رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 469
بازدید هفته : 513
بازدید ماه : 560
بازدید کل : 165389
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

رکورد گل نخوردن نوير به 1108 دقيقه افزايش يافت
 

دروازه‌بان ملي پوش تيم فوتبال بايرن‌مونيخ در بازي با هرتابرلين رکورد محفوظ نگه داشتن دروازه‌اش را ارتقا داد.


  به نقل از روزنامه دی‌ولت، مانوئل نویر که تا پایان فصل گذشته از سنگر تیم شالکه مراقبت می‌کرد و تابستان سال جاری به عضویت باوارایی‌ها درآمد، شب گذشته در بازی خانگی هفته نهم بوندس‌لیگا مقابل هرتابرلین نیز دروازه‌اش را بسته نگه داشت.
 
وی پس از تک گلی که در بازی هفته نخست مقابل بورسیامونشن‌گلادباخ دریافت کرد، اجازه ورود هیچ توپی را در این پیکارها نداده است. نویر با انجام بازی منجر به برد 4 بر صفر دیشب به رکورد 748 دقیقه عدم دریافت گل در لیگ آلمان رسید.
 
همچنین در مجموع دیدارهای که تیمش در رقابت های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا انجام داده، نویر 1108 دقیقه است که در پیراهن بایرن اجازه ورود توپ به سنگرش را نداده است.

 

 
دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:هيگواين: خوشحال‌ترين مرد جهان هستم , :: 12:27 :: نويسنده : علي شجاعي

پس از درخشش در تيم ملي و لاليگا

هيگواين: خوشحال‌ترين مرد جهان هستم
 

مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: اکنون خوشحال‌ترين مرد جهان هستم.


    به نقل از مارکا اسپانیا، گونزالو هیگواین که پس از هت‌تریک در تیم ملی آرژانتین موفق شد در لالیگا نیز چهارمین هت‌تریک خود را در هفته هشتم مقابل رئال بتیس ثبت کند گفت: همیشه منتظر بازی کردن بودم و حالا منتظر فرصت برای درخشیدن هستم، هیچ چیز حتی تداوم این هت‌تریک‌ها تضمینی برای حضورم در ترکیب اصلی تیم نیست و به خواسته‌های مورینیو احترام می‌گذارم. او مسئول نتایج تیم است و ما باید به انتخاب او احترام بگذاریم.

هیگواین ادامه داد: مطالب خوب و مثبتی از من در روزنامه‌ها به چاپ رسیده اما تشنه انتقادات رسانه‌ها هستم و دوست ندارم همیشه مورد ستایش خبرنگاران قرار بگیرم.

 

 

براي مقابله با ليون

مورينيو به بن‌زما دل بست
 

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در آستانه ديدار مقابل المپيک ليون ستاره فرانسوي خود را مهره کليدي اين جدال توصيف کرد.


    به نقل از آس اسپانیا، خوزه مورینیو که در بازی‌های اخیر تیمش شاهد درخشش کاکا، هیگواین و اوزیل بوده قصد دارد در بازی فردا شب رئال مادرید مقابل لیون فرانسه از زوج رونالدو و بن‌زما در خط حمله استفاده کند.

مورینیو در این خصوص گفت: بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارم و از این نظر به خود می‌بالم، برای مقابله با لیون بهترین مهره ما کریم بن‌زما است و اطمینان کامل دارم که او سرنوشت این بازی مهم را در دست خود خواهد گرفت.

وی افزود: شکست دادن لیون برای من اهمیت زیادی دارد و خیلی نکات مبهم با این پیروزی روشن می‌شود. امیدوارم مردانم نیز خوش بدرخشند و پاسخ انتقادات اخیر را به درستی بدهند.

 

مدرکي براي افزايش محبوبيت ال‌پيپيتا

هيگواين در10 سالگي از عشق به رئال گفته بود
 

ستاره آرژانتيني تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در سن 10 سالگي از عشق و علاقه خود به رئال مادريد گفته و عضويت در رئال مادريد را آرزوي خود خوانده بود.


  به نقل از آس اسپانیا، گونزالو هیگواین یکی از بهترین گلزنان تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در سن ۱۰ سالگی در یک برنامه تلویزیونی در شبکه ملی آرژانتین شرکت و انتشار فیلم سخنان ال‌پیپیتا در این مسابقه هواداران رئال مادرید را خوشحال کرده است.

