رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

با حضور دونده مشهور جهان در زاگرب

پيراهن قرمز رئال مادريد رسما رونمايي شد 
 

مدير عامل باشگاه رئال مادريد با حضور اوسين بولت از پيراهن قرمز رئال مادريد رسما رونمايي کرد. 


 

    به نقل از آس اسپانیا، فلورنتینو پرس مدیر عامل باشگاه رئال مادرید شب گذشته در مراسمی با حضور اوسین بولت دونده مشهور جهان از پیراهن قرمز رنگ رئال مادرید رونمایی کرد. در این مراسم که در آستانه بازی امشب رئال مادرید مقابل دینامو زاگرب برگزار شد حداقل 18 حامی مالی غول پیکر حضور داشتند و رئال مادرید به همین بهانه در آمد خوبی کسب کرد.

بولت دونده جامائیکایی به دعوت باشگاه رئال مادرید از کره جنوبی به کرواسی آمده بود تا در این مراسم حضور داشته باشد. 38 سال از آخرین باری که رئال مادرید با پیراهن قرمز وارد میادین رسمی فوتبال شده می‌گذرد.
 
رئال در بازی امشب مقابل دیناموزاگرب با پیراهن قرمزرنگ به میدان خواهد رفت.

 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,پرسپوليس,استيلي,دربي, :: 12:52 :: نويسنده : علي شجاعي

 دريرو تولد بادامكي بود 

 

 

پاري سن ژرمن به دنبال مورينيو و گوارديولا 
 

باشگاه متمول پاري سن ژرمن قصد دارد براي جذب ژوزه مورينيو و يا پپ گوارديولا اقدام کند.


 

سران این باشگاه فرانسوی معتقدند آنتوان کومبواره سرمربی فعلی تیم صلاحیت لازم برای هدایت پاری سن ژرمن را ندارد و به دنبال یک سرمربی بزرگ برای تیمشان هستند.

جمال بلمادی مشاوره باشگاه در گفتگو با شبکه تلویزیونی کانال پلوس گفت:" مالکان قطری باشگاه بهترین ها را برای پاری سن ژرمن می خواهند بنابراین طبیعی است بزرگترین مربیان را برای تیمشان به خدمت بگیرند."

"آنها نام لئوناردو را بر زبان آوردند و به سرعت او را به خدمت گرفتند. این بار شاید نوبت مورینیو باشد شاید هم گواردیولا."

 

 

در پي آسيب ديدگي برابر ميلان

اينيستا يك ماه و نيم خانه‌نشين شد 
 

هافبک بازي ساز تيم فوتبال بارسلونا در پي مصدوميت در بازي شب گذشته برابر ميلان ايتاليا براي يک ماه و نيم خانه‌نشين شد.


 

   به نقل از مارکا اسپانیا، آندرس اینیستا در پای چپ از دو نقطه کشاله ران، زانو و عضله پشت ساق آسیب جدی دیده و کشیدگی عضله علت اصلی تجویز استراحت یک ماهه برای او است.

بارسلونا جدا از اینیستا، آلکسیس سانچس شیلیایی را نیز از دست داده و در چند هفته آینده در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا مشکل خواهد داشت.

پزشک معتمد باشگاه بارسلونا به گوادریولا قول داده تا نتیجه معاینات تکمیلی خود را تا پایان ساعت کاری امروز تحویل کادر فنی بدهد.

 

 

 

پويول هواداران را نگران کرد 
 

تعصب بالاي کاپيتان بارسلونا تا پايان کار اجازه بروز درد و ناراحتي را نداد اما پويول در انتهاي بازي لنگ لنگان راهي اتوبوس بازيکنان شد.


 

  به نقل از مارکا اسپانیا، کارلس پویول مدافع کلیدی بارسلونا شب گذشته پس از تعویض با کیتای پر اشتباه نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرد؛ اما به وضوح می‌شد درد در پای او را حس کرد.

