رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 164832
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

كي‌روش:مي توانستيم با دو، سه گل قطر را ببريم 
 

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران معتقد است که شاگردانش بايد سه امتياز بازي با قطر را به دست مي آوردند. 


 

    کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از تساوي مقابل قطر در نشست خبري حاضر شد و گفت: در 10 دقيقه اول بازي به شيوه بازي قطري‌ها توجه کرديم، اما پس از آن فشار خود را شروع کرديم و بر بازي تسلط پيدا کرديم. بيشتر موقعيت‌هاي خطرناک بازي را تيم ما خلق کرد و به گل هم رسيديم، اما با يک اشتباه آن را از دست داديم ، ما مسئول اين تساوي هستيم چرا که به آن‌ها اجازه داديم که به راحتي دروازه‌ ما را باز کنند.

 

به ادامه مطلب بروید.

نظر یادتون نره.


 



ادامه مطلب ...
 

 

بازتاب ديدار ايران و قطر

سايت فيفا: ايران مساوي كرد و صدرنشين ماند 
 

سايت فيفا نوشت: شاگردان کارلوس کي‌روش با وجود توقف مقابل قطر موقعيت خويش را به عنوان صدرنشين حفظ کردند. 


 

      پس از انجام دور دوم ديدارهاي مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در قاره آسيا که شب گذشته انجام گرفت، سايت فيفا نگاه تحليلي به پيکارهاي انجام گرفته انداخت.
 
اين پايگاه خبري پس از تساوي يک بر يک تيم ملي فوتبال ايران در ورزشگاه السد مقابل قطر از گروه پنجم عنوان کرد: ايران در خانه قطر به تساوي يک بر يک رسيد ولي صدرنشيني خود را در گروه پنجم به خاطر ميانگين گل زده بهتر نسبت به بحرين حفظ کرد. در مقابل موقعيت اندونزي به خاطر باخت شب گذشته از بحرين بد شد. از اين رو تيم اندونزي براي باقي‌ماندن در کورس رقابت، بايد در بازي بعدي خود مقابل قطر در تاريخ 11 اکتبر(سه‌شنبه 19 مهر 90 ) حتما به پيروزي برسد.

اين رسانه سپس ديگر بازي‌ها را مورد ارزيابي قرار داد و از مصاف اردن و چين که با برتري 2 بر يک اردني ها به پايان رسيد، به عنوان بازي بزرگ ياد کرد زيرا تيم فاتح با شش امتياز اکنون صدرنشين گروه اول است.

همچنين از برتري 3 بر يک لبنان مقابل امارات به عنوان يک نتيجه شگفتي ساز ياد شده است. نتيجه‌اي که منجر به اخراج سرکو کاتانيچ از کادر فني تيم امارات شد.

 

 

 

گزارش فرانس‌پرس درمورد ديدار ايران و قطر 
 

خبرگزاري فرانس‌پرس شرايط آب‌ و هواي دشوار دوحه و خوش‌شانسي قطر را از جمله عوامل توقف تيم ملي ايران عنوان کرد.


 

      خبرگزاری فرانس‌پرس در گزارش خود از بازی شب گذشته ایران و قطر که از گروه 5 مقدماتی جام جهانی 2014 آسیا به تساوی یک بر یک منجر شد، نوشت: قطر ایران، تیم بزرگ آسیا را در دوحه در شرایط آب و هوای گرم و مرطوب مجبور به تساوی یک بر یک کرد. این نتیجه دومین تساوی قطری‌ها است که توسط سباستیو لازارونی برزیلی هدایت می‌شوند.
 
این منبع خبری افزود: ایران پس از شروع نیمه دوم روی یک ضربه کرنر با ضربه سر قدرتمندانه هادی عقیلی، مدافع پیش‌تاخته گل برتری را زد. در این هنگام هیچ کاری از دست قاسم برهان، سنگربان قطر بر نمی‌آمد. در حالی که تیم تحت رهبری کارلوس کی‌روش پس از اشتباه مدافعش، اسیر حرکت منجر به گل محمد آل سید شد. 
 
