رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 259
بازدید کل : 164833
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

10 نفره شدن ما به کسي ربطي ندارد

مورينيو: تعويض‌هايم بدون نقص بود 
 

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا پس از پيروزي 6 بر 2 تيمش مقابل رايووايکانو گفت: بدون ترديد تعويض‌هايم بي نقص و مفيد بود.


 

  به نقل از آس اسپانیا، خوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی گفت: دوست داشتم لاسانا دیارا بازی کند؛ اما چاره‌ای نداشتم، هنگامی که بن‌زما و خدیرا وارد میدان شدند تاکتیک ما تغییر کرد و تیم به این تغییر احتیاج داشت، ورود اوزیل به زمین هم لازم بود و مجبور شدم به خاطر آن گل خورده زودهنگام، میانه میدان را برای دقایقی به حریف واگذار کنم تا حفره‌های لازم برای نفوذ مهاجمین ایجاد شود.

مورینیو درخصوص حرف‌های درگوشی با مربی تیم رایو گفت: پیش او رفتم و گفتم که نگران نباشد داور یکی از ما را اخراج کرده و با خیال آسوده به هر 3 امتیاز بازی فکر کند، او هم خندید و گفت: 10 نفره شدن شما به من ربطی ندارد، البته من هم می‌دانستم که به او ربطی ندارد و اصولا 10 نفره شدن ما به هیچ کس ربطی ندارد.

مورینیو درباره درخشش  واران نیز گفت: این همان وارانی بود که من از مدت‌ها قبل منتظر تماشایش بودم، عالی بود، خوب دفاع کرد، خوب پاس داد و خوب گل زد، به همین خاطر او را خریده‌ایم.

شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید مقابل رایووایکانو صف‌آرایی کرد و در دقیقه یک گل خورد.
سفید‌های پایتخت با گل زودهنگام خود شوک عجیبی را به اهالی برنابئو وارد کردند.
اما گل‌های دقیقه 39 رونالدو و هیگواین تیم مورینیو را با نتیجه دو بر یک پیش انداخت.
رئال مادرید در آغاز نیمه دوم ( دقیقه 51) از روی نقطه پنالتی توسط رونالدو به گل سوم رسید؛ اما میچو زننده گل اول رایو موفق شد بلافاصله (55) گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند.
اخراج دی‌ماریا در دقیقه 57 بار دیگر تیم مورینیو را 10 نفره کرد تا آقای خاص لبخندهای همیشگی خود را به نمایش بگذارد.

واران 67، بن‌زما 73 و رونالدو (پنالتی 84) دیگر گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند تا مادرید با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی برسد.

 

 

مسي و رونالدو هت‌تريک کردند

پيروزي پرگل رئال مادريد و بارسلونا 
 

هفته ششم ليگ اسپانيا موسوم به لاليگا با برتري پرگل رئال مادريد و بارسلونا پيگيري شد.


 

    شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رایو والکانو بود که در نهایت با برتری پرگل 6 بر 2 میهمانش را در هم کوبید.
گل‌های این دیدار را میچو یک و 55 برای والکانو به ثمر رساند و کریستیانو رونالدو در دقایق 38 و 51 و 84 از روی نقطه پنالتی هت‌تریک کرد و هیگواین 45، وارن 67 و بن زما 73 دیگر گلزنان رئال بودند.
در این بازی باز هم شاگردان مورینیو ده نفره بازی را به پایان رساندند و این بار نوبت دی‌ماریا بود که در دقیقه 56 از زمین بازی اخراج شد.

دیگر بازی مهم شب گذشته جدال بارسلونا و اتلتیکو مادرید بود که شاگردان پپ گواردیولا بار دیگر به یک پیروزی پرگل دست یافتند.
مسی در این دیدار در دقایق 26، 78 و 90 هت‌تریک کرد و ویا 9 و میراندا گل‌به خودی 15، دیگر گل‌های بارسا را به ثمر رساندند تا تابلوی نتایج به همراه هوادران بارسا عدد 5 را نشان دهند.

گلزنی مهاجمان رئال و بارسا بار دیگر نشان داد که عنوان آقای گلی لیگ اسپانیا (ال پی‌چی‌چی) بار دیگر از آن یکی از این دو مهاجم پرتغالی یا آرژانتینی خواهد بود.