هیگواین در این برنامه و در حالی که در آن سن عضو آکادمی فوتبال بوینس آیرس بوده می‌گوید: آرزو دارم روزی عضو بهترین تیم اروپا یعنی رئال مادرید باشم، نمی‌دانم به این خواسته خود خواهم رسید یا نه اما تلاشم را می‌کنم.

او ادامه می‌دهد: دوست دارم و می خواهم در اولین اولین‌ها عضویت داشته باشم، در قویترین تیم اروپایی و این یعنی رئال مادرید.

 

 

 

بوتراگوئنو: از بودن مورينيو در برنابئو خوشحاليم 
 

ملي پوش اسبق اسپانيايي معتقد است باشگاه رئال مادريد از حضور ژوزه مورينيو بر روي نيمکت اين تيم بسيار خوشحال است و تمام تلاش خود را براي حفظ او انجام خواهد داد.


 

 امیلیانو بوتراگنیو مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید اعلام کرد این باشگاه از حضور ژوزه مورینیو بسیار خوشحال است و تمام تلاش خود را برای حفظ این مربی بزرگ انجام خواهد داد. 

 مورینیو به دلیل حاشیه هایی که در دیدار برگشت مقابل بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا ایجاد کرد و همچنین به دلیل شروع نه چندان خوب رئال در این فصل مورد انتقاد قرار گرفته است اما بوتراگنیو از این مربی پرتغالی به شدت حمایت می کند. 

 بوتراگنیو در گفتگو با روزنامه آ.اس می گوید:" مورینیو سرمربی بسیار بزرگی است و چهار سال دیگر با رئال قرارداد دارد. حضور مستمر او برای ما بسیار مهم است و تلاش خود را برای حفظ او خواهیم کرد." 

 " او سه عنوان قهرمانی در سه لیگ مختلف در سه کشور متفاوت را کسب کرده و مربی هر تیمی بوده موفقیت را به آن تیم هدیه کرده است. ژوزه شخصیت فوق العاده ای دارد و ما کاملا از او راضی هستیم." 

 رئال هم اکنون با 13 امتیاز از 6 بازی در رده سوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد. آنها شنبه مقابل رئال بتیس به میدان خواهند رفت.

 
پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:نویر, :: 11:49 :: نويسنده : علي شجاعي

 

نوير رکورد تاريخ باواريايي ها را شکست 
 

مانوئل نوير بازيکن بايرن مونيخ پس از شکستن رکورد باشگاهي با بسته نگه داشتن دروازه خود تلاش تيم را تحسين کرد.


 

 ملی پوش تیم ملی آلمان رکورد تاریخی باشگاه باواریا را با دریافت نکردن 1018 دقیقه گل شکست، اما او اظهار داشت که به خاطر همکاری هم تیمی هایش در این ماجرا باید از آنها تشکر کند. 

 مانوئل نویر ، دروازه بان بایرن مونیخ پس از شکستن رکورد الیور کان، برای دریافت نکردن گل هم تیمی های خود را تحسین کرد . 

 این رکورد در تساوی اخیر باواریائیها در بازی با هوفنهایم در روز شنبه بدست آمد و او توانست در یازدهمین بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه دارد . 

 پس از باز شدن دروازه ی بایرن مونیخ در اولین روز بازیها توسط دی کامارگو، بازیکن مونشن گلادباخ، نویر هیچ گلی را دریافت نکرده است و حالا جایگزین کان در کتب تاریخی شده است. 

  کان در سال ۲۰۰۲-۳ در ۱۰۱۱ دقیقه هیچ گلی را دریافت نکرد اما نویر با ۱۰۱۸ دقیقه هنوز گل نخورده است. 
 مانوئل نویر در مصاحبه ای گفت:"این یک رکورد شخصی نیست بلکه متعلق به همه ی تیم است . زیرا همه ی ما با هم این رکورد را بدست آوردیم . من فکر می کنم ماریو گومز هم به اندازه ی من خوشحال است. " 

 بازیکن اسبق شالکه با لبخند گفت: " عملکرد من نشان می دهد که من تنها برای بدست آوردن امتیاز اینجا نیستم. " 

 بایرن هم اکنون با ۱۹ امتیاز از هشت باز یدر صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد.