در این گزارش همچنین عنوان شد: ایران در ادامه برتری خود را حفظ کرد ولی دفاع تیم قطری با بهره‌گیری از چاشنی شانس دروازه خود را به روی بازیکنان ایران حفظ کرد.
 
این خبرگزاری از شوت محکم جواد نکونام در دقیقه 31 و چند موقعیت خوب ایران به عنوان موقعیت‌‌های از دست رفته تیم برتر میدان، ایران یاد کرد. فابیو سزار، بازیکن قطر نيز بازی با ثباتی انجام داد و با خلق چند موقعیت گل مقابل مهدی رحمتی، سنگربان ایران ناکام ماند.

 

 

 

آرژانتين 3-1 نيجريه؛با قضاوت داور ايراني 
 

نکته حائز اهميت اين ديدار عدم موفقيت دوباره ليونل مسي، ستاره تيم ملي آرژانتين در گلزني بود.

 

 

تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه که در داکا، پایتخت بنگلادش برگزار شد، موفق شد با نتیجه 3-1 تیم ملی نیجریه را شکست دهد.

نکته حائز اهمیت این دیدار عدم موفقیت دوباره لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین در گلزنی بود. در مقابل ستاره های رئال، آنخل دی ماریا و گونسالو ایگواین، روز خوبی را پشت سر گذاشتند و در همان نیمه اول، دو بار در دقایق 24 و 26 دروازه حریف را باز کردند.

در ابتدای نیمه دوم چیندو اوگبوکه یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در دقیقه 65 اووا الدرسون به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا آرژانتینی ها انتقام شکست 4-1 چند ماه قبل را بگیرند.

این دیدار را سعید بخشی زاده، داور ایرانی، به همراه سعید رفعتی و علی نژادیان قضاوت کردند.

 
دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:فوتبال,رئال مادريد,رونالدو,كريستيانو,رونالدو, :: 11:43 :: نويسنده : علي شجاعي

 

کريس رونالدو: دهان همه را مي بندم 
 

ستاره تيم ملي پرتغال اعلام کرد به خاطر هو شدن توسط تماشاگران حريف در ديدار اين هفته تيمش مقابل قبرس در مقدماتي يورو 2012 ناراحت نيست.


 

کریس رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، اعلام کرد به خاطر هو شدن توسط تماشاگران حریف در دیدار این هفته تیمش مقابل قبرس در مقدماتی یورو 2012 ناراحت نیست.

ستاره رئال مادرید در این دیدار با به ثمر رساندن دو گل، نقش مهمی در پیروزی پر گل تیمش داشت.

اما تماشاگران قبرسی در طول بازی بارها رونالدو را هو کردند و با فریاد زدن نام رونالدو، سعی کردند روحیه ستاره پرتغالی را پایین بیاورند.

اما در پایان دیدار اعلام کرد توجهی به این اتفاقات ندارد:" من در تمام طول فصل با بازی هایم دهان همه را می بندم. توجهی به حرف ها و کارهای بقیه ندارم. می خواهم به کارم ادامه بدهم. فصل جدید را در فرم خوبی شروع کرده ام و گل های مهمی به ثمر رسانده ام. می خواهم این روند ادامه پیدا کند. همیشه تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم."
رونالدو همچنین در مورد خروج ریکاردو کاروالیو از اردوی تیم ملی پرتغال و درگیری هایی که با پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال، پیدا کرد، گفت:" هر اتفاقی که رخ داده، حالا دیگر تمام شده. سرمربی تیم در این مورد صحبت کرده ؛ ما باید اتحادمان را حفظ کنیم."

 
دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:فوتبال,اخابر رئال مادريد,اوزيل, :: 11:42 :: نويسنده : علي شجاعي

 

اوزيل: رئال اين فصل خيلي بهتر است 
 

رئالي ها در تابستان بازيکناني مانند فابيو کوئنترائو، نوري شاهين، رافائل واران، خوسه کايه خون و هميت آلتينتوپ را به خدمت گرفتند و اوزيل نيز از پيشرفت تيمش بسيار راضي است.