دو غول اسپانیا با پیروزی در دیدارهایشان فاصله خود را با صدر جدول رده‌بندی کاهش دادند.

*نتایج دو دیدار برگزار شده به شرح زیر است:
سویا یک - والنسیا صفر
گل‌ها:(کانوته 18)
در این دیدار سه بازیکن از زمین بازی اخراج شدند، تروخووسکی 57 و اسکوده 68 از سویا و آدوریز 71 از والنسیا.

اتلتیک بیلبائو یک - ویارئال یک
گل‌ها:(گابیلوندو 43 برای بیلبائو و نیلمار 53 برای ویارئال)
در این دیدار نیز اکیزا در دقیقه 81 از زمین بازی اخراج شد.

 

 

ميخواهيم با 2 برد دل هوداران را شاد کنيم، اما استيلي ببازد هم مي ماند

پروين: اکنون به عشق مردم اينجا هستم 
 

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: من نمي توانم در تيم شق القمر کنم، اما آمده ام تا گوشه اي از کار را بگيرم.


 

  علی پروین اظهار داشت: توقع مردم از تیم پرسپولیس زیاد است، آنها با باخت این تیم بسیار ناراحت می شوند و من دوست ندارم این اتفاق رخ بدهد، به همین دلیل می خواهیم با بردهای آینده دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و تاثیر در روند کار این تیم خاطرنشان ساخت: من که نمی‌توانم شق‌القمر کنم، آمده‌ام تا گوشه ای از کار را بگیرم. اکنون به عشق مردم اینجا هستم.

پروین در خصوص هیئت مدیره جدید باشگاه تصریح کرد: برای ارزیابی یک مدیر باید پرونده کاری او را بررسی کنیم، رویانیان چند سالی از مدیران موفق بوده است و کمی هم با ورزش آشناست، همین که مدیریت خوبش پشت تیم باشد، کافی است.

عضو هیئت مدیره در پاسخ به اینکه دیگر نگرانی بابت کارت سوخت نخواهند داشت، افزود: از این مسائل بگذرید.

وی ادامه داد: باید از زحمات حبیب کاشانی نیز تشکر کرد، او زحمات زیادی را برای پرسپولیس کشیده و 3 جام قهرمانی برای ما آورده است. باید به او خسته نباشید، بگویم.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در کارهای فنی تیم دخالت خواهد کرد، گفت: انشاء الله. حمید استیلی نیز با قدرت به کارش به عنوان سرمربی ادامه می دهد. می خواهیم 2 برد خوب برای این تیم به دست آوریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره اینکه اگر این 2 برد به دست نیاید، استیلی برکنار می شود، افزود: منظور من این بود که سعی می کنیم بازی های آینده را ببریم، اگر هم ببازیم استیلی می ماند.

پروین حضورش را به عنوان مدیر فنی تیم رد کرد و درباره حضور پسرش در پرسپولیس گفت: محمد باید برای تیم‌های دیگر بازی کند و 20 گل بزند تا پرسپولیس خودش به دنبال او برود.

 
چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:فوتبال,پرسپوليس,اولادي, :: 13:19 :: نويسنده : علي شجاعي

 

بازيکنم و درباره هيئت مديره اظهارنظر نمي کنم

اولادي:با پاي شكسته هم بايدبراي تيمم بازي كنم 
 

مهاجم تيم پرسپوليس گفت: در اين شرايط اگر پايم هم شکسته باشد بايد براي تيم بازي کنم.


 

      مهرداد اولادی درباره آخرین شرایط جسمانی خود اظهار داشت: دیروز در تمرینات تیم فشار زیادی به من وارد شد، پایم ورم کرد و دردم بیشتر شد؛ به همین دلیل امروز کمی با توپ کنار زمین تمرین کردم.

وی ادامه داد: دوست دارم هرچه زودتر به ترکیب تیم بازگردم. به خاطر انگیزه زیادی که داشتم با پرسپولیس قرارداد بستم؛ اما هفته اول در دقیقه پنجم به خاطر درد کتف از زمین بیرون آمدم. هفته دوم نیز در دقیقه 30 با پارگی رباط مواجه شدم.

اولادی با اشاره به اینکه اکنون از شرایط مصدومیتش خیلی کلافه است، گفت: حرف و حدیث های زیادی به خاطر آمدنم به پرسپولیس و مصدومیتم گفته می شود که نمی‌خواهم وجود داشته باشد. دوست دارم بیشتر به این تیم کمک کنم.

