رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 517
بازدید ماه : 564
بازدید کل : 165393
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : علي شجاعي

كريستيانو رونالدو پس از شكست به بارسلونا در دور رفت نيمه نهايي چمپيونزليگ بسيار خشمگين به نظر مي رسيد



بازيكن پرتغالي بعد از بازي حسابي به اخراج په په معترض بود: "ديديد كه چه اتفاقي افتاد . وقتي يازده به يازده بوديم شايد خوب بازي نمي كرديم اما همه چيز تحت كنترلمان بود. هميشه برابر بارسلونا همين طور است. اتفاقي است ؟ 0-0 نتيجه بدي نبود، مي توانستيم در بارسلونا با ضد حملات گل بزنيم. جدا از آن، كاكا داشت به زمين مي امد و ما مي خواستيم در بيست دقيقه آخر تهاجمي تر شويم. اما وقتي په په اخراج شد... خيلي ناراحت هستيم چرا كه هميشه برابر اين تيم همين اتفاق تكرار مي شود مربي نيز ديگر به اين اتفاق عادت كرده است."

در مورد اشتارك، داور آلماني بازي نيز گفت: "نمي توانم صحبتي كنم." در مورد لئو مسي نيز كه دو گل زد با كنايه صحبت كرد: "مسي؟ بازي برابر ده نفر آسان تر است. دوست داشتم من هم برابر ده بازيكن بازي كنم و اين گونه بازي كنم."

در پايان گفت كه تيمش هنوز شانس دارد: "با باخت 2-0 و بازي در خارج از خانه... در فوتبال هر چيزي ممكن است اما مي دانيم كه خيلي مشكل است."



 
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : علي شجاعي

در دقيقه 62 بازي ولفگانگ اشتارك، داور آلماني بازي، په په را اخراج كرد



مورينيو با خشم نسبت به اين تصميم اعتراض كرد و نتيجه آن اخراج شدنش بود. بين دو نيمه نيز پينتو دروازه بان بارسلونا اخراج شده بود و سرجيو راموس با سه كارته شدن بازي برگشت را از دست داده بود.




حركتي كه منجر به اخراج په په شد با خشم سانتياگو برنابئو همراه بود چرا كه در بدترين حالت په په بايد كارت زرد مي گرفت چرا كه خطاي په په روي آلوس زياد هم خشن نبود . بعد از اين صحنه مورينيو خنده هاي معني داري را نثار اشتارك كرد.





اين چهارمين باري است كه رئال مادريد در اين فصل برابر بارسلونا ده نفره مي شود.


 

 

براي شکست رئال بايد بهترين بازيمان راانجام دهيم 
 

فرانک دي بوئر، سرمربي آژاکس اعلام کرد براي اينکه تيمش بتواند در ديدار فردا شب مقابل رئال به نتيجه مطلوب برسد، بايد کاملا هوشيار باشند.


 

 آژاکس فصل گذشته در برنابئو 2-0 مغلوب رئال شد اما آژاکسی ها قصد دارند این بار با نتیجه بهتری به خانه برگردند.
 

 شاگردان دی بوئر در دیدار اول شان مقابل لیون به تساوی بدون گل رسیدند و او معتقد است برای کسب سه امتیاز در خانه رئال باید بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند.
 

 ملی پوش سابق هلندی در گفتگو با نشریه آ.اس گفت:" رئال مادرید تیم فوق العاده ای است و ما برای اینکه بتوانیم به پیروزی برسیم، باید عالی کار کنیم."
 

 دی بوئر همچنین ژوزه مورینیو، سرمربی رئال را مورد ستایش قرار دادد اما محرومیت او به دلیل صحبت هایش در پایان دیدار مقابل بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته را عادلانه دانست.

 

 

براي شکست رئال بايد بهترين بازيمان راانجام دهيم 
 

فرانک دي بوئر، سرمربي آژاکس اعلام کرد براي اينکه تيمش بتواند در ديدار فردا شب مقابل رئال به نتيجه مطلوب برسد، بايد کاملا هوشيار باشند.


 

 آژاکس فصل گذشته در برنابئو 2-0 مغلوب رئال شد اما آژاکسی ها قصد دارند این بار با نتیجه بهتری به خانه برگردند.
 

 شاگردان دی بوئر در دیدار اول شان مقابل لیون به تساوی بدون گل رسیدند و او معتقد است برای کسب سه امتیاز در خانه رئال باید بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند.
 

 ملی پوش سابق هلندی در گفتگو با نشریه آ.اس گفت:" رئال مادرید تیم فوق العاده ای است و ما برای اینکه بتوانیم به پیروزی برسیم، باید عالی کار کنیم."
 