 

مسوت اوزیل، هافبک رئال مادرید، اعلام کرد تیمش با خریدهایی که در تابستان انجام داد، نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر شده و از زندگی در مادرید هم ابراز رضایت کرد.

رئالی ها در تابستان بازیکنانی مانند فابیو کوئنترائو، نوری شاهین، رافائل واران، خوسه کایه خون و همیت آلتینتوپ را به خدمت گرفتند و اوزیل نیز از پیشرفت تیمش بسیار راضی است.

ملی پوش آلمانی در گفتگو با کیکر گفت:" ما بسیار قوی تر شده ایم. ما نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر شده ایم. رئال در چند سال اخیر خریدهای زیادی انجام داد اما می توان گفت که ما اکنون شناخت بسیار خوبی از بازی هم داریم.

من از اتفاقاتی که برای خودم افتاده، بسیار خوشحالم. احساس بسیار خوبی از بودن در رئال وبازی کردن برای این تیم دارم. من در فرم بسیار خوبی هستم و بیش از هر زمان دیگری احساس آماده بودن می کنم."

رئالی ها رقابت های فصل جدید را با پیروزی 6-0 مقابل رئال ساراگوسا آغاز کردند.

 

 

سايت فيفا:

ايران باغلبه براندونزي آماده چالش با قطرشد 
 

بنابه نوشته پايگاه خبري فدراسيون جهاني فوتبال تيم ملي ايران با کسب پيروزي مقابل حريف خاور دوري خود آماده رقابت ديگري با قطر مي شود. 


 

   سايت فيفا گزارشي از بازي‌هاي شب گذشته تيم‌هاي آسيايي در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 منتشر کرد که در آن از پيروزي 3 بر صفر خانگي ايران مقابل اندونزي به عنوان يک موفقيت اوليه نام برد.
سايت بين المللي فوتبال نوشت سفيد پوشان ايران در شبي که جواد نکونام دو گل زد، حريف خود را کنار زدند تا شاگردان کي‌روش آماده چالش تازه‌ ديگري شوند.

براساس اين گزارش تيم تحت رهبري کارلوس کي‌روش اميدوار است روز چهارشنبه در دوحه برابر  قطر دومين موفقيت خود را در اين مسير کسب کند. رقيبي که جمعه شب در منامه مقابل بحرين از گروه پنجم به تساوي بدون گل رسيد.
در ادامه اين گزارش از پيروزي 2 بر صفر اردن در عراق به عنوان يک نتيجه شگفتي‌ساز بزرگ ياد شد. همچنين عمان با کسب مساوي بدون گل در خانه عربستان نتيجه‌اي حائز اهميت کسب کرد.

اين منبع خبري همچنين از برد 6 بر صفر کره جنوبي مقابل لبنان به عنوان بهترين نتيجه نام برد. همچنين پارک چي يونگ را از تيم کره جنوبي به خاطر قبول و انجام مطلوب مسئوليت‌هاي پارک جي سونگ، کاپيتان منچستريونايتدي اسبق چشم‌بادامي‌ها به عنوان بازيکن ممتاز اين بازي‌ها ياد کرد.

 
شنبه 12 شهريور 1390برچسب:فوتبال,رئال مادريد,رونالدو, :: 13:56 :: نويسنده : علي شجاعي

 

پس از پيروزي برابر قبرس

رونالدو:روزهاي خوب فوتبال پرتغال در راه است 
 

مهاجم پرتغال پيروزي تيم ملي کشورش مقابل قبرس را آغازي براي بازگشت به روزهاي اوج دانست.


 

   به نقل از آبولاي پرتغال، کريستيانو رونالدو زننده 2 گل از 4 گل تيم ملي کشورش مقابل قبرس در مرحله انتخابي يورو 2012 تصريح کرد:  در گذشته پرتغال به برزيل اروپا شهرت داشت و تکنيک بازيکنان ما در جهان زبانزد بود. مدتي است که بدشانسي‌هاي سريالي دست از سر فوتبال ملي ما بر نداشته اما اطمينان دارم روزهاي خوب فوتبال ملي پرتغال نيز در راه است.