وی درباره اینکه زود پا به توپ نشده است، تصریح کرد: خودم می خواستم زود برگردم. وقتی وضعیت تیمی مثل پرسپولیس است حتی باید با پای شکسته هم بازی کرد.

اولادی درباره تاکید استیلی به اینکه مراقب پایش باشند، اظهار داشت: ایشان به من لطف دارند اما به هر حال این اتفاق افتاده است.

مهاجم تیم پرسپولیس درباره آمدن علی پروین گفت: در این زمینه حرف خاصی ندارم. ایشان بزرگ فوتبال ایران است و با آمدنش شرایط بهتری را در پرسپولیس شاهد خواهیم بود.

اولادی در پاسخ به اینکه آیا فکر می کند آمدن هیئت مدیره جدید تاثیر مثبتی بر روند تیم خواهد داشت، افزود: من بازیکن تیم هستم و باید کار خودم را انجام دهم. کاشانی در پرسپولیس خوب کار کرده بود، به هر حال این تغییر و تحولات ایجاد شده است. وظیفه من اظهار نظر درباره آنها نیست.

 

 

پرسپوليس هميشه پرسپوليس است

استيلي: حضور پروين دلگرمي است 
 

سرمربي تيم پرسپوليس گفت: حضور علي پروين در هيئت مديره و همچنين تمرين باعث دلگرمي ما است.


 

  حمید استیلی بعد از تمرین امروز تیمش اظهار داشت: من در این تیم کار خود را انجام می دهم، همانطور که امروز هم انجام دادم.

وی از تشکیل یک جلسه در باشگاه خبر داد و حضور پروین را در تیم پرسپولیس موجب دلگرمی عنوان کرد.

استیلی که برای رفتن عجله داشت درباره وضعیت تیم گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. همه باید کمک کنند تا شرایط بهتر شود و این تیم به حق واقعی خود برسد. پرسپولیس یک تیم بزرگ است.

 
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:احبار,پرسپولیس,کاشانی,رویانیان, :: 21:9 :: نويسنده : علي شجاعي

با تصميم اعضاي هيئت مديره

رويانيان مديرعامل پرسپوليس شد

 

'محمد رويانيان' در پايان نشست وزير ورزش و جوانان با اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس به عنوان مديرعامل اين باشگاه انتخاب شد.

 

پس از نتايج ضعيف تيم فوتبال پرسپوليس در رقابت هاي اين فصل ليگ برتر و افزايش انتقادات از مديريت اين تيم، ''''حبيب کاشاني'''' استعفاي خود از سمت سرپرستي اين باشگاه را تقديم وزير ورزش و جوانان کرد که اين استعفا عصر امروز از سوي محمد عباسي پذيرفته شد.
پس از استعفاي کاشاني و جلسه عباسي با پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس، محمد پنجعلي، علي پروين، محمدحسين نژادفلاح، محمد رويانيان و سيف الله فروزنده به عنوان اعضاي هيات مديره جديد اين باشگاه انتخاب شدند.
رويانيان پس از برگزاري جلسه عباسي با هيات مديره جديد اين باشگاه به عنوان مديرعامل جديد پرسپوليس انتخاب شد تا اين باشگاه پس از دو سال صاحب مديرعامل شود.

 
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:, :: 21:8 :: نويسنده : علي شجاعي

متن کامل استعفاي کاشاني

 

حبيب کاشاني گفت: عده‌اي براي کسب منافع خود مانع از موفقيت باشگاه پرسپوليس شدند.

 

    کاشاني در متن استعفانامه خود به اتفاقات گذشته از زمان حضورش در پرسپوليس، مسائل اخير اين باشگاه، اعتقاد و اعتماد به تيمش براي کسب يک جام قهرماني و ساير موضوعات ديگر اشاره کرده است.