 

 

بارسا و رئال پرطرفدارترين باشگاه هاي اروپا 
 

دو غول اسپانيايي رده هاي اول و دوم ليست پرطرفدارترين تيمهاي اروپايي را مال خود کرده اند ونمايندگان انگليس، ايتاليا و آلمان دررده هاي بعدي هستند.


 

 یوفا، لیست باشگاه پرطرفدار این قاره را در سال جاری اعلام کرد. 

 این رده بندی بر اساس تعداد هواداران رسمی در داخل و خارج کشورها انجام شده است. 

 باشگاه بایرن مونیخ در این رده بندی همانند سال گذشته در رده پنجم قرار دارد. 

 لیست ده باشگاه اول این رده بندی به شرح زیر است : 

۱ - بارسلونا با ۶.۶۶۵.۰۰۰ هوادار 

۲ - رئال مادرید با ۶.۳۳۰.۰۰۰ هوادار 

۳ - منچستر یونایتد با ۵.۴۳۵.۰۰۰ هوادار 

۴ - یوونتوس با ۵.۴۲۵.۰۰۰ هوادار 

۵ - بایرن مونیخ با ۴.۴۴۵.۰۰۰ هوادار 

۶ - گالاتاسرای با ۴.۲۷۰.۰۰۰ هوادار 

۷ - میلان با ۳.۸۱۵.۰۰۰ هوادار 

۸ - لیورپول با ۳.۷۳۰.۰۰۰ هوادار 

۹ - اینتر میلان با ۳.۷۱۰.۰۰۰ هوادار 

۱۰ - مارسی با ۳.۳۵۰.۰۰۰ هوادار

 

 

جشنواره گل ايران برابر فلسطين 
 

تيم ملي فوتبال ايران برابر فلسطين جشنواره‌ گل به راه انداخت.


 

تیم ملی ایران از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی در مسابقه‌ای تدارکاتی به مصاف تیم ملی فلسطین رفت.
محمد قاضی در دقیقه 45، کریم انصاری‌فرد در دقیقه 49 ،  جواد نکونام در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی و جواد کاظمیان در دقیقه 58 و 90( پنالتی) ، پژمان منتظری در دقیقه 59 و پژمان نوری در دقیقه 70 گل‌های ایران را به ثمر رساندند.

به این ترتیب ایران با 7 گل برابر فلسطین به برتری رسید تا ملی‌پوشان ما با روحیه و اعتماد به نفس سه شنبه آینده به مصاف بحرین بروند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به محمد الامصاری و  محمد شبیر از فلسطین کارت زرد نشان داد.
شبیر؛ دروازه‌بان فلسطین در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.
در این بازی هر تیم می‌توانست هفت تعویض انجام دهد.
تیم ملی ایران سه شنبه آینده در سومین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی 2014برزیل به مصاف بحرین می‌رود.

ترکیب تیم ملی ایران:
علیرضا حقیقی( از دقیقه 45 شهاب گردان)، پژمان منتظری، مازیار زارع، احسان حاج صفی، حسین ماهینی، جواد نکونام( از دقیقه 64 محسن مسلمان)، آندرانیک تیموریان( از دقیقه 45 مجتبی جباری)، علی کریمی( از دقیقه 45 کریم انصاری‌ فرد)، محمد رضا خلعتبری( از دقیقه 45 پژمان نوری)، محمد قاضی( از دقیقه 45 جواد کاظمیان) و میلاد میداودی( از دقیقه 45 غلامرضا رضایی)
سرمربی: کارلوس کی‌روش

 

برد پرگل رئال مادريد با هت‌تريک زيباي ايگواين
 

گونسالو ايگواين از غيبت کريم بنزما استفاده کرد و سه گل عالي زد.

 
رئال مادرید با هت‌تریک گونسالو ایگواین به فاصله یک‌امتیازی بارسلونا در صدر جدول رسید. آنها در پایتخت کاتالونیا اسپانیول را چهار بر صفر بردند.

مادریدی‌ها که مانند بارسلونا پیراهن مشکی به تن کرده بودند با دفاع خوبی از سوی حریف مواجه شدند اما در نهایت بازی را بردند.

ابتدا در ضدحمله‌ای سریع، رونالدو پاس کاکا را گرفت و آن را به ایگواین سپرد و او هم با شوتی محکم با پای راست توپ را به گوشه بالای دروازه اسپانیول زد. این گل در دقیقه 17 به ثمر رسید.