وي افزود: پرتغال به روزهاي اوجش باز مي‌گردد و بار ديگر جدال پرتغال و اسپانيا به ال‌دربي جهان تبديل خواهد شد. فوتبال ملي ما لياقت ايستادن بر قله فوتبال جهان را دارد و به آن رتبه نيز خواهيم رسيد.

 
شنبه 12 شهريور 1390برچسب:فوتبال,رئال مادريد,نيمار, :: 13:53 :: نويسنده : علي شجاعي

 

پيشنهاد رئال مادريد نيمار را وسوسه کرده است 
 

ستاره برزيلي تيم سانتوس مي‌گويد با پيشنهاد باشگاه رئال مادريد وسوسه شده است. 


 

    نيمار که تابستان سوژه رسانه‌هاي اسپانيايي بود، سرانجام تصميم گرفت به فوتبالش در برزيل ادامه دهد. تصميمي که بسياري معتقدند دوام زيادي نخواهد داشت و اين بازيکن برزيلي و جوان که از او به عنوان پديده‌ي آينده‌ي فوتبال جهان ياد مي شود، ژانويه يا حداکثر تابستان آينده سانتوس را به مقصد يکي از باشگاه‌هاي مطرح اروپايي ترک خواهد کرد.

نيمار در گفتگویی عنوان کرد: با پيشنهاد رئالي‌ها شديدا وسوسه شدم. ولي به هر حال تصميم گرفتم که فعلا در سانتوس بمانم و برزيل را ترک نکنم.

وي ادامه داد:‌ هنوز براي آينده‌ام هيچ تصميمي نگرفته‌ام. تنها چيزي که در حال حاضر قطعيت دارد اين است که با به پايان رسيدن فصل نقل و انتقالات در برزيل بازي خواهم کرد تا در آينده چه اتفاقي رخ دهد.

ستاره‌ي تيم سانتوس درباره‌ي دلايلش براي ماندن در برزيل هم گفت:‌ اينجا خيالم راحت است که نزديک خانواده‌ام هستم. دوستان و نزديکانم اطرافم هستند. من معمولا با قلبم تصميم مي‌گيرم و با شرايطي که داشتم به اين نتيجه رسيدم که هنوز زمان ترک برزيل فرا نرسيده است.

 
شنبه 12 شهريور 1390برچسب:فوتبال,اخابر رئال مادريد,ايگواين, :: 13:51 :: نويسنده : علي شجاعي

 

ايگواين: رئال به بارسا نزديک شده است 
 

ستاره آرژانتيني معتقد است که رئال مادريد بيش از هرزمان ديگري به بارسلونا نزديک شده استو


 

    گونسالو ایگواین مهاجم آرژانتینی رئال مادرید معتقد است که فاصله بین بارسلونا و رئال مادرید در هر بازی کمتر می شود.

اختلافات میان بازیکنان دو تیم در جریان دیدارهای رفت و برگشت سوپرکاپ اسپانیا کاملا مشهود بود و در آن بازی رئال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4-5 مغلوب بارسا شد.

ایگواین اکنون در صحبتهایی گفت:«هر زمانی که مقابل بارسلونا قرار می گیریم، به سطح آنها نزدیک و نزدیک تر شده ایم. ما واقعا می خواهیم رقابتهای این فصل را با کسب جامهای قهرمانی متعددی به پایان ببریم.»

ایگواین یکی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین در جریان دیدار دوستانه با ونزوئلا بود که این دیدار با برد 0-1 آلبی سلسته همراه بود.نیکلاس اوتامندی تک گل این بازی را به ثمر رساند.

 

 
شنبه 12 شهريور 1390برچسب:فوتبال,رئال مادريد,كاكا, :: 13:51 :: نويسنده : علي شجاعي

 

كاكا: مورينيو مرا باور دارد 
 

کاکا بازيکن برزيلي به رغم آنکه از زمان پيوستن به رئال مادريد اغلب مصدوم بوده ،معتقد است توانسته اعتماد خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي خود را جلب کند.