به گزارش ايسنا، متن کامل نامه کاشاني به عباسي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر گرامي جناب آقاي دکتر عباسي

مقام عالي محترم وزارت ورزش و جوانان

سلام عليکم

احتراما، همان طور که مستحضريد به لطف خداوند متعال و عزيزان متولي ورزش در سال 86 به عنوان مديرعامل باشگاه بزرگ فرهنگي ورزشي پرسپوليس منصوب گرديدم و علي‌رغم وجود مشکلات عديده و کمبود امکانات، عدم منابع درآمد، کسر 6 امتياز از طريق فيفا و... به لطف خداوند بزرگ و اهل بيت عليهم السلام و دعاي خير هواداران موفق به قهرماني در ليگ برتر شديم و پس از آن به عللي که همه مي‌دانند، مجبور به کناره‌گيري شدم. هرچند همان زمان هم استعفايم مورد انتقاد و گلايه رييس جمهور محترم قرار گرفت... ولکن در مورخ 11 مهرماه سال 88 از طريق رسانه‌ها متوجه شدم که مجددا به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده‌ام و علي‌رغم ميل باطني و دستور صريح مسئولين محترم ورزش کشور براي مدت چند روز (به ظاهر) به باشگاه برگشتم و با توجه به مسائل عديده و همه تنگناها و مشکلات موجود از جمله بستن تيم و انتخاب کادر فني توسط مديران قبل، عدم بدن‌سازي و نداشتن منابع مالي با اندک پتانسيل و بضاعت موجود به لطف خداوند متعال و ايجاد انگيزه و تشويق و ترغيب مجموعه کادر فني و بازيکنان و دعاي خير هواداران، موفق به قهرماني در جام حذفي گرديديم. اما در سال سوم حضور علي‌رغم باخت‌هاي متعدد به عنوان مثال (5 باخت متوالي يا 17 باخت در طول فصل) با صبر و حوصله هواداران و اطمينان و حمايت مسئولين موفق به کسب سومين جام قهرماني شديم.

و اما در سال جاري همان گونه که مطلعيد، پس از گذشت 8 ماه تاکنون موفق به دريافت منابع مالي تخصيص يافته نشده‌ايم (500 ميليون تومان در 8 ماه) اما در اين مدت تمام اردوهاي خارجي و داخلي، شرکت در جام باشگاه‌هاي آسيا، تعميرات و مرمت ورزشگاه درفشي‌فر (کارهاي عمراني)، هماهنگي جهت خروج دانشجويان و مشمولين تيم فوتبال براي شرکت در مسابقات و اردوهاي خارجي، دريافت مجوز استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) به مدت دو سال و انجام تمرين‌ها و مسابقات تيم‌هاي پايه بدون هيچ مشکلي، افزايش درآمد از طريق اسپانسرينگ، پرداخت بخش عظيمي از بدهکاري باشگاه از طريق درآمدهاي حاصل از پخش مستقيم تلويزيوني، بليت فروشي و تبليغات محيطي به نحو احسن صورت پذيرفته است.

در حالي که 7 هفته از ليگ جاري مي‌گذرد، علي‌رغم تنگناها و فشارهاي عديده هنوز موفق به کسب جايگاه درخور انتظار هواداران نشده‌ايم اما 27 هفته از ليگ باقي مانده، جام حذفي و جام باشگاه‌هاي آسيا در پيش است لذا با اتکال به خداوند متعال و اهل بيت عليهم‌السلام و شناخت از توانايي‌هاي کادر فني و اعتقاد و ايمان به شرافت بازيکنان و علاقه وافر هواداران يقين دارم همچون سال‌هاي گذشته حداقل يک جام قهرماني کسب خواهيم نمود.

و اما روزگار عجيبي است برادر عزيز! در حال حاضر ظاهرا عده‌اي به دلايل مختلف معتقدند که علت ناکامي‌هاي تيم پرسپوليس از مديريت و کادر فني نشات گرفته است. هرچند که اينجانب و بسياري از کارشناسان ورزشي اعتقاد راسخ داريم که عده‌اي با استفاده از امکانات مالي و عوامل خود با سوء استفاده از فضاي رسانه‌اي سعي دارند به دلايل معلوم و يا علاقه به روزمرگي در اين باشگاه پرطرفدار براي کسب منافع خود، مانع قهرماني (براي چهارمين سال) و موفقيت اين باشگاه گردند و بارها عرض نموده‌ام که با فوتبال مي‌توان به بهشت رفت، ظاهرا در اين زمان چون نمي‌توان باعث خوشحالي هواداران و مردم گرديد خداي نکرده سر از جهنم درنياوريم!

