رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 164836
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:فوتبال,رئال مادريد,رونالدو, :: 10:28 :: نويسنده : علي شجاعي

 

زاراگوزا 0 - رئال 6

برد پرگل رئال مادريد مقابل زاراگوزا باهتريک رونالدو 
 

تيم فوتبال رئال مادريد با پيروزي پرگل مقابل رئال زاراگوزا فصل جديد لاليگا را طوفاني آغاز کرد.


 

رئال مادرید در اولین دیدار از فصل جدید رقابتهای لالیگا موفق شد با نتیجه 6 بر صفر میزبان خود ساراگوسا را در هم بکوبد.
کریس رونالدو در دقیقه 24 رئال را یک بر صفر پیش انداخت و مارسلو هم 5 دقیقه بعد اختلاف را به دو گل رساند.نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در نیمه دوم رئال طوفانی تر بازی را آغاز کرد.
در دقیقه 64 بازی ژاوی آونسو موفق شد گل سوم میهمان را به ثمر برساند تا شاگردان مورینیو سه بر صفر پیش بیفتند.
رونالدو در دقیقه 71 بازی گل دوم خود و گل چهارم رئال را به ثمر رساند. در ادامه کاکا ستاره برزیلی رئال که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود موفق شد گل پنجم تیمش را به ثمر برساند. 
در دقیقه 86 بازی رونالدو بازی درخشان خود را با هت تریک کامل کرد و نتیجه را شش بر صفر به سود رئال کرد.
شاگردان مورینیو با کسب این پیروزی خارج از خانه قدم اول را برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا بسیار مستحکم برداشتند.


لازم به ذکر است که فصل قبل لالیگا در بازی برگشت این دو تیم در تاریخ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ همین نتیجه رقم خورده بود.
نظر بدهيد.

 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:فوتبال,منچستر,ده خيا, :: 10:22 :: نويسنده : علي شجاعي

 

ده خيا :تماشاگران منچستر بي‌نظيرند 
 

سنگربان جوان منچستريونايتد بر اين باور است که فضاي اولدترافورد با هيچ جاي دنيا مقايسه نمي‌شود.


 

 ده خيا، دروازه‌بان اسپانيايي منچستريونايتد که در فصل نقل و انتقالات تابستاني از اتلتيکو مادريد به جمع شياطين سرخ پيوست، در آغاز حضور خود در اين تيم نمايش خوبي نداشت و مورد انتقاد بسياري قرار گرفت، اما وي در ديدار ديشب مقابل آرسنال که با پيروزي 8 بر دو تيمش به پايان رسيد، نمايش بسيار خوبي داشت و علاوه بر مهار ضربه پنالتي وين روني موفق شد که چند بار مانع فروپاشي دروازه‌اش شود، البته در گل اول آرسنالي‌ها مقصر اصلي بود، اما نمايش خوب او در اين ديدار تا حدودي آن اشتباه را به فراموشي سپرد.


 وي بعد از پايان بازي گفت: اولدترافورد ورزشگاه بسيار بزرگي است، زيباترين و بهترين چيز در اين ورزشگاه هنگامي است که تماشاگران به تشويق تيم مي پردازند. تماشاگران اينجا بي‌نظيرند، آن‌ها در تمام وقت بازي به تشويق و خواندن سرود مي‌پردازند، چنين مساله‌اي در عملکرد تيم تاثير زيادي دارد.


 دروازه‌بان منچستريونايتد که جانشين دروازه‌بان‌هاي بزرگي همچون فان درسار، بارتز و اشمايکل شده است، عنوان کرد: بدون شک روز اول حضورم در دروازه منچستريونايتد فراموش ناشدني است. امروز نيز از تمام چيزهاي موجود لذت بردم. نمايش خوبي داشتم و اين برايم بسيار مهم است، از اين پيروزي مقابل آرسنال بسيار خوشحالم. در اين ديدار نمايش فوق العاده‌اي داشتيم. به راه خود ادامه خواهيم داد و هدف ما حفظ اين پيروزي‌ها و موفقيت‌ها است.

 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:فوتبال,منچستر, :: 10:19 :: نويسنده : علي شجاعي

 

منچستريونايتد 8 - آرسنال 2

تحقير آرسنال مقابل منچستر 
 

تيم فوتبال منچستريونايتد موفق شد با نتيجه عجيب 8 بر دو رقيب لندني خود را شکست دهد. 