 دی بوئر همچنین ژوزه مورینیو، سرمربی رئال را مورد ستایش قرار دادد اما محرومیت او به دلیل صحبت هایش در پایان دیدار مقابل بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته را عادلانه دانست.
 

 " مورینیو مربی بزرگی است اما مرتکب اشتباه شد. خودش هم این را می داند و به همین دلیل از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد."

 

 

رونالدو:به اين تيم افتخار مي کنم 
 

او در مجموع 251 گل رسمي در دوران فوتبالش زده که 87 تا از آنها در رئال مادريد بوده است.


 

کریستیانو رونالدوی پرتغالی با سه گلی که به رایو وایکانو زد ، شمار هت تریک های دوران فوتبالش را به نه رساند که 8 تا از آنها در رئال مادرید بوده و فقط یکی در منچستر یونایتد ، تیم سابقش .
به گزارش مرجع خبری رئال مادرید عطش گلزنی کریستیانو رونالدو سیری ناپذیر است و بازیکن پرتغالی روز شنبه پس از مدتها طلسم گلزنی خود را شکست . او در مجموع 251 گل رسمی در دوران فوتبالش زده که 87 تا از آنها در رئال مادرید بوده است . او در رئال برابر مایورکا ، بیلبائو ، والنسیا ، ویارئال ، ختافه ، مایورکا ، ساراگوسا و رایو هت تریک کرده است و در انگلیس نیز به نیوکاسل در یک بازی سه گل زده است .
. بازیکن پرتغالی با این گلها از زیر فشارها بیرون آمد و حالا در صفحه توئیترش به زبان انگلیسی نوشته است :" شنبه بازی فوق العاده ای بود . به این تیم افتخار می کنم . " و سپس عکسهایی از بازی با رایو را برای هوادارانش به انتشار رسانده است .

 

 

رويانيان: اجازه نمي دهم پرسپوليس را به حاشيه ببرند 
 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: اجازه نخواهم داد بعضي افراد با مطرح کردن مسايلي چون اهدا کارت سوخت از سوي اينجانب به بازيکنان تيم پرسپوليس، اين تيم را به حاشيه ببرند.


 

 محمد رویانیان روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: متاسفانه بعضی افراد با کم لطفی فراوان اعلام کرده اند که من به بازیکنان تیم پرسپولیس، کارت سوخت هدیه داده ام که این موضوع کذب محض است. 
 وی ادامه داد: متاسفم به خاطر این فضایی که به وجود آورده اند و چنین مساله کذبی را تا این حد رسانه ای می کنند. 
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: اتخاد چنین تصمیم های اشتباهی از سوی یک مدیر، کاری بسیار غیرحرفه ای است و اطمینان داشته باشید هیچگاه چنین تصمیم هایی را از من نخواهید دید. 
 وی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: در ابتدا باید این پیروزی را به تمام هواداران خوب تیم پرسپولیس تبریک بگویم. 
 رویانیان در ادامه اظهار داشت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هرچه سریعتر، پرسپولیس به روزهای اوج خود بازگردد. 
 رویانیان در خصوص عملکرد ''حمید استیلی'' خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ما در این دیدار ثابت کرد توانایی های زیادی دارد و او از نیروی های ارزشمند ما است.

 

 

برترين گلزنان ليگ هاي معتبر اروپا 
 

پيشي گرفتن مسي از رونالدو،جشن سه گله ها در کالچو و وين روني و سرخيو آگوئرو دو گلزن برتر ليگ جزيره تا به اينجاي کار هستند



 

 در حالی که هنوز یک دیدار دیگر تا پایان هفته پنجم رقابتهای لالیگا باقی مانده، رئال بتیس با 12 امتیاز از 4 بازی در صدر جدول است. بارسلونا، لوانته و سویا با 11 امتیاز در رده های دوم تا چهارم هستند و رئال مادرید ،مالاگا و والنسیا با 10 امتیاز در رده های بعدی هستند.

 در جدول گلزنان هم لیونل مسی آرژانتینی با 8 گل در صدر است و کریستیانو رونالدو با یک گل کمتر در رده دوم است

1-     لیونل مسی (بارسلونا) 8 گل

2-     کریستیانو رونالدو (رئال مادرید) 7 گل

3-     روبرتو سولدادو (والنسیا) 5 گل

4-     رادامل فالکائو (اتلتیکومادرید) 5 گل

5-     سسک فابرگاس (بارسلونا) 4 گل

 هفته چهارم رقابتهای سری آ دوشنبه شب به پایان رسید و در حال حاضر تیمهای یوونتوس و اودینزه با 8 امتیاز در رده های اول و دوم هستند و جنوا، ناپولی، فیورنتینا ، پالرمو، کالیاری و کیه وو همگی هفت امتیازه هستند.