لذا ضمن تشکر از همه عزيزان و هواداران پرشور و ميليوني باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس و کسب حلاليت از همه عزيزان و علي‌رغم پيغام رياست محترم جمهوري قبل از سفرشان به نيويورک مبني بر اينکه به جديت به فعاليت ادامه دهم ولکن بنا به دلايلي که در اين مجال نمي‌گنجد و به جهت کاستن از حجم فشارهاي فزاينده از دوش تک تک بازيکنان و کادر فني اين باشگاه استعفاي خود را تقديم مي‌دارم. هرچند که اينجانب به عنوان يک هوادار، هميشه و در هر کسوتي که باشم خدمتگزار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستم و همواره آرزوي موفقيت و سربلندي باشگاه محبوب خود را از خداوند متعال دارم. براي همه مسئولين آينده باشگاه آرزوي موفقيت دارم. ضمنا متعاقبا گزارش جامع و مفصلي از فعاليت‌هاي انجام شده در طي دو سال فعاليت خود جهت استحضار و بهره‌برداري ارائه خواهم نمود.

حبيب کاشاني

29 / 6 / 90

حبيب کاشاني پس از ‌23 ماه و دو هفته (‌717 روز) سرپرستي در اين باشگاه از اين سمت استعفا کرد.

 
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:احبار,پرسپولیس,کاشانی, :: 21:7 :: نويسنده : علي شجاعي

حبيب کاشاني استعفا کرد

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس از سمت خود استعفا کرد.

 

  نتایج پرسپولیس و انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس باعث شد حبیب کاشانی روز گذشته به دیدار عباسی وزیر ورزش و جوانان برود.

کاشانی در این جلسه استعفای خود را به وزیر ورزش ارائه کرد تا دست او برای انتخابات جدید باز باشد.

گفتنی است، محمد عباسی روز گذشته اعلام کرده بود اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال امروز معرفی می‌شوند.

 

 

به استيلي و تک تک بازيکنان اعتقاد دارم

كاشاني سكوتش را شكست 
 

حبيب کاشاني پس از حدود 96 ساعت سکوت مي‌گويد از حميد استيلي و کادر فني پرسپوليس حمايت کامل را انجام مي‌دهد و به آنها اعتقاد دارد. 


 

   سرپرست باشگاه پرسپوليس امروز مصاحبه‌اي با روزنامه پرسپوليس انجام داده و از حميد استيلي و کادر فني‌اش حمايت کرده است.

کاشاني مي‌گويد:«بعد از ديدار با استقلال دو جلسه با حميد استيلي برگزار کردم و نقطه نظرات او را پيرامون نمايش پرسپوليس در ديدار با استقلال جويا شدم. استيلي نقطه نظرات خود را مطرح کرد و من هم شنيدم. از همين رو تصميم بر اين شد تا فردا (چهارشنبه) جلسه کميته فني باشگاه تشکيل شده و حميد استيلي مقابل اعضاي اين کميته حاضر شود تا اظهارات، دلايل و نقطه نظرات خود را به اعضاي محترم اين کميته اعلام کند. ما شخصا به کار حميد استيلي، اعضاي کادر فني و تک تک بازيکنان پرسپوليس اعتقاد داشته و از آن‌ها حمايت مي‌کنيم».

سرپرست پرسپوليس در مورد انتخاب اعضاي هيات مديره که امروز از سوي وزير ورزش و جوانان اسامي آن‌ها اعلام شود، گفت: «اميدوارم آقاي عباسي وزير محترم وزارت ورزش و جوانان افرادي همسو در جهت منافع باشگاه پرسپوليس را به عنوان اعضاي هيات مديره انتخاب کند، نه مثل افرادي که در سال‌هاي گذشته در جهت منافع شخصي و جزيره‌اي خود عمل مي‌کردند. اميدوارم اين انتخاب براي پرسپوليس و خيل عظيم هوادارانش راهگشا باشد.»

 

 

5 بازي و 11 گل در ليگ برتر

روني؛ ستاره‌اي كه در هر بازي بوي گل مي‌دهد 
 

مدعي عنوان آقاي گل ليگ برتر در فصل 2012-2011 ليگ باشگاهي انگليس به بازيکني تبديل شده که در هر ديدار گل به ثمر رسانده است. 