 

   در روزی که تیم فوتبال منچسترسیتی با نتیجه 5 بر یک تاتنهام را مغلوب کرده بود یونایتد، دیگر تیم شهر منچستر نیز با یک نتیجه عجیب آرسنال دیگر تیم لندنی را شکست داد.
یونایتد در دیدار فوق العاده در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه 8 بر دو آرسنال بحران زده را شکست دهد. به نظر می رسد از دست دادن سمیر نصری و سسک فابرگاس و عدم جذب جانشین برای این دو حسابی توپچی ها را تضعیف کرده است.
بازی در ابتدا متعادل آغاز شد اما هر چه از زمان بازی می گذشت فشار یونایتد بر روی دروازه آرسنال بیشتر می شد. دنی ولبک در دقیقه 22 با ضربه سر گل او یونایتد را به ثمر رساند. در دقیقه 27 بازی داور یک ضربه پنالتی را به سود آرسنال اعلام کرد اما دخه آ ضربه فان پرسی را مهار کرد تا نتیجه همان یک بر صفر باقی بماند.
یک دقیقه بعد اشلی یانگ با یک ضربه فنی و دیدنی از پشت محوطه جریمه توپ را به قعر دروازه آرسنال فرستاد و نتیجه را دو بر صفر کرد.
سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول وین رونی روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه توپچی ها را برای سومین بار باز کرد اما این پایان کار در نیمه اول نبود، تئو والکات در دقایق تلف شده نیمه اول یکی از گلها را جبران کرد تا آرسنال قبل از رفتن به رختکن کمی از شدت این شکست بکاهد.
نیمه دوم نیز با حملات یونایتد ادامه پیدا کرد، آنها در دقیقه 64 بار دیگر توسط رونی به گل رسیدند. سه دقیقه بعد نانی با یک ضربه چیپ گلی تحقیر آمیز را وارد دروازه شجینی، سنگربان جوان آرسنال کرد.
در ادامه پارک جی سونگ در دقیقه 70 ، تنها دو دقیقه بعد از به میدان آمدنش بار دیگر دروازه میهمان را باز کرد تا نتیجه بازی هر لحظه برای آرسنال بدتر شود.
در دقیقه 75 بازی فان پرسی روی اشتباه خط دفاعی یونایتد یکی دیگر از گل ها را جبران کرد اما نتیجه همچنان تحقیر آمیز است. این پایان کار نبود و آرسنال دو گل دیگر هم دریافت کرد. رونی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی گل هفتم یونایتد را به ثمر رساند و هت تریکش را نیز در این بازی کامل کرد.
در دقایق تلف شده بازی نیز اشلی یانگ گلی مشابه گل اول خود به ثمر رساند تا طوفان شیاطین سرخ در نهایت خاموش شود و آرسنال قربانی آن باشد.
نکته جالب اینکه ترکیب ابتدایی یونایتد در این بازی جوانتر از ترکیب آرسنال بود و شاگردان فرگوسن نشان دادند تا چه حد آماده هستند و می توانند برای هر تیمی خطر ساز باشند.

 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:فوتبال,پرسپوليس,اولادي, :: 10:19 :: نويسنده : علي شجاعي


اولادي: به بازي مقابل استقلال خواهم رسيد
 
 
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص ديدار مقابل استقلال تهران گفت: قدرت واقعي پرسپوليس در اين فصل را در زمين مسابقه به استقلال نشان خواهيم داد.