در جدول گلزنان این رقابتها هم 7 گلزن، شانه به شانه هم به جلو حرکت می کنند و همگی با 3 گل رقابتها را ادامه می دهند. لیست برترین گلزنان سری آ بدین ترتیب است:

1-     آنتونیو دی ناتاله (اودینزه) 3 گل

2-     دیه گو میلیتو (اینتر) 3 گل

3-     فابریتزیو میکولی (پالرمو) 3 گل

4-     ادینسون کاوانی (ناپولی) 3 گل

5-     سباستین جوویآنکو (پارما) 3 گل

6-     جرمن دنیس (آتالانتا) 3 گل

7-     رودریگو پالاسیو (جنوا) 3 گل

 با پایان یافتن هفته ششم رقابتهای لیگ برتر، منچستریونایتد و منچسترسیتی رقابت شانه به شانه ای با هم دارند و هر دو تیم با 16 امتیاز در صدر جدول هستند. البته یونایتد با تفاضل گل بیشتر، رده اول را از آن خود کرد و سیتی دوم است. چلسی هم با 13 امتیاز رده سوم جدول را  مال خود کرده است.

 جدول برترین گلزنان رقابتهای لیگ برتر هم تا به اینجای کار بدین ترتیب است:

1-     وین رونی (منچستریونایتد) 9 گل

2-     سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی) 8 گل

3-     ادین ژکو (منچسترسیتی) 6 گل

4-     ایوان کلاسنیچ (بولتون) 3 گل

 

 

پرس: مورينيو سال‌هاي سال در کنار ما خواهد بود 
 

مديرعامل باشگاه رئال مادريد اسپانيا از مربي تيمش قاطعانه حمايت کرد و گفت: مورينيو تحت هر شرايطي براي سال‌هاي سال در کنار ما خواهد بود.


 

 فلورنتینو پرس در اجلاس سالیانه و مجمع عمومی موسوم به مادریدی‌ها تصریح کرد: قرارداد مورینیو با باشگاه رئال مادرید بر روی کاغذ 4 ساله و خارج از مسائل اداری مادام العمر است، او در بورس مادرید سهام دارد و از دید من او چیزی بیش از یک مربی بزرگ است.

 پرس ادامه داد: متاسفانه ناکامی‌های اخیر مخالفان ما را اسیر جوسازی‌های رسانه‌ای کرده و برخی گمان می‌کنند که با یک شکست یا تساوی در لالیگا با لیگ قهرمانان اروپا باید منتظر شنیدن خبر تغییر مربی یا مدیر باشند، شکست و پیروزی در فوتبال دو اتفاق تعریف شده است و اگر می‌شد هر دو تیم در یک مسابقه پیروز شوند حتما این کار صورت می‌گرفت، اما مسئله مهم قولی است که من داده‌ام و این من هستم که مسئول تمام ناکامی‌ها خواهم بود، بدون من هم رئال مادرید خوشبخت است چون مورینیو و بازیکنان خوب او را دارد.

 

 

786 رأي موافق سانتياگو برنابئو نو مي شود 
 

مجمع عمومي باشگاه فوتبال رئال مادريد اسپانيا با اکثريت آرا، نو سازي ورزشگاه سانتياگو برنابئو را تصويب کرد. 


 

 بر این اساس ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که قدمت آن به 63 سال می رسد، علاوه بر تجهیزات جدید، چهره نویی پیدا خواهد کرد. 
 تصاویری که از این ورزشگاه جدید در وب سایت باشگاه رئال مادرید منتشر شده است نشان می دهد، دور تا دور ورزشگاه را نور نئون آبی فرا خواهد گرفت. 
''فلورنتینو پرس'' رییس باشگاه رئال مادرید در این باره گفت: ورزشگاه تغییرات اساسی خواهد کرد و چهره جدیدی پیدا می کند. 
پرز این ورزشگاه را تحولی در معماری جهان در قرن 21 توصیف کرد و اظهار داشت: برنابئو باید یک ورزشگاه منحصر به فرد و بهترین ورزشگاه جهان شود تا به عنوان میراث ما برای نسل های آینده باقی بماند. 
 طرح نوسازی این ورزشگاه با کسب 786 رأی موافق، 10 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع به تصویب رسید. 
 در مجمع عمومی باشگاه رئال مادرید که یکشنبه برگزار شد، تمامی سه طرح پیشنهادی به تصویب رسید و اعضای باشگاه با 961 رأی حمایت خود را از رییس و هیأت اجرایی این باشگاه اعلام نمودند. 
 بودجه و گزارش مالی سالانه از جمله طرح های دیگری بودند که در این مجمع به تصویب رسیدند. 