 

   وین رونی در شرایطی که تنها 5 هفته از شروع فصل جدید لیگ باشگاهی کشورش سپری شده، موفق شده 11 گل به ثمر برساند و لقب بهترین گلزن را تصاحب کند.
 
این ستاره 26 ساله در اولین هفته که تیمش 2 بر یک برنده بازی خارج از خانه با وست‌برومویچ‌آلبیون شد، زننده گل اول سرخ پوشان بود.

در هفته دوم که یونایتدی‌ها 3 بر صفر در خانه بر تاتنهام غلبه کردند، نیز گل سوم را زد. سپس در هفته سوم و در پیروزی باورنکردنی 8 بر 2 مقابل آرسنال با زدن سه گل هت‌تریک کرد. 
این بازیکن در هفته چهارم و در برد 5 بر صفر خارج از خانه مقابل بولتون یکبار دیگر هت‌تریک کرد و سه گل زد و در مصاف روز یکشنبه با چلسی که با پیروزی 3 بر یک به پایان رسید، نیز گل سوم شیاطین سرخ را وارددروازه آبی‌پوشان کرد. 
او البته می‌توانست در دقیقه 56 با زدن پنالتی شمار گل‌های زده‌اش را به 10 افزایش دهد، ولی این ضربه را با بی‌دقتی به خارج فرستاد.
 
در رده‌بندی بهترین گلزنان لیگ برتر پس از او سرخیو آخرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی با کمی فاصله و به ثمر رساندن 8 گل در رتبه دوم جای دارد.
همین‌طور ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی منچسترسیتی نیز با 6 گل زده در پله  سوم جای گرفته است.

 

 

نيمار با60ميليون دلار پس از آزمون پزشکي در رئال 
 

روزنامه‌ي طرفدار رئال مادريد در حالي از پيوستن نيمار به رئال مادريد خبر مي دهد که خود بازيکن حضورش در پايتخت اسپانيا را منتفي مي داند.


 

داستان طولاني و خسته کننده جدايي نيمار از سانتوس وارد فاز جديدي شده است. روزنامه‌ي مارکا دوشنبه اعلام کرد نيمار با قراردادي 6 ساله به ارزش 60 ميليون يورو راهي رئال مادريد شده است. ادعايي که نيمار خودش آن را تاييد نمي کند.

مارکا درباره‌ي اين انتقال نوشته‌ است: باشگاه رئال مادريد با باشگاه سانتوس به توافق رسيده تا اين بازيکن پس از المپيک 2012 لندن راهي مادريد شود.

در واقع باشگاه رئال مادريد پديده‌ي برزيلي سانتوس را پيش خريد کرده تا دست ديگر باشگاه‌ها از خريد اين بازيکن کوتاه شود، خصوصا بارسلونا که يکي از مقاصد احتمالي اين بازيکن به شمار مي رود.

به گزارش اين روزنامه‌ي طرفدار رئال مادريد، سانتوس در آزمون پزشکي باشگاه رئال مادريد هم شرکت کرده است.

اما نيمار پس از پيروزي 3 بر يک تيمش مقابل کورينتيانس با هجوم خبرنگاران درباره‌ي امضاي قرارداد با رئال مادريد روبرو شد و در پاسخ به اين سوال که آزمون پزشکي چطور بود، گفت:‌ به دليل مسائل شخصي به بيمارستان رفته بودم تا يکي از بستگانم را عيادت کنم. هر چيز ديگري که مطرح شده خيال پردازي محض است.

ستاره‌ي سانتوس در پاسخ به اين سوال که پيش قراردادي با رئال مادريد امضا کرده يا خير گفت: اين مساله به هيچ وجه صحت ندارد. رسانه‌ها تاکنون 30 بار من را خريد و فروش کرده‌اند. من بازيکن سانتوس هستم و در اين تيم خواهم ماند. با هيچ کس توافق نکرده‌ام و مي خواهم يکصد سال در سانتوس بمانم.

نيمار در گفت و گويي هم که با اسکاي اسپورت داشت عنوان کرد:‌ هيچ قرارداد و معامله‌اي صورت نگرفته و تمام شايعات فقط گمانه زني است.

سايت باشگاه رئال مادريد به عنوان مرجع رسمي خبري اين باشگاه خبر حضور نيمار در اين تيم اسپانيايي را تاييد نکرده است.