پویول در پایان بازی هم لنگ لنگان راهی اتوبوس بارسلونا شد و هواداران را نگران کرد.

پزشک بارسلونا در مصاحبه‌ای با اسپورت کاتالونیا گفته است: جراحی دوباره زانوی پویول الزامی است و شاید به خاطر دستور گواردیولا تا زمستان برای این جراحی مهم صبر کنیم.
بارسلونا شب گذشته در نیوکمپ مقابل میلان تن به تساوی خانگی 2 بر 2 داد.

 

 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,پرسپوليس,استيلي,دربي, :: 12:40 :: نويسنده : علي شجاعي

 

حميد استيلي نوشت و امضا کرد که داربي را مي‌برد(عکس) 
 

 



 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:ونگر,رئال,بارسا, :: 12:39 :: نويسنده : علي شجاعي

 

ونگر: رئال و بارسا بالاتر از ساير اروپا هستند 
 

مربي فرانسوي اعتقاد دارد که دو تيم اسپانيايي قدرتي دارند که آنها را بالاتر از ساير تيمهاي اروپايي قرار داده است. 


 

   آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال معتقد است که بودجه کلان رئال مادرید و بارسلونا این دو تیم را در سطحی بالاتر از سایرتیمهای اروپایی قرار داده.او معتقد است که منچسترسیتی و چلسی هم از جمله تیمهایی هستند که با هزینه های هنگفت بهترین بازیکنان دنیا را خریداری می کنند.

ونگر در آستانه دیدار تیمش با بوروسیا دورتموند در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« من معتقدم که در این فصل دو تیم بالاتر از سایرین هستند (رئال مادرید و بارسلونا) و سایر تیمها باید با این شرایط در طول فصل کنار بیایند. برای ما این شروع جدیدی است چون ما تیمی با بازیکنان جدید هستیم. آنچه در مرحله گروهی برایمان مهم است این است که نشان دهیم که می توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما چهاردهمین فصل حضورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کنیم و آنچه تغییر کرده این است که رقابتها در داخل انگلستان میان تیمهای برتر، حساس تر و بزرگتر شده است.»

ونگر ادامه داد:« قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار سخت است؛ چون تیمی که در لیگ برتر به قهرمانی می رسد، تقریبا هر سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد. در خارج از انگلیس هم رئال و بارسا از نظر اقتصادی قدرت بیشتری نسبت به 14 سال قبل دارند و به همین خاطر در حال حاضر با حضور تیمهایی مثل آنها و منچسترسیتی و چلسی، این تیمها می توانند هربازیکنی که می خواهند را به خدمت بگیرند.»

ونگر در ادامه صحبتهایش بحران بزرگی را برای آینده پیش بینی می کند که در فوتبال هم تاثیرگذار خواهد بود:« ما اولین علائم این بحران را در اسپانیا می بینیم و همه از این بحران گله می کنند.من اعتقاد دارد که اروپا به عنوان یک اتحادیه با بحران بزرگی مواجه خواهد شد و این درحالی است که کسی توقع چنین بحرانی را ندارد. به نظر من اروپا در بحران بزرگ اقتصادی در این دوره فرو خواهد رفت.»

ونگر ادامه داد:« ما در دنیای زندگی می کنیم که افراد برای تماشای فوتبال به ورزشگاه ها می آیند و با تبلیغات آنها می توانند محصولاتی را خریداری کنند. البته درآمد ما در ماه های آتی با تهدید مواجه خواهد بود. فوتبال فقط بحث پول نیست.ما به خودمان باور داریم که می توانیم با سایرین رقابت کنیم.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که خیلی زوداست که تیمش به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کند؛چرا که آنها با خریدهای متعددی که انجام داده اند، اول باید قدرتشان را به نمایش بگذارند:« ما امیدهای فراوانی داریم ولی درک می کنم که چرا برخی ها ابهاماتی دارند. ما شروع خوبی در ابتدای لیگ برتر نداشتیم و 5 بازیکن جدید داریم که کسی نمی داند که آنها چقدر خوب خواهند بود. من احتمال قهرمانی مان را رد نمی کنم ولی خیلی زود است که بخواهیم درمورد قهرمانی صحبت کنیم. اگر این را بگویم توقعات از تیم زیاد خواهد شد وفکر نمی کنم که کسی این راباور کند ولی ما باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم و در دو ماه آینده این تیم را شکل دهیم. خیلی زود است که بخواهیم  از چنین آرزوهایی صحبت کنیم.»