 

رئال مادريد در سال 2009 يعني يک سال پيش از آنکه مورينيو به اين تيم بيايد حدود 70ميليون يورو به اينترميلان داد تا اين بازيکن برزيلي را به خدمت بگيرد ولي او نتوانست به روزهاي اوج خود که به جايزه بهترين بازيکن جهان در سال 2007 منجر شد بازگردد. 
رسانه هاي جهان طي هفته هاي گذشته خبرهايي منتشر کردند که احتمال فروش و يا قرض دادن کاکا به ديگر باشگاه ها را مطرح مي کرد ولي او در مصاحبه با تلويزيون باشگاه رئال مادريد گفت گلي که در ديدار با رئال زاراگوزا به ثمر رساند همه گمانه زني ها درباره آينده او را باطل کرد. 
وي گفت: اين گل به من اميد داد چون حرفهاي زيادي در اين باره که من در تابستان رئال مادريد را ترک مي کنم زده مي شد. به نظرم ديگر همه اين حرفها تمام مي شود. 
کاکا افزود: مورينيو معتقد است من مي توانم پيشرفت کنم و کمکي براي تيم باشم. خوب است بدانيد که او من را جزيي از تيمش مي داند. من براي اينکه در اينجا بمانم خواهم جنگيد و همچنين براي اينکه در ترکيب اصلي تيم باشم. 
موررينيو هفته پيش گفت از اينکه کاکا را در تيمش دارد خوشحال است و بازيکن برزيلي هم از اينکه توانسته اعتماد سرمربي سابق چلسي را جلب کند ابراز خوشحالي کرد. 
کاکا گفت:او هميشه من را باور داشته است. او مي توانست بگويد که ديگر من را نمي خواهد و از باشگاه بخواهد فرد ديگري را جايگزين من کند. ، ولي چنين نکرد. او معتقد است من کمک خوبي براي تيم هستم. 
اين بازيکن برزيلي افزود: مي خواهم هواداران رئال مادريد بهترين کاکا را در زمين فوتبال ببينند.اين آرزوي من در اين فصل است.

 
سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:فوتبال,رئال مادريد,رونالدو, :: 12:37 :: نويسنده : علي شجاعي

 

رونالدو 102 گله شد 
 

باشگاه رئال مادريد از باشگاه هاي ويارئال، مالاگا و ختافه به عنوان قربانيان رونالدو نام برده و نوشته است که اين بازيکن به هر کدام از اين باشگاه ها تاکنون هفت گل زده است.


 

  سايت باشگاه رئال مادريد از ماندگار شدن نام رونالدو در تاريخ گلزنان اين باشگاه خبر داد و جدولي از گل هايي که اين بازيکن پرتغالي طي سه فصل براي اين تيم به ثمر رسانده منتشر کرد.
 بنابر اين جدول ، رونالدو در فصل 10-2009 در مجموع 36 گل، در فصل 11-2020 در مجموع 55 گل و در فصل جاري تاکنون 11 گل براي رئال مادريد به ثمر رسانده است. 12 گل از اين 102 گل در ديدارهاي دوستانه، يک گل در سوپرجام اسپانيا، 69 گل در لاليگا، هفت گل در کوپا دل ري و 13 گل در ليگ قهرمانان اروپا به ثمر رسيده است.
  رونالدو اين 102 گل را در 115 ديدار وارد دروازه حريفان کرده است. باشگاه رئال مادريد از باشگاه هاي ويارئال، مالاگا و ختافه به عنوان قربانيان رونالدو نام برده و نوشته است که اين بازيکن به هر کدام از اين باشگاه ها تاکنون هفت گل زده است.

 
سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:فوتبال,اخبار رئال مادريد,اوزيل, :: 12:34 :: نويسنده : علي شجاعي

 

ستاره‌هاي مسلمان فوتبال از ماه مبارک رمضان پاداش مي‌گيرند

ضيافت با شكوه عيد فطر با حضور زيدان، اوزيل و ... 
 