 
دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:اخبار,فوتبال,اشکان دژاگه, :: 15:47 :: نويسنده : علي شجاعي

 

اداش درخشش و گلزني مقابل کايزرس ‌لاترن

دژاگه نمره 3 گرفت 
 

بازيکن ايراني تيم فوتبال ولفسبورگ به خاطر درخشش و گلزني مقابل کايزرس‌ لاترن نمره بازي خوب گرفت.


 

 اشکان دژاگه که شنبه شب در دیدار هفته هفتم بوندس‌لیگا مقابل کایزرس‌لاترن تا دقیقه 76 در زمین حضور داشت و جای خود را به حسن سالی حمیدزیچ داد، در تازه‌ترین شماره نشریه کیکر با نمره بازی خوب مواجه شد.
 این بازیکن 24 ساله که اکنون مورد توجه کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران قراردارد، در این جدال موفق شد در دقیقه 63 با سانتر زیبای شفر تک گل بازی را به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند برای فلیکس ماگات، سرمربی 58 ساله تیمش به ارمغان بیاورد.

 نشریه معتبر آلمانی با دادن نمره 3 به مهاجم ایرانی که نشان دهنده عملکرد خوب وی در زمین مسابقه است، از این بازیکن به عنوان یکی از بهترین‌های این دیدار نام برد.

 

آشنایی با باشگاه رئال مادرید (1902-)

 باشگاه رئال مادرید در سال 1902 در اسپانیا تاسیس شد.

پایه‌ اولیه‌ این باشگاه در سال 1895 شکل گرفت، جایی که یک سری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، موسسه‌ای به نام موسسه آموزشی آزاد تاسیس کردند و روزهای یکشنبه در منطقه مونک لوا به بازی فوتبال پرداختند.

در سال 1900 این موسسه به دو بخش باشگاه اسپانیایی مادرید و باشگاه جدید فوتبال مادرید تقسیم شد. باشگاه دوم در سال 1902 بار دیگر تقسیم شد. نخستین رییس باشگاه جولیان پالا سیوس بود که پس از تقسیم‌بندی باشگاه در سال 1902 جای خود را به خوان پادروس روبیو داد.

نخستین جام کسب شده توسط رئال مادرید، 3 سال پس از تاسیس باشگاه و در سال  1905 بود جایی که آنها در ورزشگاه چامارتین قهرمان جام حذفی اسپانیا شدند.

سانتیاگو برنابئو یسته در سال 1945 ریاست باشگاه را به عهده گرفت. در زمان مدیریت او، ورزشگاه رئال که در جریان جنگ‌های داخلی اسپانیا تخریب شده بود، بازسازی شد.

همچنین در سال 1953 باشگاه رئال سیاست به خدمت گرفتن بازیکنان خوب خارجی را در پیش گرفت و آلفردو دی استفانو را به خدمت گرفت. رئال از نخستین باشگاه‌هایی بود که بازیکنانی با چند ملیت در ترکیب خود داشت.

سال 1955 بود که به همت گابریل هانوت نویسنده‌ ورزشی نشریه اکیپ فرانسه و هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان کشورهای اسپانیا، پرتغال و ایتالیا، مسابقاتی که امروزه به عنوان لیگ قهرمانان شناخته می‌شود، راه‌آندازی شد.

این باشگاه تا سال 2008 میلادی 31 بار قهرمان لالیگا، 17 بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، 9 بار قهرمان جام قهرمانان اروپا، 2 بار قهرمان جام یوفا و 3 بار قهرمان جام بین‌قاره‌ای شده و پر افتخارترین و ثروتمندترین باشگاه جهان است.

طی مراسمی که در 23 دسامبر سال 2000 برگزار شد، رئال به عنوان بهترین باشگاه قرن بیستم انتخاب شد. بر اساس مطالعات دانشگاه هاروارد در سال 2007، باشگاه رئال مادرید عنوان بزرگ‌ترین، مردمی‌ترین و ثروتمندترین باشگاه دنیا را از آن خود کرده است

 
دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:اخبار,پرسپولیس,لیگ برتر, :: 13:1 :: نويسنده : علي شجاعي

 

هفته هشتم ليگ برتر

برد پرسپوليس و صعود 5 پله‌اي 
 

تيم فوتبال پرسپوليس برابر فجرسپاسي پيروز شد.