مهرداد اولادي روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا، در خصوص آخرين وضعيت مصدوميت خود افزود: وضعيتم از گذشته بسيار بهتر شده است و پزشكان تيم اعلام كردند به بازي مقابل استقلال خواهم رسيد.
وي ادامه داد: متاسفانه با اشتباه خودم بر روي پاي مصدومم فشار زيادي آوردم و روند درمانم كند شد اما در حال حاضر پزشكان باشگاه قول داده اند كه هرچه سريعتر و تا بازي مقابل استقلال به ميدان بازگردم.
مهاجم ملي پوش تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص انتظار هواداران از او براي گلزني مقابل استقلال گفت: تمام تلاش خود را خواهم كرد تا باز هم دروازه استقلال را باز كنم و اميدوارم بتوانم اين كار مهم را انجام دهم.
وي با اشاره به صحبت هاي فتح اله زاده مبني بر اينكه دوست دارد پرسپوليس قدرتمندي را در شهرآورد مشاهده كند تصريح كرد: ما قدرت تيم خود را در زمين مسابقه نشان مي دهيم و در حال حاضر اصلا قصد كري خواندن ندارم.
مهاجم ملي پوش تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص گلزني جواد كاظميان در ديدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خيلي خوشحالم كه كاظميان موفق شد در ديدار مقابل صنعت نفت هت تريك كند و معتقدم جواد هنوز با روز هاي خوب خود فاصله زيادي دارد.
وي ادامه داد: توانايي هاي كاظميان بسيار بالاتر از آن چيزي است كه در ديدار مقابل صنعت نفت ديديم و او در آينده بار ديگر شايستگي هاي خود را به اثبات مي رساند.
اولادي گفت: تيم ما در ابتداي فصل به دليل در اختيار نداشتن بازيكنان هماهنگ نبود اما با گذشت زمان بسيار بهتر شده ايم و اطمينان دارم بعد از تعطيلات همان تيم مد نظر هواداران خواهيم شد.
وي اظهار داشت: استيلي مربي بسيار توانايي است كه براي اثبات خود نياز به زمان دارد كه اميدوارم اين زمان را هواداران در اختيار او قرار دهند.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شانس اين تيم براي قهرماني گفت: تيم ما پتانسيل بسيار بالايي دارد و به طور حتم مي توانيم قهرمان ليگ شويم اما قولي كه در حال حاضر مي توانم به هواداران بدهم حضور در جمع سه تيم برتر است.
اولادي در خصوص پيشنهاد خارجي خود گفت: براي اين فصل پيشنهاد هاي بسيار خوبي از اسپانيا و آلمان داشتم اما با توجه به شرايط روحي ام علاقه داشتم در تيم محبوبم پرسپوليس بازي كنم و در كنار هواداران باشم.
وي تصريح كرد: روز هاي خوبي را براي تيم پرسپوليس و خودم پيش بيني مي كنم كه اميدوارم اين روز هاي خوب هرچه سريعتر فرا رسد.
 

 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:فوتبال,منچستر, :: 10:12 :: نويسنده : علي شجاعي

 

وين روني برترين گلزن تاريخ يونايتد شد 
 

مهاجم ملي پوش يونايتد با هت تريکي که در بازي امشب مقابل آرسنال کرد به برترين گلزن تاريخ اين باشگاه تبديل شد


 

وین رونی مهاجم ملی پوش منچستریونایتد با هت تریکی که در دیدار امروز مقابل آرسنال کرد بالاتر از رایان گیگز هم تیمی اش در صدر برترین گلزنان تاریخ یونایتد ایستاد.
مهاجم اسبق باشگاه اورتون شروعی رویایی در این فصل داشته و در سه بازی لیگ برتر برای تیمش تا به حال 4 گل به ثمر رسانده است.
دو گل اول رونی در بازی مقابل آرسنال روی ضربان ایستگاهی فوق العاده ای بود که هنر این بازیکن را نشان می دهد.
یونایتد در یک دیدار فوق العاده موفق شد با نتیجه 8 بر دو آرسنال را شکست دهد و رونی نیز در این دیدار سه گل برای تیمش به ثمر رساند.

 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:فوتبال,كريستيانو رونالدو,والپيپر,عكس كريس رونالدو, :: 10:8 :: نويسنده : علي شجاعي

 عکس ها در حال لود شدن میباشند...  شکیبا باشید!

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.
 

عکس های کریستیانو رونالدو cristiano ronaldo


کریستیانو رونالدو cristiano ronaldo







کریستیانو رونالدو cristiano ronaldo



پسترهای کریستیانو رونالدو cristiano ronaldo









والپیپر کریستیانو رونالدو cristiano ronaldo









کریستیانو رونالدو cristiano ronaldo


عکس کریستیانو رونالدو cristiano ronaldo


 

 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:فوتبال,رئال مادريد,تاريخچه رئال مادريد, :: 10:7 :: نويسنده : علي شجاعي

 تاریخچه ی باشگاه:

 

 