 

 

مارسلو: آن خطا ممکن بود ساق پايم را بشکند 
 

مدافع برزيلي تيم فوتبال رئال مادريد گفت: متاسفانه داوران به‌ خاطر مورينيو واکنش‌هاي غير منطقي نشان مي دهند و ما در نهايت قرباني اين روند مي شويم.


 

   به نقل از آس اسپانیا، مارسلو تصریح کرد: چهره داوران هنگامی که رو در روی مورینیو می‌ایستند و به او یا به بازیکنانش تذکر و کارت قرمز می‌دهند دیدنی است، گویا فاتح یک جنگ تمام عیار شده‌اند.

مارسلو ادامه داد: خطایی که بازیکن لوانته مرتکب شد ممکن بود شکستگی کامل ساق پای من را به دنبال داشته باشد و این خطا کارت قرمز داشت، یا درگیری خدیرا که با تمارض عجیب بازیکن حریف همراه بود؟

این بازیکن برزیلی افزود: برای برخی از داوران یک افتخار شده که پس از قضاوت بازی‌های رئال مادرید در وبلاگ خود از قاطعیت در رفتار با ما بنویسند.

 
سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,علي دايي,استيلي,پرسپوليس, :: 12:10 :: نويسنده : علي شجاعي

 

دايي:به باشرف‌ترين بازيکنان فوتبال ايران تهمت زدند 
 

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: متأسفانه آقايان به کساني تهمت زدند که جزو باشرف‌ترين فوتباليست‌هاي ايران هستند.


 

    علی دایی در گفت‌وگویی درباره اتفاقاتی که برای محمد نوری و غلامرضا رضایی در تمرین پرسپولیس افتاده است، اظهار داشت:‌ متأسفانه آقایان به کسانی تهمت زدند که جزو باشرف‌ترین فوتبالیست‌های ایران هستند من با این بازیکنان از زمانی که در تیم ملی بوده‌اند کار کرده‌ام اما متأسفانه الان به این بازیکنان تهمت زدند.
  وی افزود:‌آیا گناه کرده‌اند این دو بازیکن در روز روشن آمده‌اند و به احترام من با من عکس گرفته‌اند. آنهایی که به این دو بازیکن تهمت زده‌اند خودشان بی‌غیرت هستند.
دایی ادامه داد: وقتی از یک تیم 8 یا 9 بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود نشانه قابلیت بالای آن تیم است. اما متأسفانه آقایان این را نمی‌دانند. من تعجب می‌کنم چطور زمان پیروزی‌ها مثل فینال جام حذفی آقایان می‌آیند و مدال می‌گیرند اما زمانی که اینطور پرسپولیس می بازد جلو نمی‌آیند.
  دایی خاطرنشان کرد: من حمید استیلی را دوست دارم او زحمات زیادی را برای فوتبال این مملکت کشیده است اگر اختلافی با او دارم فوتبالی بوده نه شخصی. آقایان نباید در این شرایط او را تنها بگذارند. سؤال من این است کمیته من‌درآوردی فنی چرا نمی‌آید الان دفاع کند.
  وی افزود: تنها گله‌ام این است که چرا استیلی اجازه می‌دهد عده‌ای معلو‌م‌الحال بر سر تمرینات حاضر شوند و برای بازیکنان باشرف پرسپولیس خط و نشان بکشند. زمین فوتبال حرمت دارد و نباید حرمت آن را شکست.
  
  وی در پایان یادآور شد: دوست نداشتم در این‌باره حرف بزنم چون نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم اما وقتی که دیدم آقایان یکسری صحبت‌ها از ابتدای فصل علیه من می‌کنند به این نتیجه رسیدم که باید حرف‌هایی را به زبان بیاورم. من امیدوارم هرچه سریعتر حمید استیلی با پرسپولیس در بازی‌های آینده موفق شود.

 
پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,ليگ قهرمانان اروپا,منچستر,بنفيكا, :: 10:46 :: نويسنده : علي شجاعي

 

فرگوسن: تساوي عادلانه بود 
 

مربي اسکاتلندي يونايتد در صحبتهايي اعلام کرد که اشلي يانگ هم به ترکيب تيمش بازخواهد گشت.