 

 دیدار دو تیم فجرسپاسی و پرسپولیس از ساعت 18:30 در ورزشگاه حافظیه و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد و با برتری 2 بر یک سرخپوشان خاتمه یافت.
 
 وحید هاشمیان در دقیقه 70 و علی کریمی در دقیقه 90 برای پرسپولیس گلزنی کردند.
 ایوب کلانتری نیز در دقیقه 78 گل فجرسپاسی را به ثمر رساند. به این ترتیب پرسپولیس به دومین برد خود در لیگ برتر یازدهم رسید. 
 
 علی کریمی کاپیتان پرسپولیس لحظاتی پیش از گلزنی بر سر بازیکنان پرسپولیس فریاد کشید و ظاهرا فریادهای کاپیتان جواب داد و سرخپوشان در حافظیه سوخت‌گیری کردند و با 5 رده صعود به رده دهم جدول رسیدند.
 
 علیرضا فغانی داور مسابقه به مهدی رجب‌زاده از فجر و علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
 پرسپولیس پیش از این بازی با شش امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار داشت و فجر 9 امتیازی در رده دهم است.
  
 ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، شیث رضایی، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی،  مجتبی شیری، حمید علی عسگر( از دقیقه 68 وحید هاشمیان)، مازیار زارع، حسین بادامکی، علی کریمی، محمد نوری( از دقیقه 82 هادی نوروزی) و غلامرضا رضایی
 سرمربی: حمید استیلی
  
 ترکیب فجرسپاسی: سیروس سنگچولی، علیرضا جلیلی، محمدرضا پورمحمد، یونس شاکری، محمد حیدری، رضا حقیقی، مهرداد کریمیان، محمد جوکار، مهدی رجب‌زاده (4+90 و حید نعمتی)، محمد مهدی نظری( از دقیقه 46 ایوب کلانتری)، خالد شفیعی
 سرمربی: علی اصغر کلانتری

 
دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:اخبار,پرسپولیس,لیگ برتر,علی کریمی, :: 13:1 :: نويسنده : علي شجاعي

 

علي كريمي بعد از به ثمر رساندن گل برتري(عكس) 
 

 


 

علی کریمی در بازی مقابل فجرسپاسی ستاره پرسپولیس بود که گل اول را ساخت و البته گل دوم را نیز خودش ساخت، توپ را مدافع فجر گرفت و با یک پاس آن را به هاشمیان سپرد. پاس رو به بیرون وحید هاشمیان را در دقیقه 90 تبدیل به گل برتری پرسپولیس کرد تا سرخپوشان در حافظه به یک پیروزی باارزش دست یابند. او بعد از گلزنی خوشحالی خود را بدین شکل نشان داد

 

 

عيادت رويانيان از خوردبين(عکس) 
 

 



http://fc-perspolis.com/modules/gallery/photos/1316863058.jpg

محمد رویانیان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس عصر امروز در منزل محمودر خوردبین سرپرست تیم فوتبال این باشگاه حاضر شد و از وی عیادت کرد. محمود خوردبین از دو هفته پیش تاکنون به دلیل جراحی دیسک کمر از پرسپولیس دور است و مشغول سپری کردن دوران نقاهت خود است. در این عکس رویانیان مشغول بررسی پرونده پزشکی خوردبین و به خصوص عکس های رادیولوژی مربوط به سرپرست تیم پرسپولیس است!

 

 

چهره جديد برنابئو طراحي شد 
 

باشگاه رئال مادريد سرانجام از ميان 1800 طرح ارائه شده يک طرح برتر براي چهره جديد سانتياگو برنابئو را انتخاب کرد.


 

   به نقل از آس اسپانیا قلعه سفید مادرید قرار است به لانه‌ای درخشان و آبی‌رنگ در قلب پایتخت اسپانیا تبدیل شود.

8 میلیون یورو بودجه‌ اولیه ساخت روکش نورانی برنابئو است که در زیر خود چندین راهرو جدید،‌ مغازه چند طبقه،‌ مرکز خرید و پارکینگ طبقاتی را شامل می‌شود.

فیبرهای نوری، قابلیت‌ تغییر رنگ در شب را دارند و شهردار مادرید نیز از این تغییر چهره در برنابئو استقبال کرده است.

دو خیابان کناری برنابئو یعنی کونچا اسپینا و رافائل سالگادو به ساکنین خود در باره نور زیاد در شب اطمینان خاطر داده‌اند.