 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:مارادونا,مورينيو, :: 12:34 :: نويسنده : علي شجاعي

 

مارادونا: مورينيو بهترين مربي جهان است 
 

اسطوره فوتبال آرژانتين ژوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد را بهترين مربي جهان مي‌داند. 


 

   ديگو مارادونا سرمربي الوصل امارات در نشستي خبري که از وي درباره ژوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد سوال شد، گفت: رابطه صميمي با مورينيو دارم اما چيزي از وي ياد نگرفته‌ام. البته بايد به اين مساله اشاره کنم هر کسي که بازي‌هاي رئال مادريد را دنبال مي‌کند بايد از او ياد بگيرد.

مارادونا در دوران سرمربيگري خود هيچ جامي را به دست نياورده. اين در حالي است که مورينيو در چهار تيمي که مربيگري کرده 18 جام به دست آورده است.

اسطوره فوتبال آرژانتين افزود: مورينيو بهترين مربي فوتبال دنيا است. در تمام ديدارهاي رئال مادريد دستاوردهايي به چشم مي خورد که اين مساله را به خوبي اثبات مي‌کند. تفاوت او با ديگران زياد نيست اما در هر حال او بهترين مربي است.

مارادونا همچنين درباره آگرو هم گفت: او در موقعيتي است که شايستگي آن را دارد. آگروه به تيمي احتياج داشت که بستر لازم براي حضور و درخشش در ليگ قهرمانان اروپا و ديگر رقابت‌هاي مهم را فراهم کند. خوشبختانه در حال حاضر اين شرايط براي او فراهم شده است و او در تيم منچسترسيتي خوب مي‌درخشد. آگرو در چهار بازي که در ترکيب منچستر سيتي به ميدان رفته شش گل به ثمر رسانده است.

 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,ليگ قهرمانان اروپا,ميلان بارسلونا,سيلوا, :: 12:21 :: نويسنده : علي شجاعي

 

ليگ قهرمانان اروپا

سيلوا:در سن سيرو بارسا را شکست مي دهيم 
 

مدافع گل‌زن ميلان پس از تساوي اين تيم مقابل بارسا اعلام کرد که در بازي شب گذشته عصبي بوده است. 


 

    به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، تیاگو سیلوا در دیدار میلان برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا توانست گل تساوی بخش تیمش را در دقیق 90 به ثمر برساند.

سیلوا در این خصوص گفت: کمی عصبی بودم و دوست داشتم در دیدار موثر باشم، در تمرین‌های تیم روی ضربه‌های ایستگاهی و کرنرها کار کرده بودیم و بسیار خوشحالم که توانستم از همین راه دروازه بارسا را باز کنم. البته ما انتظار نداشتیم که بتوانیم بارسا را در نیوکمپ شکست دهیم ولی بدون شک در سن سیرو این کار را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: باید همین شیوه را ادامه دهیم، فصل بسیار سختی را پیش رو داریم. در سری آ نیز باید با ناپولی روبه‌رو شویم که تیمی قدرتمند است. اگر از ابتدای فصل عالی نباشیم، ممکن است قهرمانی را از دست بدهیم.

 

 

فهرست ده گلزن برتر حال حاضر ليگ اروپايي 
 

مهاجم ملي پوش تيم فوتبال منچستريونايتد با زدن 3 گل به تيم بولتون در صدر بهترين گلزنان قاره اروپا قرار دارد.