REAL MADRID

نام: باشگاه  رئال مادرید

تاسیس:6 مارس 1906

ورزشگاه: سانتیاگو برنابئو - مادرید

رییس فعلی: فلورنتینو پرز

سرمربی فعلی:‌ خوزه مورینیو

تاریخچه ی باشگاه:

 

 

REAL MADRID

نام: باشگاه  رئال مادرید

تاسیس:6 مارس 1906

ورزشگاه: سانتیاگو برنابئو - مادرید

رییس فعلی: فلورنتینو پرز

سرمربی فعلی:‌ خوزه مورینیو


 

باشگاه رئال مادرید یك باشگاه حرفه‌ای فوتبال است كه در مادرید، پایتخت اسپانیا واقع شده است

این باشگاه در سال 1902 تاسیس شد و یكی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال در قرن بیستم به شمار می‌رود. آنها در تاریخ پرافتخار خود 30 بار قهرمان لالیگا شده‌اند، هفده بار جام حذفی اسپانیا را فتح كرده‌اند و نه بار نیز لیگ قهرمانان اروپا (كه ركوردی به شمار می‌رود) را به خانه برده‌اند 

طی مراسمی كه در 23 دسامبر سال 2000 برگزار شد، رئال به عنوان بهترین باشگاه قرن بیستم انتخاب شد. آنها پرافتخارترین باشگاه در بازی‌های اروپایی هستند. 9 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان و 2 بار قهرمانی در جام یوفا. تنها جام اروپایی كه آنها موفق به فتح آن نشده‌اند، جام در جام اروپا بود (كه اكنون دیگر برگزار نمی‌شود)
آنها دو بار به فینال این رقابت‌ها راه یافتند ولی هر دو بار مغلوب شدند. رئال سال 1971 دو بر یك مغلوب چلسی شد و در سال 1983 نیز دو بر یك بازی را به آبردین اسكاتلند واگذار كرد. در آن سال هدایت آبردین را الكس فرگوسن بر عهده داشت
بر اساس مطالعات دانشگاه هاروارد در سال 2007، باشگاه رئال مادرید عنوان بزرگ‌ترین، مردمی‌ترین و ثروتمندترین باشگاه دنیا را از آن خود كرده است 

پایه‌ی اولیه‌ی این باشگاه در سال 1895 شكل گرفت، جایی كه یك سری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، موسسه‌ای به نام موسسه‌ی آموزشی آزاد تاسیس كردند و روزهای یكشنبه در منطقه‌ی "مونك لوا" به بازی فوتبال پرداختند. در سال 1900 این موسسه به دو بخش "باشگاه اسپانیایی مادرید" و "باشگاه جدید فوتبال مادرید" تقسیم شد. باشگاه دوم در سال 1902 بار دیگر تقسیم شد. نخستین رییس باشگاه "جولیان پالا سیوس" بود كه پس از تقسیم‌بندی باشگاه در سال 1902 جای خود را به "خوان پادروس روبیو" داد 
نخستین جام كسب شده توسط رئال مادرید، سه سال پس از تاسیس باشگاه و در سال 1905 بود جایی كه آنها در ورزشگاه "چامارتین" قهرمان جام حذفی اسپانیا شدند
آنها در سال 1912 به زمین "كامپورز" نقل مكان كردند و در سال 1920 بود كه نام باشگاه به رئال مادرید تغییر كرد. دلیل این امر نامی بود كه پادشاه اسپانیا به رئالی‌ها داده بود. اصل این نام از اسم Royal گرفته شده است 

"سانتیاگو برنابئو یسته" در سال 1945 ریاست باشگاه را به عهده گرفت. در زمان مدیریت او ورزشگاه رئال كه در جریان جنگ‌های داخلی اسپانیا تخریب شده بود، بازسازی شد. همچنین در سال 1953 باشگاه رئال سیاست به خدمت گرفتن بازیكنان خوب خارجی را در پیش گرفت و "آلفردو دی استفانو" را به خدمت گرفت. رئال از نخستین باشگاه‌هایی بود كه بازیكنانی با چند ملیت در تركیب خود داشت
سال 1955 بود كه به همت "گابریل هانوت" نویسنده‌ی ورزشی نشریه‌ی "اكیپ" فرانسه و هم اندیشی ورزشی‌نویسان كشورهای اسپانیا، پرتغال و ایتالیا، مسابقاتی كه امروزه به عنوان "لیگ قهرمانان" شناخته می‌شود، راه‌آندازی شد 
در زمان مدیریت برنابئو بود كه رئال مادرید پنج بار متوالی در بین سال‌های 1956 تا 1960 قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شد. یكی از فینال‌های به یاد ماندنی جام باشگاه‌ها در سال 1960 رقم خورد، جایی كه رئالی‌ها با نتیجه‌ی عجیب هفت بر سه اینتراخت فرانكفورت را در همپدون پارك اسكاتلند شكست دادند. آنها در سال 1966 نیز دو بر یك پارتیزان بلگراد را مغلوب كردند تا بار دیگر قهرمان اروپا شوند 