 

 سرالکس فرگوسن مربی باتجربه منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از نیمکت نشینی داوید دخه آ در دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل بنفیکا،این دروازه بان اسپانیایی برای دیدار یکشنبه شب یونایتد مقابل چلسی در لیگ برتر به دروازه شیاطین سرخ بازخواهد گشت 

 فرگوسن برای دیدار 4شنبه شب تیمش در لیسبون 8 تغییر را در تیمش اعمال کرده بود و آندرس لیندگارد اولین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد و در دروازه یونایتد نمایش قابل قبلی داشت.
 این دیدار با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید و در پایان مسابقه فرگوسن در صحبتهایی به آی تی وی اسپورت گفت:« داوید دخه آ یکشنبه بازی می کند. قبل از شروع بازی این مشخص بود و من هم این تغییر را در تیمم دادم. درک نمی کنم که شما چرا چنین سوالاتی می پرسید و فقط به این نکات ریز احمقانه توجه می کنید.در هر صورت ما دو دروازه بان فوق العاده داریم.» 

 فرگوسن در ادامه به این نکته اشاره کرد که اشلی یانگ که دراین دیدار غایب بود هم به ترکیب تیمش بازخواهد گشت:« اشلی یانگ؟تصمیم گرفتم تا یکشنبه شب به او استراحت بدهم. او دو بازی با تیم ملی انگلیس داشته و شنبه هم مقابل بولتون قرار گرفته بود و حس کردم که او به اندکی استراحت نیاز دارد. او بازیکن جدید تیم ماست و به استراحت نیاز داشت. یانگ برای دیدار یکشنبه شب آماده خواهد بود.» 

 مربی یونایتد درمورد بازی 4شنبه شب تیمش گفت:« درابتدا 0-1 عقب افتادیم ولی در زمان خوبی به جریان بازی بازگشتیم.فکر می کنم در نیم ساعت اول نیمه دوم واقعا خوب بودیم و شاید حتی می توانستیم در آن زمان کار را تمام کنیم. لیندگارد، دروازه بان تیم ما مهار های خیلی خوبی داشت ولی به نظرم این تساوی عادلانه بود.» 

 فرگی ادامه داد:« ما در نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم و خوب بازی کردیم و چند فرصت هم داشتیم. رایان گیگز بدشانس بود ولی در کل عملکرد خوبی را از یونایتد دیدیم.» 

 
پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, :: 10:40 :: نويسنده : علي شجاعي

 

کارانکا: راضي هستيم 
 

دستيارمورينيو درديدار رئال مقابل دينامو زاگرب روي نيمکت هدايت رئال نشسته بود و از برد اين تيم راضي به نظر مي رسيد.


 

 آیتور کارانکا دستیار ژوزه مورینیو در باشگاه رئال مادرید در دیدار 4شنبه شب این تیم مقابل دینامو زاگرب که با برد 0-1 مادریدی ها همراه بود جای آقای خاص روی نیمکت مربیگری رئال حاضر بود و از عملکرد این تیم در دیدار شهر زاگرب راضی به نظر می رسید 

 گل آنخل دی ماریا در نیمه دوم این بازی باعث شد تا رئال در کرواسی به پیروزی رسیده و سه امتیاز بازی را مال خود کند. 

 در پایان این دیدار کارانکا در صحبتهایی که در وب سایت رسمی رئال بازتاب یافت گفت:« کسانی که فکر می کردند که این بازی، بازی آسانی است اشتباه می کردند. در هر زمینی با سورپرایزهایی مواجه می شوی و هیچ وقت پیروزی آسان نیست. ما سه امتیاز این بازی، که بازی سختی بود را به دست آوردیم. هواداران زیادی برای تشویق دینامو زاگرب آمده بودند و واقعا به تیمشان روحیه می دادند.» 
 البته مربی رئال با خوشبینی به آینده نگاه می کند:« ما باید همین روند را ادامه دهیم . از اردوی پیش فصل به بعد فقط به خودمان وتیممان فکر می کنیم و اوضاعمان روز به روز بهتر می شود.» 

 او درمورد مشکلی که برای رونالدو به وجود آمد گفت:« مجبور شدیم تا قوزک پای رونالدو رادر رختکن بخیه بزنیم. درمورد تکل لکو برروی رونالدو هم باید بگویم که باید از تمام بازیکنان محافظت شود.» 

 دیگر دیدار این گروه بین آژاکس و المپیک لیون با تساوی بدون گل پایان یافت.