 

    به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، وین رونی گلزن 26 ساله شیاطین سرخ در هفته اخیر لیگ برتر (هفته چهارم) درخشش خیره کننده ای داشت، او در پیروزی 5 بر صفر مقابل بولتون هت تریک کرد و به این ترتیب شمار گل‌های خود را به عدد 8 رساند و در صدر بهترین گلزنان قاره سبز در اوایل فصل جاری قرار گرفت.

در این فهرست ماریو گومس، گلزن تیم ملی آلمان و عضو بایرن مونیخ که در بازی مقابل فرایبورگ به تنهایی 4 گل زد، رقابت شانه‌ به شانه‌ای با گلزن انگلیسی آغاز کرده است؛ وی اکنون با 8 گل زده در بالای جدول قرار دارد و تنها به خاطر یک بازی بیشتر نسبت به رونی در رده دوم جای گرفته است.

همچنین دیریس مرتنس گلزن تیم آیندهوون هلند در 4 بازی از لیگ کشور لاله‌های نارنجی 7 گل زده، تا خود را به رده سوم فهرست ده گلزن برتر حال حاضر لیگ اروپایی برساند.

*این فهرست به شرح زیر است:
1- وین رونی، منچستریونایتد، 26 ساله، 8 گل زده در 4 بازی
2- ماریو گومس، بایرن‌مونیخ آلمان، 25 ساله، 8 گل زده در 5 بازی
3-دیریس میرتنس، آیندهوون هلند، 24 ساله، 7 گل زده در 4 بازی
4-ادین ژکو، منچسترسیتی انگلیس، 25 ساله، 6 گل زده در 3 بازی
5-سرخیو آخرو، منچسترسیتی انگلیس، 23 ساله، 6 گل زده در 4 بازی
6-آلن ترائوره، اوسر فرانسه، 22 ساله، 5 گل زده در 5 بازی
7- ژرمی پرپه، رئس مون بلژیک، 26 ساله، 5 گل زده در 5 بازی
8-رودی، سرکل بروژ بلژیک، 22 ساله، ‌5 گل زده در 5 بازی
9-کریستیانو رونالدو، رئال مادرید، 26 ساله ، 4 گل زده در 2 بازی
10-روبرتو سولدادو، والنسیا اسپانیا، 4 گل زده در 2 بازی

 

 

رائول بعد از بازنشستگي به رئال بازمي گردد 
 

مدير برنامه هاي رائول مهاجم اسپانيايي شالکه اعلام کرد او بعد از خداحافظي از فوتبال به رئال باز مي گردد.


 

 مدیربرنامه های رائول گونسالس مهاجم اسپانیایی شالکه اعلام کرد او بعد از خداحافظی از فوتبال به رئال مادرید بازمی گردد.

این ستاره بزرگ تابستان 2010 بعد از 16 سال حضور در رئال این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد و به شالکه پیوست اما به روزهای پایانی فوتبالش نزدیک می شود.

قرارداد او سال آینده به اتمام می رسد و هنوز مشخص نیست آیا او در بوندسلیگا می ماند یا خیر.

جینس کارواخال مدیر برنامه های رائول می گوید:" رائول وقتی فوتبالش تمام شود به رئال مادرید بازمی گردد."

"شالکه سال گذشته به رائول پیشنهاد تمدید قراردادش برای یک سال دیگر را ارائه داد اما هنوز مشخص نیست رائول این پیشنهاد را قبول می کند یا آن را رد می کند. او می خواهد بداند تا پایان فصل شرایط چگونه پیش می رود."

"او تا سال 2012 با شالکه قرارداد دارد و می خواهد بداند در سن 35 سالگی آیا می تواند برای تیمش مفید باشد یا خیر."

رائول فصل گذشته در تمامی رقابتها برای شالکه 19 گل به ثمر رساند و نقش موثری در صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت.

 
سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,مسي,بارسلونا,مورينيو,مادري,رئال, :: 11:58 :: نويسنده : علي شجاعي

 

مسي: رفتار مورينيو ما را تحريك مي‌كند 
 

ستاره آرژانتيني بارسلونا با بيان اينکه بازيکنان بارسلونا به رفتارهاي مورينيو توجه نمي‌کنند گفت که گاهي اوقات حرکات و رفتار مورينيو ما را در زمين تحريک مي‌کند. 


 

  پس از پايان بازي رئال مادريد و ختافه، مورينيو سرمربي رئال مادريد اعتراف کرد که پنالتي بر روي کريستيانو رونالدو اشتباه داوري بود اما با اين وجود تاکيد کرد که رونالدو همچون بعضي از بازيکنان خود را به قصد فريب داور به زمين نمي‌زند.

مورينيو معتقد است که مسي در ديدار بارسلونا مقابل رئال سوسيداد مي‌خواست داور را فريب دهد و پنالتي بگيرد.

ليونل مسي در گفت‌وگویی درباره اين اظهارات مورينيو گفت: ما به حرکات و رفتار مورينيو توجه نمي‌کنيم اما با اين وجود گاهي اوقات او سخناني بر زبان مي‌آورد که ما را تحريک مي‌کند.

بهترين بازيکن دو سال اخير فوتبال جهان به ستايش از پپ گوارديولا سرمربي آبي ـ اناري‌ها پرداخت و گفت: مطمئنا اگر گوارديولا نبود بارسلونا هيچ گاه به اين سطح نمي‌رسيد. خوشحالم از اينکه در اين تيم حضور دارم. بازي کردن در کنار ژاوي و اينيستا لذت‌بخش است. بر اين باورم که ژاوي، اينيستا و کريستيانو رونالدو چهره‌هاي برتر کنوني فوتبال جهان هستند.

وي درباره تيم ملي فوتبال آرژانتين خاطرنشان کرد: از صفر آغاز کردن آسان نيست اما سابلا در اين مدت کوتاهي که هدايت تيم ملي را بر عهده گرفته است، کارهاي زيادي انجام داده است. مقايسه بين آرژانتين و بارسلونا اشتباه است. بارسلونا بهترين تيم جهان است. در تيم ملي براي گرفتن توپ بايد به عقب بروم اما در بارسلونا توپ را در منطقه جريمه در اختيار من مي‌گذارند و اين کار من را بسيار آسان مي‌کند. بايد اين را هم بگويم که اين گونه بازي کردن در تيم ملي هم من را در تنگنا قرار نمي‌دهد چرا که اين نهايت آن چيزي است که تيم به نمايش مي‌گذارد. اما سابلا به من گفت که دوست دارد در نزديکي‌هاي دروازه حريف حرکت کنم. يکي از عيب‌هاي من در زمين بازي اين است که وقتي توپ را در اختيار ندارم احساس سردرگمي و بيهودگي مي‌کنم.

مسي خبر کناره‌گيري خود از بازي‌هاي ملي را رد کرد و گفت: هيچ گاه در فکر کناره‌گيري از تيم ملي نبوده‌ام. مي‌خواهم بگويم که من به بازي کردن براي آرژانتين بسيار افتخار مي‌کنم و همواره از حضور در اين تيم خوشحال خواهم بود. کسب جام با تيم ملي تنها نگراني است که همواره از آن به درد مي‌آيم. به خوبي مي‌دانم که هدف راستينم قهرماني در جام جهاني است از آنجاست که عطش سيري‌ناپذيري براي رسيدن به آن دارم.

 

 

دوازده سال پيش در چنين روزي

ايكر جاي ايلگنر را گرفت 
 

دوازده سال پيش در چنين روزي ايکر کاسياس براي اولين بار لباس رسمي تيم بزرگسالان رئال مادريد را بر تن کرد و به جاي بودو ايلگنر آلماني درون دروازه ايستاد. 