رئالی‌ها سال‌های 1962 و 1964 نیز نایب قهرمان اروپا شدند تا سال‌های طلایی رئال در دهه‌های 50 و 60 میلادی رقم بخورد
پس از یك دوره افت كوتاه مدت در سال‌های ابتدایی دهه 80، رئالی‌ها در نیمه‌ی دوم دهه‌ی 80، دو بار پیاپی قهرمان یوفا شدند و پنج سال متوالی لالیگا را فتح كردند 
سال 1996، "لورنزو سانز" رییس وقت رئال مادرید، فابیو كاپلو را به برنابئو آورد. كاپلو نیز روبرتو كارلوس، پدراگ میاتوویچ، داور شوكر و كلارنس سیدورف را به رئال آورد. بازیكنانی چون رائول، فرناندو هیرو و فرناندو ردوندو نیز در تركیب رئال حضور داشتند تا با اضافه شدن نفرات جدید، رئال به یك تیم رویایی تبدیل شود 
با اضافه شدن "فرناندو مورینتس" به خط حمله‌ی رئال در سال 97، این تیم سال بعد از آن توانست به 32 سال حسرت برای به دست آوردن قهرمانی اروپا پایان دهد و با "یوپ هاینكس" سرمربی جدیدش قهرمان اروپا شود. آنها در فینال و با تك گل «میاتوویچ» یوونتوس را مغلوب كردند 

جولای 2000 زمانی بود كه فلورنتینو پرس بر صندلی ریاست باشگاه تكیه زد تا دوران جدیدی در تاریخ رئال رقم بخورد. عده‌ای وعده‌ی آوردن "لوئیس فیگو" به رئال مادرید را دلیل اساسی ریاست "پرس" در رئال می‌دانند ولی با تمام این حرف‌ها او به قولش عمل كرد و "لوئیس فیگو" را از تیم رقیب، یعنی بارسلونا به مادرید آورد. "پرس" در سال‌های بعد با شكستن ركورد نقل و انتقالات، زیدان را از یوونتوس به خدمت گرفت و رونالدو را از چنگ اینتر درآورد. دیوید بكام دیگر ستاره‌ای بود كه رئالی‌ها به خدمت گرفتند تا لقب كهكشانی‌ها را از آن خود كنند
سال‌های 2002 و 2004 قهرمان اروپا شدند و فصل 2003 نیز قهرمانی لالیگا را از آن خود كردند تا هواداران رئال با طعنه به بارسلونای افت كرده نگاه كنند. 
اما سال 2003 خط پایانی برای افتخارآفرینی‌های رئال بود و آنها تا سه سال نتوانستند هیچ جامی را به دست آوردند تا این كه "رامون كالدرون" رییس باشگاه شد. او بلافاصله "فابیو كاپلو" را برای دومین بار به مادرید آورد و "پدراگ میاتوویچ" را به عنوان مدیر ورزش رئال انتخاب كرد. بسیاری انتخاب كاپلو را تصمیم درستی قلمداد نكردند ولی كاپلو طی فصل دراماتیك توانست به قحطی جام در رئال پایان دهد تا بار دیگر خود را به عنوان یك قهرمان معرفی كند
در پایان فصل كاپلو با بی‌مهری اخراج شد و "برند شوستر" سرمربی آلمانی ختافه جای او را گرفت. شوستر در نخستین تجربه‌ی مربیگری در رئال در دیدار سوپر كاپ اسپانیا با نتیجه‌ی پنج بر سه مغلوب سویا شد

 