اسپانیول بعد از این گل خوب بازی می‌کرد اما نتوانست گلی بزند.

در دقیقه 66، ایگواین پاس آلوارو آربلوا را گرفت و با شوت پای راست توپ را به گوشه بالا و راست دروازه حریف فرستاد. این ضربه او مهارناپذیر بود.

هنگامی که خوسه کایخون، بازیکن سابق اسپانیول در اواخر بازی به میدان آمد، طرفداران او را تشویق کردند، اما او در دقیقه 82 دل هواداران تیم سابقش را شکست و روی پاس رونالدو که با از خودگذشتگی همراه بود گل سوم را زد.

ایگواین در وقت‌های تلف‌شده روی اشتباه اکتور مورنو گل چهارم را زد. اکنون مادرید 13 امتیاز دارد، یک امتیاز کمتر از بارسلونا.

 

 
یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:مورینیو,رئال, :: 20:39 :: نويسنده : علي شجاعي

رئال و جريمه مورينيو

 

طبق گزارش منتشره در «ال پريوديکو د کاتالونيا» ، ژوزه مورينيو، مربي پرتغالي رئال مادريد تاکنون دست کم براي سه بار به دليل برتن نکردن لباس رسمي باشگاه مادريدي جريمه شده است.

 

 این طور به نظر می رسد که سران باشگاه مادریدی از رفتار مربی تیمشان درمورد انتخاب لباسش در جریان برگزاری بازی ها راضی نیستند. 
 گویا آقای خاص ترجیح می دهد تا لباسهای خودش را برتن کند ولی قوانین باشگاه مادرید براین حکم می کند که مورینیو تنها باید لباسهای رسمی باشگاه مادریدی را برتن کند. باشگاه مادریدی با یک کمپانی لباس اسپانیایی قرارداد دارند که این کمپانی لباسهای رسمی را به صورت رایگان در اختیار مسئولان تیم رئال قرار می دهد ولی این طور به نظر می رسد که مورینیو ترجیح می دهد تا لباسهایش را از یک کمپانی ایتالیایی که با پرداخت پول از آنها لباس می گیرد، تهیه کند
 
 اخیرا رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال اعلام کرده بود که مورینیو در برنابئو یک شو به راه انداخته و او فلورنتینو پرس را عروسک خیمه شب بازی مورینیو نامیده و اعلام کرده بود که آقای خاص رسما رئیس باشگاه است و کنترل امور در برنابئو را در دست دارد. 

 
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 13:8 :: نويسنده : علي شجاعي
 زيباترين والپيپرها از كريستيانو رونالدو
كليك كنيد.
نظر فراموش نشه


ادامه مطلب ...
 

<- برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی بر روی آنها کلیک کنید ->

 

 

1259163999 napic.org wallpapers cristiano ronaldo والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88

1259163988 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 1 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88
1259163989 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 2 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88
1259164030 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 3 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88
1259163979 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 4 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88
1259164065 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 5 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88
1259164013 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 6 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88
1259164058 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 7 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88
1259164039 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 8 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88
1259164047 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 9 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88
1259164106 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 10 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88
1259164065 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 11 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88
1259164077 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 12 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88

1259164122 napic.org wallpapers cristiano ronaldo 13 والپیپر های زیبا از کریستینو رونالدو The Cristiano Ronaldo Wallpapers %da%a9%d8%b1%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%86%d9%88 %d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d8%af%d9%88

 

 

روبرتو کارلوس در نقش مربي-بازيکن ماخاچ قلعه 
 

ستاره سابق باشگاه رئال اکنون هم بازيکن آنژي ماخاچ قلعه است و هم مربي اين تيم.


 

 این طور به نظر می رسد که روبرتو کارلوس با پیوستن به باشگاه آنژی ماخاچ قلعه می تواند تمام رویاهایش را محقق کند. اکنون سران باشگاه روسی، قاضی گاژیف، مربی این تیم را به خاطر نتایج ضعیف این تیم، از سمت خود برکنار کرده اند . 

 آنژی حذف زودهنگامی در رقابتهای جام حذفی روسیه داشت و با صدر جدول رقابتهای لیگ روسیه هم فاصله دارد. 

 طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،با اخراج گاژیف ، روبرتو کارلوس ، هدایت آنژی را در دست گرفت. 

 این درحالی است که پیش از این روبرتو کارلوس درصحبتهایی اعلام کرده بود که با خداحافظی از دنیای فوتبال، رئیس این باشگاه خواهد شد ولی اکنون مسئولیت زیادی را بر دوش خواهد داشت؛ چرا که علاوه بر اینکه بازیکن این تیم است، مربیگری آنژی را هم برعهده خواهد داشت. 

 

 

ديدار خيريه رونالدو و زيدان به نفع گرسنگان آفريقا 
 

زيدان و رونالدو به عنوان سفراي حسن نيت سازمان ملل متحد در ديداري خيريه که در آلمان برگزار مي شود، به ميدان خواهند رفت.


 

 زیدان به همراه رونالدوی برزیلی، در تاریخ 13 دسامبر در نهمین دیدار سالیانه فوتبال علیه فقر در هامبورگ به میدان می روند. عواید این دیدار به قحطی زدگان شاخ آفریقا شامل کشورهای سومالی، اریتره، جیبوتی و اتیوپی تعلق خواهد گرفت.
 
 گفته می شود 10 میلیون از مردم این مناطق گرفتار خشکسالی، جنگ و قیمت بالای غذا هستند.
 
 یکی از مسئولان برگزاری این دیدار اظهار داشت: "زیدان و رونالدو جمعی از ستاره های فوتبال جهان را گرد هم می آورند تا در دیداری خیریه با ستاره های فوتبال هامبورگ در هامبورگ بازی کنند."
 
 رونالدو که بتازگی از فوتبال کناره گیری کرده، در خصوص برگزاری این دیدار خیریه اظهار داشت: "بسیار خوشحالم که باشگاه هایی مثل هامبورگ حاضر به میزبانی این دیدار هستند."
 
 زیدان هم در مورد این بازی گفت: "امیدوارم برگزاری اینگونه دیدارها باعث شود آگاهی مردم نسبت به مردم شاخ آفریقا بالا برود."
 
در هشت دیدار خیریه قبلی که تا به حال برگزار شده کشورهایی چون پاکستان و هاییتی که دچار سیل و زلزله شده بودند مورد حمایت مالی واقع شده اند.

 

 

پيروزي بارسلونا و ميلان در گروه H 
 

بارسلونا در خانه باته بوريسوف پيروز شد و ميلان در خانه ويکتوريا پلژن را برد.


 

باته بوریسوف صفر - بارسلونا 5

بارسلونا توانست در خانه باته بوریسوف با نتیجه پنج بر صفر پیروز شود.

بارسا از همان ابتدای دیدار عالی کار کرد و در دقیقه 19 به گل رسید. سانتر دنی آلوس را الکساندر ولودکو که تحت فشار از سوی لیونل مسی قرار داشت وارد دروازه خودی کرد.

پدرو در دقیقه 22 گل دوم را زد. او در میان سه مدافع به هوا پرید و سانتر داوید ویا را وارد دروازه الیاکساندر گوتور کرد.

سپس مسی در دقیقه 38 توپ را از بین دو پای گوتور به گل تبدیل کرد.

مسی مهارناپذیر بود و در دقیقه 55 هم از داخل محوطه جریمه گل چهارم را زد. او با این گل به رکورد لاسکو کوبالا رسید. این گل‌زن مجاری 194 گل برای بارسلونا زده بود و مسی در حالی به او رسید که تنها 24 سال دارد.

بارسا در دقیقه 95هم گل زد و داوید ویا بود که پیروزی بارسا را شیرین‌تر کرد.

میلان 2 – ویکتوریا پلژن صفر

میلان توانست در خانه دو بر صفر ویکتوریا پلژن را ببرد. میلانی‌ها در نیمه دوم نمایش قدرتمندی داشتند و دو گل به حریف اهل جمهوری چک خود زدند.

میلان در دقیقه 53 گل اول را زد. مارین چیسوفکی در محوطه جریمه پلژن توپ را با دست زد و پنالتی حاصل را زلاتان ایبراهیموویچ به راحتی به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 66 نیز زلاتان پاسی عالی به آنتونیو کاسانو داد و او توپ را با ضربه‌ای دقیق به گل دوم تبدیل کرد.