بازيکنان مسلمان شاغل در ليگ انگليس با ذوق و شوق ناشي از يک ماه عبادت خداوند در ماه رمضان، ضياف عيد فطر را برگزار مي‌کنند. 


 

  در سال‌هاي اخير با افزايش تعداد ستارگان خارجي در ليگ برتر انگليس، شمار زيادي از بازيکنان با استعداد مسلمان از ساير نقاط جهان بخت حضور در تيم‌هاي اين کشور را يافته‌اند. چنين حضوري سبب نشده تا آنها در کنار پرداختن به فعاليت‌هاي حرفه اي ورزشي خود از عبادت و مسايل ديني شان به عنوان يک مسلمان غافل شوند.
بر اين اساس به هنگام ماه مبارک رمضان، اين عده با برنامه‌ريزي مناسب و هماهنگي‌هاي لازم، اقدام به گرفتن روزه واجب خود کرده‌اند. اقدامي که باعث حيرت اروپاييان با توجه به مباحثي همچون گرماي هوا، فشردگي تمرينات و مسابقات و ... شده است.
تعداد زيادي از جوانان اروپايي با اديان مختلف با همين رفتار بازيکنان بزرگ با فلسفه اي به نام روزه و ماه رمضان آشنا شده اند.
براساس آماري که يکي از نشريات چاپ لندن منتشر کرده، لژيونرهاي مسلمان قابل توجهي اکنون در تيم‌هاي ليگ برتري عضو هستند که امسال نيز همانند ساليان قبل تلاش در زمينه انجام اين عبادت و فريضه الهي داشتند.

از اين دسته مي‌توان به ستارگاني همچون مروان شاماخ، ابوديابي، بکري سانيا، آرماند ترائوره در تيم آرسنال، حبيب بي‌بي از آستون‌ويلا، نيکولاس آنلکا عضو چلسي، مروان فلايني ستاره اورتون، حاتم بن عرفه، شيخ تيوتي هردو عضو نيوکاسل، ادين ژکو، کولو توره، يحيي توره و سمير نصري از منچسترسيتي، عادل ترابت عضو کوئينز‌پارک‌رنجرز، احمد ال‌محمدي از ساندرلند، يونس کابول بازيکن تاتنهام، يوسف مولمبو عضو وست برومويچ، همينطور علي الحبسي و محمد  ديام هردو از تيم ويگان اشاره کرد.

اين عده به روال سال‌هاي گذشته در سال جاري نيز تا جايي که امکان داشته روزه‌گيري کردند و در برخي روزه‌هاي نگرفته را نيز به پس از ماه مبارک رمضان موکول کرده‌اند. 
آنها همانند ساير مسلمان خداجوي و روزه‌گير جهان، اکنون با شور و اشتياق به استقبال عيد فطر رفته‌اند تا ثمره تلاش و عبادت خويش را بگيرند و اين فريضه ديني را در قاره سبز به جا آورده اند.

علاوه بر اين گروه، در کشورهاي ديگر همچون آلمان، اسپانيا، ايتاليا و ساير نقاط اروپا نيز بازيکنان مسلمان تا جايي که مقررات فوتبال حرفه‌اي اجازه داده، روزه گرفتند.

به عنوان نمونه در لاليگا اسپانيا مسعود اوزيل و سامي خديرا ابتداي ماه رمضان موضوع روزه را با خوزه مورينيو در ميان گذاشتند و توانستند براي روزهاي که تيم کهکشاني بازي دوستانه و رسمي در اين ماه نداشت، به عبادت بپردازند.
در اين ميان ستاره‌اي همچون فردريک کانوت، بازيکن سوماليايي سويا، با برخورداري از يکسري امکانات بيشتر، تقريبا همه روزه‌هايش را گرفته است. کاري که او از ابتداي ورودش به عرصه فوتبال حرفه‌اي به دقت همه ساله انجام داده است.