در فصل 2009-2010 رئال با مربیگری مانوئل پلگرینی و بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو-کاکا-بنزما-الونسو و ... نتوانست موفق باشد و سرانجام پلگرینی بر کنار شد و به جای او خوزه مورینیو مشهور به اقای خاص به رئال امد و همه ی طرفداران رئال منتظرند تا ببینند او با رئال می تواند مثل اینتر که برایش 3 جام گرفت موفق باشد

ددر

 

نخستین رییس باشگاه: جولین پالا سیوس 1902- 1900


http://futbol.sportec.es/imagenes/fotos/mmunoz.gif


پرافتخارترین مربی: میگوئل مونز 14 جام


http://www.magicpromotionclub.ch/Kurzbi-Dr%20Richard%20Rowe.jpg


طولانی‌ترین زمان مری‌گری: آرتور جانسون 1920 - 1910

 


كوتاه‌ترین زمان ریاست: فرناندو مارتین فوریه 2006 تا آوریل 2006


http://deportes.gamersmafia.com/storage/bet/0/6_2_2_3_2_1_4_liga-bbva_logo-__.jpg


تعداد قهرمانی در لالیگا: 31

نایب قهرمانی لالیگا: 

قهرمانی در جام حذفی: 17

نایب قهرمانی جام حذفی: 19


http://www.uefa.com/multimediafiles/photo/competitions/supercup/394170_mediumsquare.jpg


سوپر كاپ اسپانیا: 8

نایب قهرمان سوپر كاپ: 3


http://www.realmadrid-futbol.com/final_glasgow.jpg


قهرمانی لیگ قهرمانان: 9

نایب قهرمان لیگ قهرمانان:3

جام بین قاره‌ای:     3

نایب قهرمان جام بین قاره‌ای: 2

قهرمان جام یوفا: 2

نایب قهرمان جام در جام اروپا:2

قهرمان سوپر كاپ اروپا: 1

نایب قهرمان سوپر كاپ: 2

قهرمانی جام لاتین: 2

قهرمان جام مریت فیفا:۱


 
دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:فوتبال,منچستر, :: 10:0 :: نويسنده : علي شجاعي

 

حمايت فرگوسن از ونگر 
 

مربي شياطين سرخ مي‌گويد منتقدان فراموش کرده‌اند که آرسن ونگر در آرسنال چه کرده است.


 

 آرسنال با شکست مقابل منچستریونایتد از 3 بازی در لیگ برتر امسال تنها یک امتیاز گرفته ولی سر الکس فرگوسن، مربی منچستر یونایتد پس از پیروزی 8 بر 2 مقابل آرسنال از مربی حریف دفاع کرد: «هنگامی که با آرسنال بازی دارید انتظار دیداری بسیار دشوار را باید داشته باشید. اما ببینید آرسنال چه وضعی داشت؛ آنها بسیار تضعیف شده بودند.
 
 اما باید کارمان را انجام می‌دادیم و در اکثر دقایق بازی این‌طور بود، اما چند بار هم شد که حواسمان پرت شد و آرسنال موقعیت‌هایی به دست آورد. آنها در خط حمله هنوز کیفیت خوبی داشتند.
 در نهایت بسیار راضی هستیم که این عملکرد راداشتیم و این امتیازات را گرفتیم.»
 
 بسیاری از منتقدان عملکرد آرسن ونگر را زیر سوال می‌برند و می‌پرسند او چرا بازیکنی را جانشین سسک فابرگاس و سمیر نصری نساخته است. فرگوسن می‌گوید: «این انتقادات از او منصفانه نیست. ببینید او در این مدت بسیار طولانی برای آرسنال چه کرده است.
 
 او فلسفه‌اش را حفظ کرده و سبک فوتبالش را نیز؛ او بازیکنانی بسیار جذاب و رویایی به آرسنال بخشیده است.
 
 او همیشه فروش‌های خوبی داشته و کمک کرده آرسنال به پول خوبی برسد. شاید مردم این چیزها را فراموش کرده باشند چون در دنیای بسیار بدبینانه‌ای به سر می‌بریم و هنگامی که چند بازی را می‌بازید ناگهان کارشناسان بیرون می‌آیند و درباره شما قضاوت می‌کنند.
 
 در سال‌های گذشته دیده‌ایم که چطور در ابتدای فصل مربیان را اخراج می‌کنند. این منصفانه نیست.»

 

 

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد