف اول را می زد. همه بازیکنان ناراحت بودند که این موضوع باعث خواهد شد شاهد تغییراتی باشیم.

 
دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:200 کودک بي سرپرست ميهمان رئال مادريد , :: 12:32 :: نويسنده : علي شجاعي

در آستانه ديدار با ليون و با هزينه زيدان

200 کودک بي سرپرست ميهمان رئال مادريد
 

براي بازي فردا شب رئال مادريد مقابل المپيک ليون 200 کودک بي سرپرست با هزينه زيدان در برنابئو پذيرايي مي‌شوند.


   به نقل از مارکا اسپانیا، 200 کودک بی سرپرست که عمدتا از بازماندگان پناهندگان آفریقایی یا فقرای ایالت‌های مختلف اسپانیا محسوب می‌شوند فردا میهمان زین الدین زیدان مشاور عالی ورزشی پرس هستند.

زیدان از صبح فردا پذیرایی از این کودکان را آغاز می‌کند. بازدید از پارک رتیرو مادرید، موزه برنابئو، صرف صبحانه، ناهار و شام و همچنین اهدای جوایزی شامل توپ و پیراهن رئال مادرید در این برنامه گنجانده شده است.

این 200 کودک بی سرپرست در بخشی از جایگاه ویژه برنابئو مستقر می‌شوند و فلورنتینو پرس به خاطر این کودکان حاضر به لغو برخی دعوتنامه‌های رسمی از میهمانان ویژه خود شده است.