کانوته در اين باره مي‌گويد: در سال‌هاي ابتدايي که روزه مي‌گرفتم اين حرکت براي مردم اروپا و باشگاهم، بسيار عجيب بود. آنها تعجب مي کردند چرا من در طول روز هيچ‌چيز نمي‌خورم و تازه بازي هم مي‌کنم، اما بعدا در مصاحبه هايم بحث اعتقاداتم را مطرح کردند و دريافتند فلسفه روزه اصولا چيست. همين‌طور متوجه شدند من مسلمان هستم و راه زندگي من دينم است.

وي مي افزايد: اسلام به من همه چيز داده است. با اعتقاد به اين مکتب من به آرامش و خوشبختي واقعي رسيده‌ام.

مروان شاماخ، بازيکن آرسنال نيز حرف‌هاي مشابه با کانوت دارد. وي درباره فوايد روحي و معنوي روزه گرفتن و ماه رمضان چنين مي‌گويد: خداراشکر با گرفتن روزه در ماه رمضان به عنوان يک بازيکن حرفه‌اي دچار مشکل خاصي نمي‌شوم و امسال نيز چنين تجربه اي را به خوبي احساس کردم. 
اکنون اين ستاره مراکشي و کانوت، در کنار بازيکنان مسلمان روزه‌گير مثل مسعود اوزيل يا حتي مدير مسلماني همچون زين‌الدين زيدان، که همه ساله در نقاط مختلفي از شهر پاريس ايستگاه‌هاي افطاري داير مي‌کند، با عبادت خداوند مراسم عيد فطر، اين ضيافت الهي را به خوبي نزد شهروندان اروپايي برگزار مي کنند و بيش از گذشته، سايرين را با اصول و آئين هاي دين اسلام آشنا مي سازند.

 
سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 12:9 :: نويسنده : علي شجاعي

 

كاسياس:مشكلي بين من و مورينيو وجود ندارد 
 

کاپيتان اول کهکشاني‌هاي مادريد رابطه خود با ژوزه مورينيو سرمربي تيم را خوب توصيف مي کند. 


 

    در حالي که در چند هفته اخير همه رسانه‌هاي اسپانيايي از اختلاف ايکر کاسياس، سنگربان تيم رئال مادريد و ژوزه مورينيو سرمربي تيم خبر دادند، اين دروازه‌بان اعلام کرد که رابطه بين آن‌ها خوب است و مشکلي وجود ندارد.


زمزمه‌هاي اختلاف مورينيو با کاسياس بعد از بازي ندادن او در جام سانتياگو برنابئو بيشتر و بيشتر شد، اما کاپيتان اول رئال مادريد در گفت و گو‌ با روزنامه‌نگاران اظهار کرد: رابطه من با مورينيو همچون تمام بازيکنان خوب است. در بعضي از مسايل با هم اختلاف داريم، اما در کل رابطه ما خوب است و وضعيت طبيعي است.


سنگربان اول تيم ملي فوتبال اسپانيا تاکيد کرد: همواره از ژوزه مورينيو حمايت کرده‌ام و مي‌کنم. مشکلي وجود ندارد و رابطه ما خوب است. چه بسا در بعضي از مسائل شخصي و ورزشي اختلاف داشته باشيم، اما اين دليلي بر وجود مشکل بين ما نيست.

 
سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:فوتبال,اخابر رئال مادريد,اوزيل, :: 11:40 :: نويسنده : علي شجاعي

 

گوتي: ستاره رئال، اوزيل است 
 

کيفيت و بازي خوب مسعوت اوزيل نه تنها هواداران رئال را با خود همراه کرده، بلکه بازيکنان ثابت رئال هم اکنون در صحبتهايي از عملکرد خوب او تمجيد مي کنند.


 

   گوتی، ستاره اسپانیایی وبازیکن سابق رئال هم در صفحه توئیترش به تمجید از این ستاره آلمانی پرداخته:« ستاره رئال، اوزیل است. از تماشای بازی او لذت می برم.»

مسعوت اوزیل در دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل رئال ساراگوسا که با برد 0-6 مادریدی ها همراه بود نمایش خیره کنده ای داشت و خیلی ها او را رهبر ارکستر رئال می دانند.