 

     به نقل از آس اسپانیا، ایکر کاسیاس از دوازده سال پیش دروازه‌بان اول رئال مادرید بوده و همیشه به عنوان مهره اصلی و کلیدی این تیم مطرح شده است.

دوازده سال پیش در تاریخ 12 سپتامبر سال 1999 میلادی، رئال مادرید برابر اتلتیک بیلبائو در استادیوم سان‌مامس صف‌آرایی کرده بود و مصدومیت بودو ایلگنر دروازه‌بان آلمانی آن روزهای رئال مادرید باعث شد تا کاسیاس برای اولین بار با لباس رسمی تیم بزرگسالان رئال مادرید لالیگا را تجربه کند.

کاسیاس که از هشت سالگی عضو آکادمی رئال مادرید بوده با گذر از تیم‌های نوجوانان، جوانان، کاستیانا مادرید و تیم دوم رئال مادرید راهی تیم اصلی شد و دوازده سال است که سنگربان اصلی این تیم به شمار می آید.

اولین بازی رئال مادرید در این فصل برابر اتلتیک بیلبائو بود که با توجه به لغو بازی های هفته اول این دیدار فعلا برگزار نشده است.

 
سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:اخبار,رئال مادريد,ليگ قهرمانان اروپا,پيراهن قرمز, :: 11:42 :: نويسنده : علي شجاعي

 

پس از 38 سال؛

رئال با پيراهن قرمز رنگ وارد ميدان مي‌شود 
 

تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا پس از 38 سال با پيراهن قرمز رنگ فوتبال حرفه‌اي را تجربه مي کند.


 

   به نقل از آس اسپانیا، پس از 38 سال رئال مادرید برای لیگ قهرمانان اروپا پیراهن قرمز رنگ را به عنوان پیراهن دوم خود معرفی و انتخاب کرده است.
38 سال پیش رئال مادرید فقط در 3 بازی از پیراهن قرمز رنگ استفاده کرد و حتی یک گل هم با این پیراهن به ثمر نرساند و به دو تساوی و یک شکست دست پیدا کرد.

به طور کلی هواداران این تیم اعتقاد چندانی به این رنگ ندارند و معتقدند که بدشانسی هم می‌آورد.
کاردیف اولین شهری بود که رئال مادرید قرمز رنگ را دید و دومین بار این هواداران پاری سن ژرمن بودند که رئال مادرید را با لباس قرمز میزبانی کردند.

جام اروپایی در سال 1972 مقابل اودسا سومین باری بود که رئال مادرید در آن پیراهن قرمز بر تن کرد و از آن روز 38 سال می گذرد.

آیا برابر دیناموزاگرب در بازی فردا شب شاهد اولین گل تاریخ رئال مادرید با پیراهن قرمز رنگ خواهیم بود؟


 

 
سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,نوجوانان ايران,ايران فلسطين,برد ايران, :: 11:38 :: نويسنده : علي شجاعي

 

شادي اولين 3 امتياز تيم ملي نوجوانان(عکس) 
 

تيم ملي نوجوانان ايران در اولين بازي خود در مسابقات انتخابي نوجوانان آسيا مقابل فلسطين به يک پيروزي پرگل دست يافت.


 

 

 
 

 

   این لحظه شادی بازیکنان نیمکت نشین ایران در رختکن ورزشگاه دهوک عراق است که اولین برد خود در این مسابقات را جشن گرفته اند. در سال های اخیر تعداد کمی از ملی پوشان نوجوانان مثل کریم انصاری فرد ، علیرضا حقیقی و احسان حاج صفی موفق شده اند تا خود را به تیم ملی برسانند و از این بازیکنان نوجوان هم شاید در 5 سال آینده تعدادی در سطح ملی چهره شوند.